Σηκώθηκα το πρωΐ και έκανα ένα μπάνιο...να χαλαρώσω,να ξεχάσω.
Οταν βγήκα ήμουν άλλος άνθρωπος.Ενιωθα σαν να ξαναγενιεμαι από την αρχή...Ντριννννν
Τηλέφωνο....σιγα μην με άφηναν λίγο μόνη....
Πήγα να δω ποιος ειναι....Η Ελένη...Εγω-ελαααα ......
Ελ-Γειααααα
Εγώ-τι θες ?
Ελ-σε πήρα να σου πω ότι σήμερα εχου με το πάρτι μην το ξεχάσεις...ελα 5 σπίτι μμ να ετοιμαστουμε μαζί....θα είναι και η Εβε.....
Εγω-κάτι άλλο?
Ελ-Όχι....τα λέμε.....και μην αργήσεις παλιι....θα τα ακούσεις μετά στο λεω....
Εγω-οκαυ bye
Ελ-byeΈκλεισα το τηλέφωνο και κοίταξα την ώρα....1:30....
Καλά πόση ώρα έκανα μπάνιο?Έβαλα να φάω μεσημεριανό και μολις τελείωσα πήγα να δω τι θα βάλω....και μαντεψτε .....ΔΕΝ ΕΧΩ ΤΙΠΟΤΑ.....ποοοο πρέπει να παω και για ψώνια? Έβαλα κάτι απλο φόρεσα το μπουφαν μμ και βγήκα έξω....
Πήγα πρώτα στο Zara να δω αν έχει τίποτα....εκανα μια βόλτα μέσα στο μαγαζί αλλά δεν βρήκα κάτι που να με ενθουσίασε και τόσο.Βγηκα από το μαγαζί και πήγα στα berska...εκει πάντα κάτι βρίσκω είναι σίγουρο.....
Αφού έκανα μια βόλτα και εκεί μέσα είδα κάτι που μπορώ να πω ότι μου άρεσε....( εδώ δεν φαίνεται πολύ το ξρ 😂)
Ήταν ένα μαύρο κολλητό φόρεμα....απλο αλλά τουλάχιστον ήταν ωραίο....απο πανω έβαλα ένα λάδι μπουφάν....δεν είναι τελειο αλλά κάτι κάνει....τεσπα...
Φτάνω στο ταμείο...πληρωνω και φεύγω....
Στο δρόμο είχε ένα μαγαζί με βαφλες....λες? Κοιτάω την ώρα....3:10....μια χαρά έχω χρόνο και για μια βαφλα....
Μμμ....βαφλα...
Αρχίζω και ονειρεύομαι....Εγω-Γεια σας....μια βαφλα με παγωτό....
?-μισό λεπτό...Κωστα έλα φτιάξε μια βαφλα στο κορίτσι....Πάω να βγάλω τα λεφτά απο την τσάντα μμ....
?-επ....
Γυρνάω το κεφάλι μμ....εεε ρε τόση γκαντεμιά έχω από όλους τους Κωστηδες που υπάρχουν στον πλανήτη αυτός επρεπε να είναι....Εγω-επ...λεω ειρωνικά
Κώστας- Καλά μικρή μην κοκκινίζει πάλι.....
Μικρή?ποιον είπες μικρή ΡΕΕΕ?
Αφήστε τα έχω πάρει....με κοροϊδεύει επειδή οπότε με κοιταζει εγώ γίνομαι κόκκινη.....
Αυτός φταίει και το χαμόγελο του άντε τώρα....
Αχ αυτό το υπέροχο αστραφτερό του χαμογελοοο😍
Όχι Έλλη Όχι....ειναι βλάκας....να φύγει να πάει αλλού και αυτός και το χαμόγελο του....συγκεντρωσου Έλλη....Κώστα- είσαι καλά? 😂😂😂
Λεει και γελάει ΠΑΛΙΙΙΙΕγω-Ναι😑
Λεω και φεύγω....Το γουρούνι.....
Πόοοοοο ξέχασα και την κρέπα.....
Άστο δεν ξαναπάω εκεί....με αυτον....τον βλάκα....με αυτό το....ωραιο....χαμογελο....οχι όχι Όχι.....Κοιτάω την ώρα για εκατοστή φορά....4:00
Έχω μια ώρα να πάω σπίτι να ετοιμαστώ και να παω σπίτι της Ελένης ......
Σε 10 λεπτά ήμουνα σπίτι.... ντύθηκα και ετοιμάστηκα και έφτασα στο σπίτι της Ελένης κατά της 5:05...
Εγω-γειααα
Ελ-μωρή που ήσουν? Άργησες 5 λεπτά...
Εγώ-πλάκα κάνεις τώρα?
Ελ-Ναι μωρό μμ ......λεει και με αγκαλιάζει......
___________________________________
Παιδιά έχω μια δουλειά οπότε θα το σταματησω εδώ και πολύ σύντομα θα ανεβάσω και άλλο bye😘💘💘☺
BẠN ĐANG ĐỌC
Δικός ΜΟΥ ΜΌΝΟ 💘
Lãng mạnΜΙΑ ΣΤΙΓΜΉ...Μια στιγμή αρκεί για να αλλάξουν ζωές 💘μια στιγμή γεμάτη ένταση....Σε κοίταξα...με κοιταξες...ΚΑΤΑΣΤΡΑΦΗΚΑΜΕ 💘