Gerçekler

338 17 0
                                    

Selam ben geldim ve sizlere yeni bölüm getirdim. Umarım beğenirsiniz... Sizleri çok beklettim ama yazasım hiç yoktu... Bu bölümü hanker11 yaren131 ithaf ediyorum  umarım beğenirsiniz

Kerem ile kahvaltımızı yaptıktan sonra cafeden çıkıp ne zamandır uğramadığım okula geldik.

E bu gün dersin var mı?

Aslında yok bir kaç hocayla konuşucam bir proje yapmam gerek onunla ilgili konuşmam gerek.

Tamm o zaman işin bitince haberleşelim bize gideriz.

Tamam canım.  O zaman görüşürüz.

Dedim ve sarılıp anfiye girdim.
Derslerim bittikten sonra keremi aradım ama açmadı.  Ben de kantine geçip bi kahve aldım.

G Zeynep gelsene.

E Güneş napıyorsun?

G Beni boş ver sen napıyorsun?

Güneş lütfen ben o adam hakkında konuşmak istemiyorum.

G Peki. Şey Zeynep o çocuk kim?

Emir benim küçüklük arkadaşım. O adam beni evden attığı zaman tanışmıştık. Aslında bakarsan dedeme beni o ulaştırdı. Dedem onu en az beni sevdiği kadar sever. Bazen ona çok kızar benim başımı da kendi başını da belaya soktuğu için.

G Zeynep deden haklı o çocuk gözünden kaşın yarıldı.

Güneş ben onun sayesinde bu haldeyim. Eğer o dedemi bulmacayı kim bilir ben ne halde olurdum. Ben daha fazla tartışmak istemiyorum. Sonra görüşürüz.

Deyip yanından kalkıp okuldan çıktım ve otobüse binip eve gittim.

B Kızım bu saatte ne işin var.

Gelmese miydim prensesim.

B Yok ondan değilde ne biliyim sen genelde geç gelirdin.

X Anne kim geldi.

Babanne sana inanıyorum ya.

B Kızım o benim oğlum.

Evet o senin oğlun ama o adam beni sokağa attı ya ama bu senin umrumda değil.

X Kızım yapma.

Ne kızı ya ben senin kızın falan değilim benden uzak dur artık ya yeter.

Koşarak evden çıktım ve yürümeye başladım. Artık o eve geri dönemem hızlıca çalıştığım kafeye gittim.

Mustafa amca ben geldim.

M Arkadayım kızım gel

Napıyorsun Mustafa amca dur ben taşırım.

Diyip elindeki koliyi alıp mutfağa götürdüm.

M Kızım sen bu gün izinliydin neden geldin?

Şey hiç yapacağım birşeyim yoktu bende geldim.  Neyse müşteri geldi ben bir bakıyım.

Ka Müşteri mi çok alındım Zeynep.

Kaan hoş geldin.

Ka Hoş bulduk güzellik de senin bu gün izin günün değil miydi?

Öyleydi ama yine de geldim.  E ne istersin.

Ka Her zamankinden.

Hemen geliyor.

Kaan burada çalıştığımdan beri en yakın olduğum tek insan. Evet biliyorum okurken kafanız karışıyor ama benim hayatım üç kısımdan oluşuyor. Bir çok zengin ve şımarık bir kız. İkincisi cesaretli olan tarafım. Ve sonuncusu çok nadir kişinin bildiği gerçek tarafım.

Akşam olunca kafeyi kapatıp otobüs durağına yürüdüm. Bir yandan da kapattığım telefonumu açmaya başladım. Telefonumu açar açmaz 85 cevapsız arama ile karşı karşıya geldim. Bir çoğu kereme aitti. Daha fazla beklemeden keremi aradım.

Zeynep! Nerdesin sen? Seni ne kadar merak ettim haberin varmı?

Kerem tamam sakin ol.

Zeynep sen nasıl bana sakin ol dersin ya. Hem sen nerdesin?

İşim vardı ordaydım.

Peki şimdi hemen eve geliyorsun?

Kerem ben o eve dönmem.

Ne demek o. Bak Zeynep babaannen de birşey demiyor.

Kerem ben sana bir adres atsam sende oraya gelsen olur mu?

Tamam bekliyorum.

Telefonu kapatıp. Hiç zaman kaybetmeden kereme evimin adresini attım....

Evet benim herkesten gizli bi evim var....

Anlatamadım Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin