"Kizim hala uyuyor musun sen ?"
Jane'nin bu heyecanli ses tonu ve cigliklariyla gune uyanmak sanirim isyeyebilecegim son seydi.
"Kapatiyorum , uykumu kacirmana izin veremem."
"Dur , dur sakin kapatma Helen.."
"Bana kapatmamam icin tek gecerli bir neden soyle."
Jane kucuk bir kahkaha attiktan sonra "Gecerli nedenim su Mark Huren'in evine roportaja gidiyorsun."
"Bir dakika bir dakika .. Ne sacmaliyorsun sen ?"
"Sacmalamak mi? Kizim ruyada falan degilsin. Bu aksam saat 10 'da roportajin var. ustelik yazili , yaninizda kimse olmayacak yalniz sen ve o"
Kesinlikle Jane bana saka yapiyordu , bu adama olan hayranligimi biliyordu ve defalarca bu zafimdan yararlanmisti.
"Ben bu numaralara bir kere gelirim. Ama bu sefer sokmez canim"
"Ya saka falan yapmiyorum, ciddiyim bak. Bay Jones bu is icin seni gorevlendirdi.iste isini itinayla yapmanin faydalari."
Nedense hala inandirici gelmiyordu. cunku Jane sakanin dozunu biraz fazla kacirabiliyordu.
"Bay Jones , rahatsiz ettigim icin kusura bakma...."
"Ha.. Helen bende tam seni arayacaktim. neden iki gundur sirkete gelmiyorsun. Her neyse bahanelerini dinlemeye hic vaktim yok. Aksam saat 10'da Bay Mark Huren'in evine gidiyorsun. Umarim iyi bir is cikarirsin. Yazili roportaj olacagi icin eline bolca kagit al. Ve guzel sorular not et ......"
Bay Jones hala konusuyordu ama sesini isitemiyordum.Isitemiyordum cunku bu alemde degildim artik. Her gun twitterda facebookta ve cesitli sosyal aglardan takip ettigim bazen resimlerine bakarken bile aglayabildigim adamla bulusacaktim . Yuzyuze konusacaktim bu aksam .
Olamaz bu aksam ..
"Anladin mi Helen ? Bu roportajin kusursuz olmasini istiyorum. Bunun icin seni sectim. Helen ??"
"E..vet efendim anladim . "
Hizla telefonu kapattim.Hazirlanmaliydim.Acaba estetik yaptirsam aksama kadar sisiklerim inermiydi?
Ahh. Ne sacmaliyorsun Helen sen?
"Alo , Jane ? Saka degilmis , ruya degilmis??"
"Tabi kizim ne sakasi ne ruyasi ya?Eee! Ne giyeceksin aksama ?Makyajini nasil yapacaksin?"
"Bilmiyorum.Lanet olsun bilmiyorum. Hic bir fikrim yok."
"Kucuk bir alisveris nasil olur ?"
"Yanimda hic nakit param yok ki!"
"Ahh..Dert ettigin seylere bak . Dostlar boyle gunler icin vardir."
Jane her ne kadar ucuk kacik olsada inanilmaz derece yardimseverdi.
Ne zaman kotu bir gunum olsa hep yanimdaydi.
"Bak bu nasil?"
"Fazla kisa!"
"Peki ya bu? "
"Cok fazla dekolteli! "
"Ya bu "
"Rengi guzel degil!'
Jane'in gosterdigi her kiyafete bir bahaneyle hayir demesini beceriyordum. Jane dekolteyi seven hatta bazen fazlaca abartan bir kizdi. O kadar erkekle yatmisti ki insan saymakta zorlanirdi insan.Ve ben ise dekolteden hic haz etmezdim. Bu gune kadar tek bir erkek arkadasim olmadi. Biliyorum utanc verici ama kariyerime odaklanmistim. bu aksam ise herseyi degistirmeye kararliydim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Medya Aski
ChickLitYillardir asik oldugun ama hic goremeyecegin bir unluyle bir araya geldigini dusun. sen o ve kocaman bir ev. Neler olacagini tahmin edebiliyorsun degil mi?Evet cok kotu seyler olcak :)