M

20 9 1
                                    

,,Valentine's Day"
  

     Mai pe scurt...da, o sărbătoare Americana adusa in Romania pe care oamenii de varsta a treia nu o inteleg si/sau suporta...scuze , reftific...O ALTA SARBATOARE Americana adusa in Romania pe care persoanele de varsta a treia nu o inteleg si/sau nu o suporta..asa, parca suna mai bine ! (smiley face).
       Pe mine, personal nu ma deranjeaza ce se sarbatoreste in aceasta zi si cum e organizata...cum se sarbatoreste si atmosfera...din America!Sa fim seriosi...e cu totul altceva la noi in tara!Asa ca astazi , o sa discut cateva lucruri despre aceasta zi care o fac de cacat mai pe romaneste, la noi aci in Moldova , Dobrogea, Muntenia, Oltenia, Ardeal, Maramures si Banat:
      

         1.Se promoveaza dragostea mai mult decat oricand.
   Asta e o prostie mare...iubirea e ceva zilnic , okay?Ca ai iubit/iubita sau parinti, bunici, caine, mâţă , hamster...exista.De ce ne trebuie o zi in care brusc toti ne trezim la realitate ca ai pe cineva iubit si brusc el se trezeste sa aduca ursuleti , ciocolata si flori fortat la usa tipei iar ea imbracata in dantela danseaza sexy si apoi e pusa capra...felicitari!Dar nu asta e..
Personal, daca e romantism e okay...dar NU FORTATI LUCRURILE!

   

      2.Juma din Romania nu suporta ziua asta.
        De ce?Pentru ca e o sarbatoare imprumutata!Eu , din nou..personal, cred ca cu cat mai multe sarbatori, cu atat mai bine.Dar nu toata lumea area aceasta mintalitate...de exemplu, matusa Marioara din capatul satului nici nu poate pronunta Valentine's Day, ba mai mult..i se pare o prostie. Si asta pentru ca societatea noastra nu stie sa tolereze traditiile altora neaparat, mai ales cele americane..Si asta ma duce la numarul 3 unde o sa intelegeti de ce nu reusesc unii sa o suporte..

  

     3.Nu stim sa imprumutam
     Exact!Romanii nu iau toate partile unei sarbatori..nu , de fapt , mai ales la această sarbatoare am luat numai partea ECONOMICA , MATERIALA...BANII MA!Totul e comercial...normal ca nu suporti ceva atat de comercial sau poate mai comercial decat Farmacia Inimii Catena...Pe bune acu, sti cum is tipii aia cu ,,Pss, baiatu..vrei un telefon?",de 14 februarie is ,,Pss...bai baiatu,vrei un ursulet de plus?" ..Si toate inimioarele alea de plus, ciocolata si tot costa bani...lenjeria aia de dantela si prezervaticele care costa si 20 de lei sai mai mult da!Costa!Comercial.. vedeti?Si ne întrebăm de ce Marioara nu suporta Valentin Dai...

       4.Avem si noi o sarbatoare asemanatoare.
        Pe care naiba o mai tine minte apoi!Si da...e romaneasca si interesanta!E pur si simplu...DRAGOBETELE...Sti, replica cu ,,Dragobetele saruta fetele" .E aceeasi chestie doar ca romaneasca , cu 10 zile mai tarziu dude...hai sa o sarbatorim zic si pe aia, daca imprumutam nu inseamna ca trebuie sa uitam din propriile traditii!!!!

      Cam atat dragilor.E cam negativist, da stiu...dar e adevarul pur.In caz ca nu sunteti single va urez niste zile ale indragostiliro frumoase  si sa nu uitati si de Dragobete normal...de fapt, zilnic e ziua indragostitilor daca chiar vreti...Uneori , un ,,te iubesc" costa mai mult ca un ursulet si e mai dulce ca ciocolata...cel putin , asa cred eu.
Iar pentru cei ce sunt single..ei bine, definitia normala si totala ale acestor zile e una singura : ZI A IUBIRII. Iti iubesti parintii?Ziua voastra.Iti iubesti bunicii?Ziua voastra.Colegii?Prietenii?Fratii?Surorile?Cainele?Pisica?...E ZIUA VOASTRA...si punct.
Eu personal, o sa spun maine ,,Te iubesc " tuturor persoanelor la care tin...asa o sa sărbătoresc eu..la fel si de Dragobete.Faceti ceva frumos...

   -Multumesc-♥

 

Gânduri în frazele necunoscuțilorUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum