'officieel'

7 0 0
                                    

de volgende morgen werd ik wakker van een geluid. ik hoorde iemand op de deur van de kamer kloppen.  'jai!' hoorde ik een stem schreeuwen.  ik dacht zomaar dat het daniel was en ik had gelijk. 'doe die fucking deur open!' schreeuwde hij weer.

jai zag dat ik wakker was en zei 'blijf maar lekker liggen lieverd.' en hij plante een kus op m'n voorhoofd.  rustig klom jai uit bed en deed de deur open.  'wat?' zei hij nokkig. 'zullen we vandaag een nieuwe video maken?' vroeg daniel met een hoog stemmetje.  'uuhm ja is goed, maar ik moet eerst merelin even opweg helpen en dan gaan we een nieuwe video maken.  en ohja, ik moet jullie straks wat vertellen.' 'okay ' antwoordde daniel. toen jai de deur weer dicht deed ging ik iver end zitten. 'wat voor video gaan je maken?' vroeg ik. 'Oooh vast weer iets met melk.' zei hij lachend.  ik lachte terug.  'ik ga even aankleden.' zei hij. 'is goed, wil je dat ik weg ga of..' 'nee je kan gewoon blijven hoor.' zei hij. 

toen we beide aangekleed en wel beneden waren vroeg daniel 'en wat wou je me nog vertellen?' we zaten met z'n 6e aan tafel en iedereen z'n ogen waren gericht op jai. 'nou uuhm, merelin en ik hebben wat..' het was eerst stil maar daarna begonnen ze ons enthousiast te feliciteren. 

de week ging snel voorbij. in de tussentijd had de media ons al gespot en hadden jai en ik het bekend gemaakt.

toen kelsey en Kevin weer thuis waren hadden ze goed nieuws.  kevin had een grote geld prijs gewonnen. en natuurlijk bleef het nieuws van mij en jai niet on opgemerkt. 

-jai:

yess! eindelijk heb ik met mijn droom meisje. 

mensen van buiten af denken dat ik de badboy ben,  maar dat ben ik eigenlijk niet, en de jongens en merelin weten dat.  ik zal haar prins op het witte paard zijn.

-merelin:

ik mocht eindelijk weer beginnen met werken en wist charon net optijd klaar gestoomd te hebben voor de kwalificatie wedstrijden voor de olympische spelen. ik scoorde hoog en de kans was groot dat ik met charon naar de spelen zou gaan. 

bij de laatste wedstrijd was het nog spannend,  maar gelukkig had ik net een procent hoger en mocht ik dus met charon naar Rio. Vanaf het wedstrijd terein belde ik jai. 'hey, hoe is het?' 'goed, met jou?' vroeg hij.  'raad eens wie er naar de olympische spelen mag!' zei ik. even was het stil, maar toen hoorde ik hem schreeuwen naar de andere 'ohmygadd! ze mag naar de spelen!''ik hoorde een hoop kabaal maar even later hoorde ik 'dat gaan we vieren schat, je heb het geweldig gedaan!' zie je thuis oke?''okay, ik hou van je.' zei ik. 'love you to' zei jai. 

na dat ik charon had verzorgd liep ik m'n appartement in.

er hingen slingers en ik zag een heleboel mensen.  ook jeff en monica waren er. het was een gezellige avond en iedereen had het naar z'n zin.  'blijf je slapen?' vroeg ik aan jai. 'ja is goed.' antwoordde hij.

die avond was een avond om nooit meer te vergeten. hij ziet er zo stoer uit, maar tegelijkertijd kan ik z'n gevoelige snaar raken en zie ik het liefste jongetje van de wereld.  zoveel passie dat ie er in legt. nooit gedacht dat m'n 1e keer zo speciaal zou zijn...

de volgende morgen werd ik wakker door een ontbijtje op bed. 'voor m'n meisje.' zei hij. 'wanneer zijn de spelen eigenlijk?' 'over 5 maanden.' zei ik. 'wow dan is dat eigenlijk al best snel!' zei hij verbaasd. 'ja inderdaad, maar charon is echt op z'n best en we gaan knallen!' zei ik. hij gaf me een kus op m'n voorhoofd en zei 'wij gaan samen voor goud!' ik lachte en at m'n ontbijtje.  jai ging naar huis want ze gingen bungyjumpen met met de jongens. 

op stal was het weer druk en ik moest voor 2 dagen weg omdat ik Australisch kampioenschap had bij de 5 jarige met caprison.  voor ik weg ging kwam jai nog even naar stal en wenste me succes. 'we bellen okay? als je thuis komt gaan we uiteten oké?' ik gaf hem een kus en zei 'klinkt super!'

op het kampioenschap ging het heel goed en werd uiteindelijk Australisch kampioen.  jai was heel trots op me en zou een tafel reserveren bij een chique restaurant.  thuis aangekomen zag ik hem al op de oprit staan.  hij sloot me in z'n armen en gaf me een kus. 'ik ben zo ongelooflijk trots merelin. je doet het super!' 'dankje lieverd!' antwoordde ik. de andere jongens kwamen ook en feliciteerde me.'ik ga even de paarden op stal zetten en verzorgen en dan ga ik onder de douche.' zei ik. 'is goed meis.' zei hij.  toen ik de badkamer in liep om onder de douche te gaan zag ik dat er een warm bad was gevuld.  er lagen rozen blaadjes in en om het bad heen en er zat veel schuim op het water. er lag een briefje. 'merelin,  ga lekker in bad en geniet er van, trek daarna de donker blauwe jurk aan die ik in je kast heb gehangen,  doe je haar mooi en doe weinig make-up op. (dat vind ik het mooist.) ik haal je op om 8 uur.  xxx je boy jai.'

mijn liefde is op 1 plekWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu