Sekiau jį iki pat mašinos,o kai Zayn nusisuko,įlipau į bagažinę.
Važiavom gan ilgai,o ir spėjau,kad mano visos rankos ir kojos bus nusėtos mėlynėm,nes jaučiau kad važiavom ant akmenų.
Staiga mašina sustojo,o aš trenkiausi į priekį.
Išgirdau,kaip Zayn išlipo iš automobilio ir nužingsniavo tolyn. Atsargiai atidariau bagažinės dangtį ir išlipau,dar spėjau pamatyti vaikino figūrą,kai ji dingo už kažkokio apleisto pastato.
Labai tyliai nubėgau link silueto.
-A!,-mane išgasdino iš už kampo išlindusi pėlytė.
Gerai,kad tik pėlė.Staiga vis aiškiau ir aiškiau pradėjo girdėti vyriški balsai,tarp jų retkarčiais buvo galima išgirsti ir Zayn balsą.
Pamačiau kažkokias duris,tad jas tyliai ir atidariau. Už stalo pamačiau sėdinčius šešis vyrus,o septintas,mano Zy,sedėjo prie kompiuterio.
-Kur susiruošei panelė?! ,- išgirdau boso* balsą turintį vyrą.
Aš baisiai išsigandau,kaip galėjau būti tokia kvaila?!
-Aa...ee...a...aš atėjau su Zayn,- vos ne vos išlemenau.
-Tuomet bus blogai jam,- ištarė Vaikinas ir jau pasuko link Zy.
-E,palaukit!
-Taip?,-pasisuko jis į mane.
-Aš...aš pati jį čia atsekiau,nes norėjau sužinoti kur jis važiuoja.
-Aa.Viskas aišku.Gerai,tuomet pakviesiu tą šeimos žmogų ir pasišnekėsim,- ištarė tas vaikinas ir pašaukė - Zayn Malik, tuojau pat ateini čionai!
-Taip Bose,- išgirdau Zayn atsakymą.Kai tik Zy jau stovėjo prie manęs, bosas jam tarė:
-Ši panelė,sako,kad tave pažįsta,o tu puikiai žinai, kad pabelių,įpač ne iš mūsų rato - čia vestis negalima!
Zayn tik linktelėjo galvą, o bosas toliau sakė savo kalbą :
-Taigi dabar paliksiu judu vienus,kad tu jai viską paaiškintum,o vėliau už 20 minučių laukiu tavęs salėje.
-Gerai bose,- Zayn vėl linktelėjo galvą ir tas vyras išėjo.*******
-Ką tai reiškia?!,- užstaugė ant manęs Zayn,- ką tu čia veiki?!
-Aš,aš...,- sumikčiojau,- nešauk ant manęs Malik!!,- rodos,atradau savyje vietos pykčiui.
-Ak,atleisk,-susigėdo Zayn,-tiesiog tu nesupranti...
-Ko nesuprantu?
-Na,tiesiog čia yra... Mafija,- Zy žodį Mafija,ištarė labai tyliai.
-Kokia Mafija?,- nieko nesupratau,- tu ką?Priklausai Ma...Jis man neleido užbaigti žodžio,kai pradėjo pasakoti:
- Taip,priklausau jai,bet mes vykdom tik geras misijas. Pavyzdžiui aš,neatlieku nieko blogo : tiesiog dirbu šnipu,ir kompiuteriniu chakeriu. Įsilaužiu į tam tikras svetainės, o man už tai moka.Negalėjau tuo patikėti. Mano Zayn priklauso Mafijai...
-Zayn, aš negaliu patikėti...,- mano skruostais riedėjo didelės ašaros viena po kitos,- ir tu nuo manęs tai slepei!
Išbėgau iš kambario,o Zy pradėjo mane vytis :-Bella,palauk,tu neišklausei iki galo!
‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡‡
Nauja dalis 👏💙 Atsiprašau už klaidas,jų tikrai gali pasitaikyti,nes dabar sergu ir rašau lovoje. Norėjau paklausti,gal man nutraukti istoriją? 😢 Skaitytojų mažai,niekas nekomentuoja,nevotina :'( Pakomentuokit,jei norit kad rašyčiau,o jeigu nesulauksiu bent dviejų komentarų,istoriją nutrauksiu,nes matau,kad ji niekam neįdomi 😭 ★
KAMU SEDANG MEMBACA
Shut up! She's mine! [LT]
Fiksi PenggemarŽodžių kratinys su 1D berniukais :3 Už coverį dėkoju: @blacckandwhite ❤ *** P.S.Nekopijuojam!❤