1.Bölüm

57 1 1
                                    

Lanet olsun bunların içinde uyuşturu yoktu.Zayn'e sinir bakışlar attım.

-Piç bu torbanın içinde susturucu var uyuşturucu yok.

Cebinben bir pakat çıkartıp bana fırlattı.Yakaladığımda elimde 'beni içine çek sürtük' diye bağıran uyuşturucu vardı.

-Aferin Malik. 

Dedim ve tozları sehpaya boşaltıp tüpü aldıktan sonra burnuma çekmeye başladım.

-Hadi salak Ellie şundan birada bana burak.

-Avucunu salarsın Malik.

dedim.Ve elimdeki tüpü hızlı aldı.Off kahretsin neyseki içki vardı.Hemen burzdoladına gittim ve koca bir şişe içki aldım kapağını açıp kafama diktim.

Evet kendimi tanıtıcak olursam adım Ellie.19 yaşındayım.Zayn'le 1,5 yıldır sevgiliyiz.Birlikte birsürü iş yaptık.Banka ve lokanta soyduk sonra uyuştucuya alışıp barlara gitti ve geceleri işte anladınız siz.Bu benim için çok iyi bir yaşam tarzıydı.Bundan çok memnunum.Hayatımı Zayn'le yaşadım.Yani kimizde çok kötüydük.Bir gün Zayn'e sürten kızı öldürdüğümü hatırlıyorum.Evet şu ana kadar bir sürü adam ve kadın öldürdüm yaklaşık 10'u bulmuştur.Bunlar çok eğlenceliydi.Polis hiçbir zaman bizi bulamadı.Çünkü profesyeneldik.

Birayı bitirdikten sonra sigr paketini açıp sigarayı özenle ağzıma yerleştirdim ve yaktım.Sigarayı içerken boynumda bir ıslaklık hissettim.Evet bu Zayn'di.

-Hayır Malik bugün yapamayız.

dedim ve ona önümü döndüm.Gerçekten çok yorgundum.Çünkü daha 1 saat önce birsinden uyuşturucu ve 1 torba susturucu koparmıştık.

Zayn beni dinlemeden devam ediyordu.

-Zayn olmaz dedim!!!!!

diye kükredim ve bu sefer kafasını kaldırdı ve dudaklarımı yapıştı.Beni öpmesini seviyordum.Bende ona karşılık verdim ve geri çekildi.Elimdeki sigarayı alıp kendi azına aldı.Bir kaç kere üfledikten sonra sigarayı tekrar bana verdi.Ve bende sigrayı birtirdim.Sigarayı söndürürken aklıma yarın okul olduğu geldi ve üzüntüyle arkamı öndüm.Zayn hala dibimde dikiliyordu.

-Seni ne kadar sevdiğimi biliyorsun Emily değil mi?

-Hayır bilmiyorum.

dedim.

-Gösterirsem görürsün 

dediğinden kahkaha atarak koşmaya başladım.Birden bana gelen enerji neydi böyle? Zayn beni tutup sırıtırken ;

-Bilmiyorsan yatakta göstericem ne olduğunu 

Ve yatağa götürdü.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

*Alexis'in ağzından'


Sonunda yeni eveme taşınmıştım.Burası oldukça lüks bir villaydı.Şuan evime hayraklıkla bakarken arkamda bir kol hissettim.Bu Jasmine'di.Onunla birlikte bu koca villaya taşınmıştık.İkimizde henüz 19 yaşındaydık.Benim gözlerim mavi ve saçlarım belime kadar geliyordu.Aslında saç uçlarımı pembeye boyattım desem yalan olmaz.Janmine ise benim esmer modelimdi onun saçı açık kahverengiydi ve gözleri elaydı.Onunda saç uçları kırmızıydı.Aslında saçımızı ikimiz kuaföre gidip boyatmıştık.Ben bunları düşünürken Jasmine bana ;

-Evimiz çok güzel.

dedi ve onu başımla onayladım.Gerçekten ev her yerinden şirinlik şaçıyordu.Herneyse artık eve girme için yürüdüğümde inleme sesleri kulağımda yayıldı.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Feb 29, 2020 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Zıt Kutupların Uyumu(Zayn Malik Fan Fiction)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin