Issız sokakları tek tek aşarken kabanıma daha çok sarılıyordum. Bu buz gibi hava da ne diye dışarıya çıktıysam. Lanet olsun ki param yeterli değildi taksi tutamamıştım, otobüsü kaçırmıştım. Ve bu aciz yerde gece yarısından sonra hiç bir araba geçmez. Şimdi evim de oturmuş Pretty Little Liars izliyor olacaktım. Ama çalıştığım kafeyi kapatıp buna fırsat bulabilseydim. Birden sokak lambaları söndü. Yanı sanırım elektrikler kesilmiş olmalı . Oh , en az 2 saat sonra gelir. Telefonumu açtmaya çalıştım , olmadı . Ya nasıl ? . Şarj , gerektiğinde biten , gerekmediğinde ise dolu durabilen bir şey olmalı. Kendi kendine nasıl beceriyor şarj bitirmeyi anlayabilsem .
Korkudan 3.5 atarken ileride ki ormanda garip sesler duymaya başladım. Işık geliyordu. Bağırışma ve daha çok çığlık sesleri gibi. Merakıma yenik düşüp oraya yürümeye başladım . Adımlarımı yavaş atıyordum. Oldukça yavaş . Yaprak gıcırtılarından her an bakmalarına karşı bir ağacın dibine çöküp dinlemeye başladım.
'' S-söz veriyorum s-size ö-ödeyeceğim b-borcumu '' demişti titrek sesli bir adam .
'' Sana kaç aydır müddet tanıdım. Ama sen biraz daha biraz daha diyerek beni oyaladın. '' dedi gür sesle biri.
Birden duyduğum o silah sesi kanımı dondurmuştu. Tüm ormanı inleten bu ses beni sıçratmıştı . Birden ağzımdan garip bir ses çıktı . Lanet girsin , hemen ayaklandım ve koşuşturmaya başladım. Evet şu an arkamdan geliyordu . Koşuşturmaya devam ederken her yerden bacaklarımı çizen çalıları aldırış etmeden arkama baktım. Lanet olsun ki kafamı bir ağaca tosladım. Yerimde kalakaldığımda beni çoktan yakalamış ve anlıma o soğuk namluyu dayamıştı . Ürperti vücudumu ele geçirmişken ay ışığında parlayan altın rengi gözlere , ve ay ışığının iyice parıldattığı altın rengi saçlarına bakarken dudaklarını kıpırdattı .
'' NE KADARINI GÖRDÜN SENİ LANET OLASI S*RTÜK !
TANITIMI BEĞENİRSENİZ YENİ BÖLÜM ÇABUK GELİR. VOTELEYİP , YORUM ATARSANIZ MUTLU OLURUM. FİKİRLERİNİZİ PAYLAŞABİLİRSİNİZ ;) <3
+10 VOTE