evet geri döndüm okullar başladığı için pek yazamamıştım ama şimdi geri geldimm....
o gün okula gitmiştim yeni bi kız gelmişti sınıfımıza iyi bi kızdı ama asıl konu sınavlar. Evet biyoloji sınavım açıklandı evet aradan uzun bir zaman geçti neredeyse 3 sene artık 14 yaşındayım liseye gidiyorum ama haleda çocuk gibiyimm oha ya neredeyse 3 senedir yazamıyomuşum ama artık yazıcam evet neyse en son sınavdan bahsediyordum işte 93 almışım o yüzden sevindimm annem ve caroline (ablam) bana hediye aldılar..... en büyük hobilerimden biri GİTARdııı onlara çok teşekkür ediyorum...Bide 3 yıl önce musicallyden bahsetmiştik ve instagramdan VE şunu söylemeliyimm ARTIK ÜNLÜYÜM EVET GERÇEKTEN ARTIK BAYA DÜNYA BENİ TANIYOR müsicallyde 14.8 milyon takipçim var beğeniler ise 1.88 milyon fln instagram ise 7.5M takipçi ile fotoğraflarıma 500.000 veya bazen 700.000 olan fotom bile var sadece bunları size sizi ailem gibi gördüğüm için söylüyorum...İYİKİ VARSINIZ...
Yeni bir albüm çıkardım önceden sweatshirt hit or miss all my friends VE yeni albümüm LAST TEXT dinleyinnn. tabi daha var albümün, ama bunlar en sevilenlerrr....tüm günlerim çok güzel geçiyoor........tabi sizlerin sayesindee....EVET bu günlük bu kadar yatmam lazım sabah 7 de kalkcam şimdi biraz telefona girer gitar çalışır kitap okur sütümü içer vee sonra yatarımm sizleri çok seviyorumm iyi geceler baybayyy....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
O Ünlü ÇOCUK [JS]❤
Fiksi PenggemarSon bölüme 32 okuma gelmiş yükseltelimmmm.....🙏💭💛😩