Pohled LAURY ...
Sedela sem na lavičce na busové zastávce s mokrýma vlasama a všem ostatním. Neměla sem kapuci tak mi zmokly vlasy. Tak sem tak sedela kdyš v tom sem slyšela kroky... Namířené přímo ke mě. Koukla sem se na nej a byl to on ... MaTTem. Přisedl si ke mě a zeptal se ...
MaTTem: "Proč nemáš nic na hlave? Máš ůplne mokrý vlasy.
Čekala sem úplne jinou otázku ale bylo videt že měl starost. O mě? Musím přestat snít. Najednou se stala z malého dežde hotová megabouřka. Museli sme si odstoupit od stromu a vstát si blíž k ceste. Po pár minutách jsme zistili že kvůli bouřce zastavili Dopravu. Chtěli sme se jít nekde ukrýt ale všechny obchody byli zavřené a budova craftconu taky. Stály sme tak až neohlásily že přijede bus. Poté co sme se bavili pri ceste tak do stromu za námi udřej blesk. Oba sme se strašne lekly tak sme od sebe odskočily. MaTTem spadnul na trávu ale já zas takově štestí neměla. Spadla sem na cestu. Snažila jsem se dostat prič ale na asvaltu se mi zachytila bunda. Ze zatáčky práve vyjíždel dezorientovanej troubějíci kamion ať od tamtut zmyznu. Před očima mi preběhl celej život a já si už jen dala dlaňe na oči ať to nevidim.Z pohledu MaTTema ...
Do stromu za náma udřel blesk a já upadl na trávu no Laura na cestu a řítil se na ni obrovskou rychlostí troubějíci kamion. Zakryla si oči a mám pocit že chtela aby to co nejrychleji skončilo. Bez rosmýšlení sem se rozeběhl na cestu, chytil ji do náruče a přeběhl na druhou stranu. Odkryl jsem jí dlaňe a koukl se do jejich vydešených ale přesto nádherných očí.
Z pohledu LAURI ...
Nemúžu tomu uvěřit, on mi zachránil život! V tě chvýli na ceste jsem jen čekala na zázrak nebo smrt. On byl ten zázrak. Kdyš mě položil koukl se mi do očí. Byl to dlouhý a hluboký pohled.Ten pohled mě doslova propaloval. Nenávidím to.
Z pohledu MaTTema ...
V tu chvíly sem nevědel co mám delat. Mám ji políbit?
Z pobledu LAURY ...
Radši sem začala mluvit aby se nic nezvrtlo.
JÁ: "Ďik že si mě zachránil. Nemám jak ti to oplatit."
MaTTem: "Za tohle se nedekuje. Udělal by to kdokoliv. Byla to fakt maličkost."
JÁ: "Ne. To nebyla."
MaTTem: "To víš že jo. Pro tebe všechno.". Vážne to řekl nebo jen sním. Musela jsem se 2x šťípnout ale na štestí to byla dokonalá realita. Najednou jsme zahlédli na druhé strane cesty autobus. Byl to jedinej bus co nám ješte dnes šel. Začali jsme utíkat. Bus na nás našťestí počkal. Kdyš sme šli zeptala jsem se MaTTema kde tady je nejbližší vlaková stanice. Byla daleko a on šel na tu stanici se mnou. Vážne mě tam doprovodil?! Je to sen! Ne! Je to splnená realita! Kdyš mi přišel vlak tak jsme se rozloučily. Já mu ješte jedou poděkovala a oplatil mi ůsměv. Pak jsem nastoupila. Vlak začal odjíždet a já mávala a koukala na nej.Doma ...
Přijela jsem domů a zavolala MIMI co se stalo. Prej jí bylo zle že začala zvracet takže odešla coš ůplne chápu.
Po 1 hodině ...
Koukala sem na YT kdyš v tom mi cinkl mobil. Na mesenger mi někdo napasal. Myslela jsem si že mi píše spolužačka nebo někdo ale byl to MaTTem.
M: Čus Lauri
L: Čau :o
M: Co je?
L: Víš jen tak ti napíše youtuber tak je to mega.
M: Jsem normální člověk jen natáčím na YT.
L: Ale videa máš nejlepší :P
M: Ja vím. :)
L: :P
M: Jak se máš? Přišla si v pohodě?
L: Jo, bez problémů. Mám se dobře až na to že se mi na tý ceste roztrhala oblíbená mikina.
M: Tu jsem mohl zachránit co? :/
L: Asi ne :) To mi nevadí.Po dlhým chatu ...
L: Ja už budu muset.
M: Proč? :(
L: Zítra máme školu ne?
M: Jo no, Já uplne zapoměl. Tak ahoj .
L: Ahój :)
ČTEŠ
MaTTem & Me [ lovestory ] { DOKONČENO }
RomanceKdyš to čtete tak je možný že jsi myslýte že jsem " zamilovaná " do MaTTema nebo že se mi líbí. Pravda je že nápad na to psát příbeh na wattpad mi přišel v SOBOTU o 01:00 v noci. Neříkam přesne. Je to proste něco co mě napadlo úplne náhodne a kdyš t...