meraba arkadaşlarr yine uzun süreden sonra ybyi nihayet yayınladım biliyorum bölümler çok fazla gecikiyo biliyorum ancak insanın yazma isteği olmayınca mecbur yazamıyor kusura bakmayın ama iyi bölümler için acele etmemliiyim ama inanın bana size layık olmaya çalışıyorum hadi neyse yb ye başlayalım öyle değil mi?
lara nın ağzından
daha beni dinlemeden çekip gitmişti. tamam belki fazla endişelendim kabul ediyorum ancak gerçekten bu çok büyük bir tepkiydi onu gerçekten seviyor ve doğal olarak kıskanıyordum hem de çok fazla en iyisi gönlünü almak acaba burdan kalkabiliyor muyum? denesemmi ki
bak bilemedim şimdi amaan CASTİEL İÇİN! yumruğumu havaya diktim bacaklarımı yere değdirip ayağa kalktım ve kalkmamla dudağımla yerin birleşmesi doğal bir sonuçtu -_- resmen asağılandım şuan hem de kendi tarafımdan kenimi çok küçük görüyorum yürüyemicek kadar çok acıyordu bacaklarım o sürtük artık nasıl façalar çektiyse geldiğiyle günlerimi cehenneme çevirdi ya! ne güzel gidiyoduk biz onsuz! benim yere düşmemle baya gürültü çıkmıştı ve odanın kapısına herkes doluşmuştu tam içeri gireceklerken:
lara: durun lan sakın girmeyin!
armin: nie la?
lara: 1. ablaya lan denilmez! 2. si ise özel bişi yapıyorumve sadece bardak yere düştü girmesin kimse!
alexy: iyi olduğuna emin misin lara?
lara: yaw kardeşim neden ihtiyacım olduğunda deilde en gereksiz zamanlarda bu abilik ve kardeşlik duygunuz kabarıyor ki sizin! neyse susunda uyuyayım biraz!
alexy: iyi tamam be gidiyoz *-*
şimdi onları sepetlediğime göre sıra hain planımda :D tabi hain deilde yani hastaneden kaçıcağım için biraz öyle olcak ama ilk başta yürümeyi becerebilmem lazım! küçük küçük alıştırmalar yapmalıyım.
başlangıç olarak eşyalardan tutunarak yürümeyi denedim iyi azcık olsun yürüyebiliyordum canımın acısı ilk seferden daha azdı. çünkü o zaman çok ani davranmıştım sanırım doğal tabi ağrır o kadar hızlı.
şimdi git gide hızlanıyordum ve sırada destek almadan yavaş adımlarla yürümeye geldi! yavaşça masanın kenarından elimi çektim ve küçücük bir adım atmaya çalıştım ama dengede duramadım az kalsın yere kapaklanıyordum niye ben! bir daha lara pes etmek yok bunu domates kafan için yapacaksın! ütü masan sana geliyor aşkım!
ne diyom lan ben iyice sapıttım bu oda bana yan etki yarattı aq ütü masası ne iyice castiele benzedim yerimde olsa önceden keşfetseydi sürekli der dururdu kesin! neyse şimdi zırvayı kesmeli ve işe koyulmayım daha yürümem gereken koca bir alan var demi ama :D bu sefer bi öncekinden daha küçük bir adım attım ve yürüdüm.
off yine başaramadım yaa yürüyemiyorum işte!
iç ses: gerizekalısın yemin ederim lara nie ben bu kadar gerizekalı birinin iç sesiyim ki!
lara: ne alaka ya ne diyon sen kessene sesini!
iç ses: lan salak sinirden odada şuan volta atıyosun ve bal gibide yürüyosun senin jetonde ne köşeliymiş be bi düşmedi gitti!
lara: oha minaaa goyiiiimm yürüyomm lannn yaşasınnn :D
iç ses: ya allah kahretsin seni salak zıplamasana uyancaklar!
lara: kim?
iç ses: of allahım nedir benim bu çilem! kim olcak tabiki arkadaşların ve kardeşlerin!
lara: ha doğru lan ben onları kontrol ediyim sonra da ben kaçarrr :D
iç ses: malsın yemin ediyorum ya benden nasıl kaççan öküz beyinli bn senin iç sesinim *-*
lara: doğru ya la
iç ses: hee doğru castielin kız modeli çam yarması!
lara: one be?
iç ses: senin o küçük beynin bunu almaz boşver sen o yapamayacağın planına koyul sen
lara: ne biliyon yapamıcamı yaparsam ne vercen lan!
iç ses: tamam lan en ihtiyacın olduğun zamanlar seni bi köşeye oturup mısırla seyretmek yerine sana akıl vercem kabul mu?
lara: oha o yüzden mi benim o zamanlar kafamın için çöl kadar ıssız oluyo lan yoksa!
iç saes: aferin bi şeye kafan çalıştı hayret :D
lara: tamam lan kabul!
ben iç sesimle tartışırken birden kapı açıldı ve içeriye hemşirem girdi
hemşire: bayan lara kiminle konuşuyordunuz ve siz ayaktasınız! hemen yatmalısınız ne yapıyorsunuz siz!
lara: sakin sally ( sally hemşire ) tamam sadece biraz hava almak için cama çıktım o kadar hemen yatıyorum sen ne için geldin?
sally: sizin konuşmalarını duyunca geldim bayan lara
lara: tamam sally benim hiç bi şeyim yok şimdi çıkabilirsin :) biraz uyuycamda izninle.
bunu dememle odadan hemen çıktı şimdi planınikinci kısmına geldi . camı kullanarak bu hastaneden kaçmak ama nasıl bu yğkseklikten atlayamam tama ikinci kat olabilir ama fazlada aşağıda deil ayaklarımı sakatlarım atlarsam o zaman buldum ÇARŞAFLAR!
odadaki tüm çarşafları toplayıp bağladım ve camdan sarkıttım ama çok kısa geldi onu yatağın üstüne koydum ve başka örtüler almak için odadan çıkmalıydım düşündüm ilk başta hemşireden kurtulmalıydım
kapıdan dışarı çıktım ve:
lara: aa sally bak kuş geçiyor!
parmağımla herangi bir yeri gösterdim.
sally: hani nerd- AHH!
kafasında odada içtiğim maden suyunun şişesini parçaladım ve oda doğal olarak bayıldı ve kafası kanıyordu kusura bakma ama şuan seninle uğraşamıcam acele etmeliyim! aklımda olan tüö boş odalara girdim ve hepsinden elime geçen tüm örtüleri aldım onları bağladım ve camdan sarkıttım sıra yardım zilindeydi! sally i öylece bırakmayacaktım tabikide! onu içeriye sürükledim ve o sırada rosalya uyandı!
rosalya: hey la-
lara: rosalya kes sesini tek bi kelime bile etme!
bunu dememle hemen yanına koştum ve sallyide bırakverdim yere ve yine kafasını çarptı sıçtık!
lara: rosalya eğer tek kelime edersen seni boğarım ve evet ben yürüyorum ve iyileştim!castilele kendimi affettirmem lazım benim bu hastaneden hemen çıkmam lazım o yüzden sonra görüşürüz! he bu arada hemşireyi hallet bnm içinnn
rosalya: tamamm
camdan en sonunda inmiştim ve şimdi kenidimi affettirme planında!
eveet arkadaşlar bi bölmün daha sonuna geldik bir dahaki bölümde görüşmek üzere :)))
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşkitom ( Castiel )
ChickLitMeraba sevgili okuyucularim bu benim ilk kitabim olucak bundan dolayi cok heyecanliyim yazim yanlislari olursa beni affedim meleklerim muck iyi okulmalar