Σήμερα ειναι 26/8...ξερεται τι σημενει αυτό...;σαν σήμερα πριν 5 μηνες γνώρισα αυτόν...αυτον που δεν μπορω δευτερολεπτο να βγάλω απο το μυαλό μου...που τον σκέφτομαι και το χαμογελο μου φτανει έως τα αυτιά:)💘τον ερωτα μου...
Κάθε μέρα είναι όλο και καλύτερη...μιλάμε κάθε μέρα...κάθε λεπτο...είναι πολύ γλυκός...είναι τέλειος...ειναι αληθηνος...ουφφ...τον έχω δει κιόλας...μένει σε ενα χωριό δίπλα εδώ στην πόλη...και ειρθε...να με γνωρίσει...να με δει...ηταν πανέμορφος...ψηλός με κάστανα ματια που έλαμπαν στο φως του ηλιου μαύρα μαλλια που ανέμιζαν με το αερακι π φυσούσε...ηταν τέλειος...Κάθε Σάββατο έρχεται...το περνάμε μαζί...είναι τέλειαα...ως συνήθως πάμε στην πλατιά της πολης...ή που και που πηγαίνουμε για τένεια...ποτε δεν τολμησα να του πω πως τον θέλω...πως τον αγαπάω...όσο και αν ήθελα να τον αρπαξω και να τον φιλησω κρατιομουν...
(Σαββατο)3:48 μμ
-Γεια σου κοριτσαρα μου...😍
-Γεια σου γλυκε μου...💘
-Τι κανεις;💞
-Πολύ καλά εσύ❤
-Καλά κορίτσι μου...σήμερα είναι μια συμαντική μέρα για μας...💖
-Νομιζα πως το ξεχασες...πως δεν θα εδινες καν σημασία...❤
-Γίνεται...?💖
-Εισαι τελειος...💖
-Κορίτσι μου...να σε ρωτησω κάτι...❤
-Ναιι οτι θες...💘
-Σήμερα θα έρθω εκεί...μοιπος μπορείς να έρθεις...έστω για λίγη ωρα...δεν μπορω να ξέρω πως ήρθα και δεν είδα τα ματια σου...💞
-Φυσικά και μπορω...καιι εγώ θέλω πολύ να σε δω...λοιπον στις 6:00 στο σηνηθησμενο μέρος?❤
-ναιι💘
-τέλεια τα λέμε εκει💘
-Ωραία τα λέμε💚Ααα πρέπει να ετοιμαστω πρεπει να ειμαι τέλεια...πρέπει ουφφ Κατερίνα ηρέμησε...
Ανοίγω την ντουλάπα μου και βγάζω το καλυτερο φόρεμα μου...
Ενα μαυρο κολλητό φόρεμα...ακριβως για την ηλικία μου...πουδρα,make up,μασκαρα,σκιά,ρουζ,κραγιόν...
Ετοιμη...5:45:
Φοραω τα παπούτσια μου...περνώ το κινητό στο χερι και ξεκιναω...
Εχω παρα πολύ αγχως...
Δεν ήρθε την προηγούμενη εβδομαδα...δεν μπορεσαι...οποτε έχω λιγο περισσοτερο αγχως...νιώθω πως έχω να τον δω χρονια...λες να κανει καμοια κινηση...λες να κάνω εγώ...δεν ξέρω...6:02
Τον βλέπω εκεί με περιμένει...είναι τόσο όμορφος...παντα το ίδιο στιλ...τα σκισμένο τζιν τα αθλητικά οι μακριές μπλούζες και τα καπέλα...
Τόσο τέλειος...Με βλέπει μετα απο λιγο με πλισιαζει και μου χαμογελάει...χάνω τον έλεγχο...
Αυτό το χαμόγελο αξίζει περισσότερο απο 1000 διαμάντια...-Πωπω Κατερίνα...είσαι πανέμορφη...
-επίσης (του λέω...)Μου χαμογελάει και ξεκινάμε να περπατάμε προς τα παγκάκια...
DU LIEST GERADE
Οι λαθος αγκαλιες
ChickLitΕίμαι η Κατερίνα μια συνηθισμένη 17 Χρόνη κοπελα...με τις συνήθειες κάθε 17 χρονου κοριτσιού...μακιγιάζ,ντύσιμο, έξοδοι...αλλά κυρίως έρωτες...και δυστυχώς λάθος έρωτες...λάθος άνθρωποι...λάθος αγκαλιες...συνήθως...όλα στο τέλος βγενουν λάθος...ακόμ...