"Jungkook bagi balik bantal busuk aku ." Dia nih kan , kalau tak kacau aku tak sah .
"Kau kene jadi girlfriend aku dulu ." Dia ni kan memang tak nak give up .
Okay , aku nak cerita kat korang pasal jungkook, fyi jungkook ni playboy , tapi tak habis2 nak suruh aku jadi girlfriend , aku tahu dia nak mainkan aku je , sbb tuh aku reject awal2
"Kan aku kate aku taknak , ish kau ni kan ." Aku dah geram ni .
"Kalau kau tak nak , kau menyesal ." Naik bulu roma aku dengar suara bisikan dia tuh , hish .
"Aku takkan menyesal ."
"Kau akan menyesal ."
"Tak ."
"Ye ."
"T--".
*KNOCK KNOCK*
"Wei mak aku , cepat weii !!" Pahal la plak mak aku ni .
"Okay jawapan dia macam nih , apahal la kau ni bengap sangat ." Memang dia bengap pon , well jungkook .
"Hana , nanti turun ." Ha tuh mak aku , yang kuat bebel .
"Ye , nanti hana turun ngan si playboy ni ." Kau memang layak dipanggil , gagaggaga
"Ish hana nih , x elok la , maaf ye jungkook anak auntie nih sewel sikit ." Mak aku dah melampau .
Lepas je mak aku ke luar , sedap2 je si playboy ni gelakkan aku , sbb mak aku panggil aku sewel , mak aku la nih !!
"Bole tak kau stop , annoying la ." Dia gelak nak dekat 1minit , wow fantastic baby .
"Lawak la wei ." Alamak dah2 la tu.
"Ape2 la bagi balik ."
"Bagi ape ?"
"Bantal busuk aku la ."
"Kan aku kate kau kene jadi girlfriend aku dulu ." Haish dia ni kan .
"Tak nak !" Alamak aku dah terjerit gulp ! Habis la , nanti si playboy nih ade je la dia nak balas .
"Kenape kau jerit ?" Dia datang dekat muke aku , seriously aku pikir dia nak cium , tapi aku salah
"Kau akan menyesal sbb tak nak jadi girlfriend aku and kau jerit kat aku , well hana just wait ."
Tbc
THANKS !! 💜
YOU ARE READING
Bantal Busuk | J.jk
FanfictionBantal tu bantal Busuk tu bau Sebab bende alah tu aku suke dia . -Hana . Jk bantal busuk