●3 dalis●

86 6 10
                                    

Po vakarėlio Jake nuvežė mus į Esmes namus. Padėkojusios greit ir tyliai, nubėgome į pastatą. Kadangi namie šviesos buvo išjungtos, pamanėme, kad Esmes mama miega. Pradėjom lipti laiptais, kai kažkas nusikrenkštė mums už nugarų. Atsisukusios pamatėm Esmes mamą.

-Panelyte.. pasiaiškink kur taip ilgai buvai.-susiraukė draugės mama.

-Aš.. a..m..

-Mes buvom pas mane. Užsižiūrėjom serialą ir nepastebėjom kaip greit praėjo laikas.-atsakiau už draugę.

Esmes mama tik primerke akis ir nuėjo į savo kambarį. Aš ir Esme nuėjom į draugės kambarį.

-Tu ką? Nepasakei savo mamai, kad eini į vakarėlį?-paklausiau.

-Nea.. Bet ačiū, kad išgelbėjai mane.-nusijuokė Esme.

-Kitą kartą pranešk mamai, nes geruoju nesibaigs.-nusijuokiau.

Po vakarėlio buvom labai pavargusios, todėl persirengėm ir nuėjom miegoti.
Ryte atsikėlusi neradau Esmes. Nuėjau į virtuvę, bet jos nebuvo ir čia. Per stiklines duris pažiūrėjau į vidinį kiemą, ten ji kalbėjosi telefonu. Priėjau prie durų ir jas atidariau. Ji manęs nepastebėjo. Hmm su kuo ji kalba?
Grįžau į namo vidų ir atsisėdau ant lovos. Esme grįžo po geru 15min. Uh pagaliau.

-Esmeee..-priėjau prie draugės, kuri ėjo virtuvės link.-Su kuo kalbėjai?-nusijuokiau.

-Su draugu..-paslaptingai nusišypsojo.

-Draugu? Gražiu? Kaip draugai jus ilgai kalbėjot..-vėl nusijuokiau.

-Katie napradėk..-užkaitė virdulį Esme.

-Nu okeey, bet vėliau lauksiu detalaus pasakojimo.

Pasidarėm pusryčių ir pradėjom valgyt, bei gerti kavą. Esmes mama išvažiavo į darbą ir neužilgo kažkas paskambino duris.

-Aš atidarysiu!-sušukau ir nubėgau prie durų.

Atidariusi jas išvidau vaikiną, ir ne bekokį, o Luką... Uh..

-Sveika..-Pasisveikino Lukas.

-Ko nori..?-nepasisveikinus paklausiau.

Ah jus turbūt nežinot kodėl aš su juo tokia nedraugiška? Jis yra mūsų mokyklos "populiarusis", mergišius ir negerais darbais užsiimantis vaikinas. Tad..

-Am.. Atėjau pas Esme.

-K..Ką? Ko tau?

-Katie? Kas ten?-sušuko Esme.

-Lukas! Bet jis jau IŠEINA!-piktai pažiūrėjau į jį.

-Katie, gražiai atrodai.-mirktelėjo man Lukas.

Ir tik tada supratau, kad aš apsirengus laisvą maikutę ir trumpus šortukus.
Prie mūsų priėjo Esme ir iškart apsikabino Luką. Kažko nesupratau..?

-Esme.. Ko aš nežinau?!-piktai derstelėjau į ją.

-Katie.. Jis mano vaikinas.

-Wtf, Esme?!

-Norėjau tau tai pasakyt, bet ieškojau tinkamos progos.-nusišypsojo Esme ir Lukas.

●●●

Visi sėdėjome svetainėje. Esme su Luku ant sofos, o aš viena ant krėslo. Ir piktai žiūrėjau į porelę, kuriai nepritariau. Esme atsistojo ir sakė, kad tuoj sugrįš. Kai tik ji nusuko už kampo, aš atsistojau ir prispaudžiau Luką.

-Jei įskaudinsi mano draugę, aš tave susirasiu, iškastruosiu ir pakasiu po žeme! Ir jei..-pradėjau grąsinti Lukui, bet jis mane nutraukė.

-Eiei.. ramiau.. Aš nesu toks jau blogas. Aš myliu Esmę.-Ramino mane Lukas.

-Bet rimtai, jei sužinosiu, kad išdavinėji ją su kita..

-To nebus.-Vėl mane pertraukė Lukas.

Į svetainę netikėtai įėjo Esme.

-K..ką jus čia darot..?-Lėtai paklausė ji.

Naujaaa! Tikiuosi buvo laukiančiu xd Laukiu jūsų nuomonių!! <3
P.S. dalis kelsiu nereguliariai:)

●[ Tears ]●Место, где живут истории. Откройте их для себя