Korkut'un gözleri faltaşı gibi açıldı. Kapıya doğru yöneldiğimde babamla göz göze geldik. Babam " Ne işin var burada" derin bir nefes alarak ekledi, " Seni sabahtan beri arıyorum Melis!! Neredesin kızım beni deli etmeye mi çalışıyorsun
sen haa" babam ilk defa bu kadar kızgındı ve hayatım boyunca bana bu kadar bağırmamıştı. " Baba, sadece oturuyorduk arkadaşlarım bunlar benim, baba telefonum ayrıca hiç çalma-"Babam sözümü dinlemeden kolumdan çekiştirdi, arabasına doğru resmen sürükledi beni.
Korkut arkamızdan gelerek. " Kızı neden çekiştiryorsunuz, ortada yanlış bir anlaşılma oldu sanırım, arkadaşız biz."
" Bak genç adam kızımdan uzak dur! Olacaklardan sorumlu ben değilim. "
Babam ekleyerek." Bin arabaya Melis! "
Olayların şokundaydım hala, Korkut'un gözlerine bakmakla yetindim.
" Bu kararı ona bırakmanız lazım değil mi sizce beyefendi. " dedi Korkut.
" Bak oğlum babana sor beni, Hakan KURT, bunu sana açıklayacak kişi de ben değilim zaten. Benim kızımla asla yanyana gelmeyeceksin, dediğim gibi babana sor o sana açıklar. " dedi ses tonunu yükselterek.
Bu olayın uzamamasını istemediğim için arabaya binmeyi tercih ettim. Babam arkamdan bindi. Zeynep yanıma koşarak gelip çantamı uzattı." Beni mutlaka ara veya mesaj at Melis. " kafamı sallayarak cevap verdim.
***
Babamın bana neden bu şekilde davrandığını ve Korkut'a beni babana sor cümlesine anlam vermesemde saatlerce düşündüm. En sonunda uzun zamandır yazmadığım günlüğüme yöneldim.
Sevgili Günlük
Bugün benim için çok güzel bir gündü aslında taki son olaylara gelene kadar. Emre beni seven çocuk o ortaya çıktı. Onunla buluşup babasının yurt dışına kaçtığını anlattı, inandırıcı mı geldi? Aslaa! O çocuğa hiç güvenmedim ve güveneceğini de zannetmiyorum. Beni Emreyle gören Korkut, Emreyle yumruklarını yarıştırdı. Korkut beni o sinirle arabasına bindirip, dağ başında bir eve getirdi. Sonra Zeynep ler geldiler. Yani Zeynep ve Akın. Akın, Korkut'un küçüklük arkadaşıydı ve Zeynep de uzun süredir Akını kesiyordu. İşte Babam aradı beni en cevap vermeyince babam dağ başına geldi. Beni aldı, getirdi falan o arada bir şey dedi Korkut'a beni babana sora falan neden böyle bir şey dediğini hala anlayamasam da kafam takmak istemiyordum... Saatler geçmesine rağmen kimseden mesaj yok umarım Korkutla aram açılmaz.. Artık ona çok alıştığımı hissediyorum, o benim için farklı. İlk günden bugüne kadar fazla geçmedi ama onu belki arkadaş olarak kabul ederim ama asla o tür şeylere gitmeyecek... Neyse babamla bu konuyu konuşacağım tabi cesaret bulursam, neyse bir daha ki sayfada görüşürüz!!
Korkut'dan
Melis in gitmesi ardından bizde evlere dağıldık. Melisin babasının bu sözü aklımda çınlıyordu. Acilen eve gidip, babama bu olaydan bahsetmem ve bu olayı çözmem gerekiyor.
***
Eve geldiğimde babam ve annem evde değillerdi. Hamide Teyze bana bir şeyler hazırladı. Hamide Teyze bizim evin çalışanlarından biri. Ardından babam ve annem işten geldiler, annem odasına çıktı. Babam ise uzun zamandır beklediği maçı izlemek için koltuğa uzandı. Tüm cesaretimi toplayıp babamın yanındaki koltuğa yattım. Tam konuya gidecekken, gözüm titredi, anlaşılan telefonuma mesaj geldi. . Telefonumu cebimden çıkartıp ekranı açtım mesaj Melis dendi.
Gönderen : Mavişş
Korkut eve geldin mi?
Gönderilen : Mavişş
Geldim, sonra konuşalım mı Melis?
Gönderen : Mavişş
Bugün ki olaylardan dolayı bana soğuk davranacaksan dile getir Korkut!! En azından mesaj atmak için parmaklarımı yormam. -_-
Bu neyin tribi şimdi benim trip atmam gerekir.
Gönderilen : Mavişş
Seni bir 30 dk dan arayacağım Melis :)
Telefonu koltuğa bırakarak, babama döndüm.
" Baba sana bir şey sorabilir miyim? "
" Sor oğlum " dedi tatlı bir gülümsemeyle.
" Hakan KURT kim? " dediğim anda babamın o şirin halinden eser kalmadı.
" Neden sordun bunu, nerden tanıyorsun bu adamı? " gibi bir sürü soru yağdırdı.
" Sen ilk benim cevabınmı verirsen, ben de seninkileri cavaplayacağım baba, sakin ol! "
" Eski iş ortağım, hani şu bana ihanet adam falan diye bahsederdim. " iç çekti, devam etti.
" Daha işime yeni yeni başlarken Hakan ile çok iyi arkadaşlık. Ortak olmaya karar verdik. Aradan bir kaç yıl geçti, ikimizinde çocuğu oldu onun ki de kız idi. Adı Melis, Melis harici bir de Berk vardı. Şirketin en önemli toplantısı vardı, bana sormadan karar verdi ihaleyi kaybettik, istifa ettim. O gün bugün konuşmadık diyeceksiniz bu muhasebe? Bu kadar olsaydı keşke evlat neyse takma böyle şeylerden kimden duydun? Keşke çıkışmasaydım da bunlar olmasaydı, bu kadar büyümeseydi. Hadi etap ver bakalım, kimden duydun? " dedi gözleri dolmuştu. Acaba Melis'in babası beni tanımışmıydı.
Babam a bir şey demeden odama gittim. Babamda maçı başlayınca fazla üstlemedi. Telefonuma yönelip Melis'e mesaj attım.
Gönderilen : Mavişş
Melis buluşalım mı? Dışarı çıkalım seni alırım.
Gönderen : Mavişş
Şuan dışarı çıkamam Korkut işim var belki sonraa GÖRÜŞÜRÜZ!!
Gönderilen : Mavişş
Neden? Önemli bir konuydu :D
Gönderen : Mavişş
GELEMEM!!!
Neydi bu atar?
MELIS'DEN
Korkut bana mesaj atmıştı. Dışarı çıkamam Abi babam bugün evde ne diyeceksem. Bir de trip atacak ona, neden bilmem canım sıkıldı? Zeynep'de yok zaten, tatile gittiler çünkü okulun 1. Döneminin bitmesine son 1 hafta kaldı. Gitti kız, zaten bende tatile girerken aklımdan bir kaç plan vardı. İnşallah gerçekleşir.
AMİN! AMİN! AMİN!
Multi: Zeynep
Evet okuyucalarım
Gün geçtikçe sayımız artıyor. Sizlere çok teşekkür ederim.🐇💜
Yıldızları doldurup, yorum bırakmayı unutmayın. 🐼💕
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GÜNLÜĞÜMÜN PRENSİ #wattys2017
TienerfictieAşk alevlenecek mi ? Yoksa her şey tam tersine mi? Bitmiş birşey alevlenecek de bu hikaye de herkes yanacak mı? Her gün yazdım günlüğümü, yazmaya da devam edeceğim. Ama ne oldu bu günlük sayesinde prensimin zararına uğradım. Bu beni öyle yık...