-Hallottad a hírt? – Shuu ledobja magát velem szembe, az egyik puffra. Szájában az elmaradhatatlan, narancsos rágó, amiből lelkesen fújkálja a lufikat, miközben beszél. Idegesítő, de majd' két év alatt már megszokhattam. Az idióta rágózási szokásait leszámítva Shuuval nincs semmi baj. Lojális és ravasz. És bármit megtesz nekem. Bármit.
Mióta én vagyok a King, ő a Jack. Így van ez az első osztás óta. És nem is fog változni.
-Miféle hírt? – kérdezem unottan, miközben azon gondolkozom, hogy hamarosan vége az ebédszünetnek, ami azt jelenti, hogy a Király Szobájának kényelmes kanapéját ismét fel kell cserélnem a kényelmetlen iskolapaddal. Vagy, akár lóghatok is egy órát. Shuura nézek. Ő pedig elszórakoztathatna.
-Új diák jön a héten. – Shuu lelkesen csócsálja a rágóját. – ez tudod mit jelent...
-Új osztást. – ásítok. – és? Tudod hogy senki nem olyan bátor, hogy elvigye előlünk a Kinget és a Jacket.
-Persze. – legyint. – de azért én szeretem nézni, ahogy ölik egymást az alacsonyabb lapokért. – vigyorog. Nos, ebben igaza van, ez sokszor valóban elég szórakoztató.
-Végül is, ja. – vonom meg a vállam. – hihetetlen, hogy egyesek mire nem képesek egy Wannabe vagy egy Pleaser kártyáért...
-Mindenki közel akar lenni a tűzhöz. – Shuu a nyelvével visszakanyarítja a kidurrant lufimaradékot a szájába. – tudják, hogy a legjobb falatok mindig a tányér körül vannak...
Ó bazdmeg, Shuu.. te és a remek hasonlataid. Sokkal jobb lenne, ha kevesebbet beszélnél, és gyakrabban használnád a szádat arra, amihez a legjobban értesz...
Felkelek a kanapéról, és hozzá sétálok. Időközben kioldom az övemet. Várakozva néz rám.
-Nincs kedvem most beszélgetni, cicám. – vigyorgok rá. – inkább köpd ki azt a szart. Szükséged lesz a szádra...
Engedelmesen a kukába juttatja a rágót, majd felpillant rám. Az arcán alázatos vigyor terül szét, ahogy a hajába markolva hátra rántom a fejét.
-Ahogy parancsolod, King...
Amikor a következő órára visszamegyünk a terembe, már új rágó van a szájában. A beszélgetést pedig ott folytatja, ahol abbahagyta.
-Szóval nem is vagy kíváncsi az új srácra? – csacsog tovább. – elvileg amerikai...
-És? – még mindig unom a témát. – ettől most fogjak padlót?
-Biztos furcsa lesz neki a Játék...
-Majd alkalmazkodik. – rántom meg a vállam, és lezuttyanok a helyemre.
-Ryo, hol voltál? – Namiko karjai egyből a nyakam köré fonódnak, és belecsókol a nyakamba.
- Csak nem volt kedvem órára jönni, királynőm. – mondom, és hátra hajtom a fejem, hogy megcsókolhasson. Shuu közbe mindentudó vigyorral kipukkaszt egy rágólufit.
-Azért, remélem a kedvemért a következőt is kihagyod... – Namiko keze az ingem alá csúszik, én meg elvigyorodom. Az én pozícióm fix... kit érdekel egy új diák?
ESTÁS LEYENDO
Új Leosztás [Befejezett 💙]
FanficCaste Heaven OC fanfiction. Seth Foster élete gyökeresen megváltozik, amikor japán édesapjával amerikából annak szülőföldjére költöznek. Az iskola, amibe kerül, korántsem olyan szokványos, mint amilyennek látszik, hiszen a pozíciót az osztályban eg...