ANA KARAKTERLER ;
Kerem Sayer: 20 yaşında, istemedigi bir işi yapmak onun en büyük cezası.Karşısına cıkacaklar belki de onun hayatının en büyük noktası olacak tı.Ama o herşeyden habersiz..
Zeynep Yılmaz:19 Yaşında, Annesini kaçıran tefecilere 500 bin lira ödemez ise annesi öldürülecek.Onun için herşeyi yapabilir, ama her engele hazır degil.
Aksel Varol: 20 Yaşında, Kerem'in en yakın arkadaşı, bir nevi kardeşi.Onun tehdit edildigini ögrenince kerem'den habersiz onu kurtarmak için işlere kalkışıyor.Bela varmı? Bilmeden..
Yağmur Koper:19 Yaşında,İnternette rast geldigi bir fırsat ile Zeyneple bir yolculuga cıkıyorlar.Belalı bir yolculuk ama kurtarıcı..
Can Sağlam: 20 Yaşında, Kerem'in en yakın 2.arkadaşı.Aynı zamanda Aksel'inde.Sürprizlerle dolu bir karakter ;) :)
YAN KARAKTERLER ;
Ahmet&Sevim Sayer: Kerem'in anne ve babası..
Demet Yılmaz: Zeynep'in annesi.
Barış Erdogan:Kerem'in arkadaşı.
Melis Güzel: Zeynep'in düşmanı..Barış'ın sevgilisi.
Yapamam bu hırsızlık olur'dedi genç kız odanın içerisinde tur atarken.Oturdugu yerden Zeynep'i ikna etmeye çalışıyordu Yağmur.
'Ne hırsızlıgı ya?Annen için yapıcaksın.Kurtulması için..'
''Bu.Bu ruh hırsızlıgı!Ortadan kaybolmuş çok çok ünlü Türkiye'de ki Oyuncu Hande Doğandemir'e cok benziyorum ben ve Türkiye'ye dönüp onun kılıgına giricem ve annemi o adamların elinden kurtaracagım.Sen bunumu istiyorsun?!''
''Evet aynen öyle canım, annenin canı sana baglı Zeynep''
''Çalışırım''
''Yapma..Beş yüz bin liradan bahs ediyoruz Zeynep''dedi Yağmur ayaga kalkıp.
''Evet..Beş Yüz Bin lira.Annem ölücek diye ben kimseyi kandıramam Yağmur.Hem hiç düşündünmü,ya bana dizi teklifi gelirse?Hıı?!''
''Ya Zeynep, sen bilirsin, sen benim tanıdıgım Zeynep degilsin! Benim tanıdıgım Zeynep böyle annesi için herşeyi yapardın, onun söz konusu oldugu bir şeyde ayrıntıları düşünmezdi bile.Sana son kez söylüyorum.1 ayın var ve beş yüz bin lira toplaman lazım.Benim bildigim, annesini koruyan Zeynep gözü kapalı evet derdi.''Yagmurun dediklerinden sonra gözlerini devirdi genç kız..Yagmur öfkeyle iç çekti.
''Ne yapıyorsan yap!''dedi ve evden çıktı.Koltuga oturdu genç kız.Haklıydı arkadaşı, onun tanıdıgı Zeynep yapardı, annesini kurtarırdı.Gözlerinden akan yaşları her ne kadar elinin tersiyle silsede bardaktan boşanırcasına akıyorlardı.Elleriyle dizlerini sıvazladı, ne yapacagını bilmiyordu.Yanındaki sehpada duran tokayı aldı ve saçlarını arkadan topladı.Ayaga kalkıp lavaboya gitti.Aynada uzunca baktı kendine,egilip su çarptı yüzüne yüzüne.Hırsla çarpıyordu avuçladıgı suları.Havluyla yüzünü kuruttuktan sonra tekrar geçti aynanın karşısına,bugulanmış aynada bir kaç kelime yazdı...
''Seni kurtaracagım Anne''
***
''İyi günler''dedi Kerem görüşmenin yapılacagı lobiye girerken.
''Ooo..Kerem Sayer''
''Merhaba.''dedi muzur bir şekilde gülümserken.
''Merhaba.''dedi yapımcı Aslı hanım.
''Bişeyler içer misiniz?''
''Ah.Bi kahve olur..Sütlü ve extra sıcak''
''Tabii''dedi Aslı hanım ve arayıp sipariş verdi.
''Evet Kerem bey.Sizinle bu projede çalışmak istedigimizi geçen görüşmemizde söylemiştim.Gerçekten bir reklam kampanyasıyla başarınızı gösterdiniz bize.Bizde düşündük ki, siz gerçekten tam bu rol için yaratılmışsınız sanki.Evet bize bir kerelik oldugunu, başka proje istemediginizi söylemiştiniz.Ama bizi kırmayıp senaryoyu okudugunuz için teşekkür ederiz.''
''Evet ilk başlarda istememiştim ama senaryoyu okuyunca gerçekten ama gerçekten cok begendim.Bir sinema filmi kaç kere ayagımıza gelir degil mi?''dedi gülümseyip kahvesinden bir yudum alırken.
''Yani kabul ediyorsunuz öylemi?''
''Evet.sormak istedigim bir soru var dizi de partnerimi kim oynayacak?''
''Hande Doğandemir ile konuştuk senaryoyu verdik ve haftaya onunla konusacagız.''
''Hande Doğandemir..Teşekkürler''dedi genç adam her zamanki gülümsemesiyle.keşke gerçekten bu filmde oynamak isteseydi, istemedigi bir şeyi yapmak onun canını yakıyordu, gururunu okşuyordu.Tehdit altında kalkmak..En çokta bu..
-Gizem-