CINTA PERTAMA

514 22 9
                                    

Butterfly,like a butterfly ,machi butterfly,bu-butterfly,choerom

Jam loceng yg telah diset oleh eunha setiap hari sewaktu hari persekolahannya,maklumlah anak dara malas nk bangun pagi macam nilah jadinya.jam menunjukkan 7:45a.m. hah dah lambat ni ,dgn cepat eunha mengambil towel nya dan terus ke bilik air .

Eunha turun dan terus ke meja mkn , sewaktu mkn mata eunha tidak lepas melihat jam tangannya.eunha waktu mkn lihat makanan bukannya lihat jam sayang ,tegur puan jung (omma eunha).eunha dah lewat ni omma eun pergi dlu bye.jln elok-elok bye.

Sesampai di kelas eunha terus pergi kearah kawan baiknya iaitu yuju siapa lagi klau bukan mak nenek ni.hah knape dtng lewat ni mesti tidur mampus kan ,anak dara apa macam ni tak reti nk bangun awal.hish bisinglah kau ni klau sehari xmembebel xsah kan .klau orang bg nasihat xnak dengar lantak kau la sahabat ,ni dah knape panggil aq.werhh aq dengar ad cikgu yg akn gnti sir gary yg pindah hari tu.aq pun dengar mcm tu jugak dan yg akn gnti pun lelaki jugak.hey guys ada gosip ke.ni lagi sorang anak dara pemalas .ala bukab slalu pun aq dtng lambat.

Weh weh pengetua park dtng .secare automatiknya semua pelajar senyap dan duduk di tempat masing-masing.selamat pagi semua,hari ini kamu akn ada cikgu bru yg akn menggantikan sir gary ,jungkook silakan masuk dan perkenalkan diri kamu .hello my name is jeon jungkook.saya cikgu baru yg akn menggantikan sir gary tu .

Arghhhh handsomenya (salah seorang pelajar wanita )

Eunha pov

Wahh handsome gila sir ni boleh mati aq dibuatnya(omel hati eunha )

End pov

Jungkook pov

Knape diorang tengok aq pelik je ,aq thu la aq ni hensem xpayah tngok aq mcm tu.tapi knape dgn sorang pelajar perempuan ni mcm gelisah lain mcm je .mybe pelajar baru kot.



SORRY KALAU SAYA XDAPAT NK UPDATE BANYAK AND SORRY KALAU ADA TYPO ATAU AYAT KELING .
Jangan lupa vote and coment tau

Love Bunny ^-^my Wife Is Student J.J.K♡J.E.HWhere stories live. Discover now