Telefonu key'in yüzüne kapatıp yere çöktüm. Bu adam niyeti bozmuştu geç olmadan onu bulmamız lazım. Aklıma gelen fikirle jiyeon'a baktım.
"Jiyeon. Woohyun'un telefon numarasi varmı sende?"
"Hayır ama myunsoo'nun var."
"Ara ve Woohyun ile konuş. Key yine ve yine suzy'i kaçırmış bu sefer niyeti bozuk. Telefonda o benim olacak dedi" birden ayağa kalkıp chanyeol'un yakasına yapıştım.
"Senin yüzünden lan senin."
"Krystal yapma. Hadi eve gidelim Woohyun oraya gelecek" ellerimi çekip başımı salladim.
Eve geldiğimizde suholarda bizimle gelmişti belki yardımımız dokunur diye. Biraz sonrada woohyun ve myungsoo gelmişti.
"Nasıl bulucaz?"
"Her yere haber verdim. Key nerede takılıyor nereye gidiyor her yeri arayacaklar."
"Yaa onu bulamazsak yada bulduğumuzda çok geç kalmış olursak hıh?"
"Ona bir şey olmaz olamaz. Suzy güçlüdür bilmiyor musun?"
~3 gün sonra~
~Jiyeon~
Üç gündür ortalıklarda yok suzy. Ne ses nede seda. Krystal desen günden güne çöktü hiç bir şey yemiyor. En son dün gece yarısı key aradı. Artık o benim dedi. Aklıma kötü kötü şeyler geliyor. Olamaz ama değil mi?Kapının şiddetle çalmasiyla Lay kapıyı açmaya gitti. Evet onlarda bizde. Bizi tek bırakmak istemediler. O şerefsiz Chanyeol'ler ise gelip suzy'i sorup gidiyorlar. Içeriye Woohyun ve myungsoo girince onlara merakla baktım.
"Bulduk. Şimdi Suzy'i almaya gidiyoruz. "
"Bizde gelelim" (Krystal)
"Saçmalama"(D.o)
"Hayır yaa. O bizim arkadaşımız"(minah)
"Iyi tamam" myungsoo kabul edince hep beraber evden çıktık.
~Krystal~
Sonunda onu bulmuştuk. Terk edilmiş depoya gelince etrafa merakla baktım burada insan yaşayamazdıki.Suholar falan içeriye dalinca bizde arkadan girdik. Allahtan key denen ibne salakda adam falan koymamış kapıya. Içeriden Suzy'nin çığlık sesleri gelince Woohyun hemen oraya koştu. Bu arada Woohyun Suzy'nin eski sevgilisi Woohyun ona yalan söyleyince Suzy onu birakmıştı.
Içeri girdiğimizde woohyun ve ne zaman geldiğini bilmediğim taemin key'i dövüyordu. Suzy yatakta bağlı bir şekilde oturuyor ve ağlıyordu koşarak onun yanına gittik minah ve jiyeon onu çözerken bende sakinleştirmeye çalışıyordum.
"Sakin suzy sakin. Biz buradayız"
"Geç kaldınız Krystal. Geç kaldınız. Ben sizi bekledim ama zamanında gelemediniz."
"Özür dilerim. Özür dilerim" Suzy'nin kolları her tarafı mosmor olmuş dudagı patlamıştı. Nasıl bir insan sevdiği kadını ölesiye döverdi.
Suzy'e dikkatlice bakınca üzerinde sadece erkek gömleği ve iç çamaşırı vardı. Yatağa dikkatlice bakıncada kan olduğunu gördüm.
Sıkıca sarıldım suzy'e.
"Jiyeon söyle gidelim artık"
Jiyeon woohyun ile konuşmaya gidince sarılmaya devam ettim. İçli içli ağlıyordu omzumda.
"Geçti. "
"Geçmedi. " woohyun yanımıza gelince o da kanı gördü suzy yüzünü bizden saklıyordu sanki suç işlemiş gibi. Woohyun suzy'i kucağına alıp arabaya doğru götürdü.
Eve geldiğimizde Suzy direk banyoya girdi. Tabi tek kalmak istemediği için ben onu kapıda bekledim.
◆◆◆◆◆
Banyodan çıkan suzy'le ayağa kalktım. Aglamaktan gözleri şişmişti. Odasına girip üzerini giyindi sonrada ben onun odasına girdim. Onu yatağa yatırıp bende yanına yattım. Uyuması lazımdı.
"Hadi uyu biraz"
"Yanımdan gitmeyin" diyip burnunu çekti yine ağlıyordu.
"Tamam. Seni tek bırakmayız"
Bir süre sonra suzy uyudu bende yerimden kalkıp aşağıya indim. Minah kalacaktı şimdide suzy'nin yanında.
Salona geçtiğimde herkes buradaydı.
"Suzy hep sizinle gezmiyor mu? Nasıl kaçırdı bu şerefsiz?"(Woohyun)
"Okuldan biri suzy'i okulun deposuna kilitlemiş. Suzy'de oradan kaçmak istemiş çünkü orası karanlık ve küçük bir yer korkmuş işte. Sonrada o pislik kaçırmış"
"Kim bu herif? Niye suzy'i kilitlemiş? "
"Biliyorsun erkek lisesine gidiyoruz ve orada bize kafayı takmış olan ibneler var. Onların başı yapmış. " (jiyeon)
"Kim bunlar onlarıda öldürecegim" tam jiyeon cevap verecekken bahçeden kahkaha sesleri geldi. Onlar yüzünden bu hâle geldik ama bunlar gülüyor. Sinirle yerimden kalktım.
"Onlar bunlar işte" diyip bahçeye çıktım.
exo_xoxo16 Al Lan yb...rahatsız etme beni bir daha. Arkadaşlar bugün bir tane daha Yb yayınlıyacağım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Erkek Lisesi
FanfictionOkullarında yangın çıkan ve başka bir okula gönderilen 4 yakın arkadaş bakalım erkek lisesinde neler yaşayacak. [01.02.2017]