part2

257 45 7
                                    

Lepas je aku , ajar si playboy ni , aku pun turun , kalau tak nanti mak aku bising .

"Macam mane jungkook belajar ngan si Hana nih ." Kenape la mak aku tanye .

"Teruk ." Dah agak dah .

"Hana , ajar jungkook betul2 tak ? ."

"Hana ajar dia elok2 la !" Ish mak aku ni .

"Ye la kalau macam tu ."

Silence.

Apahal tetibe senyap plak .

"Mmmm , jungkook auntie nak tanye nih , test jungkook kalau nak cari girlfriend, jungkook nak yang macam mana ?"

"Uhuk !" Pahal la plak mak aku tanye soalan camtuh , tersedak aku.

"Macam hana la kot ." Aku tahu jungkook ni saje je .

"Bagus la kalau macam tu , auntie pon berkenan ngan jungkook ." Dah mula dah operasi cari jodoh mak aku ni .

"Auntie , hana ade boyfriend ke sebelom ni ?"

"Uhuk !" Pahal la plak mamat ni , tgk aku dah tersedak lagi .

"Hana , okay ke tak ni ?" Ala mak aku ni , aku tak okay la .

"Okay ." Terpaksa .

"Ouh hana takde , dia kate dia malas ." Betul la tu , hahah .

"Ouh , auntie saye mintak diri dulu." Bagus , kau balik la .

"Okay , hana pegi tengokkan jungkook , mak nak basuh pinggan."
Mak aku ni kan .

Aku pun dengan rela hati hanta la dia sampai depan je . Tiba2 jungkook tolak aku ke dinding , and tangan dia dekat tepi dua2 bahu and dia cakap

"Jangan lupe esok ." Bulu roma aku dah start naik , adomak apahal la mamat ni main bisik2 .

"Esok ? Esok ade ape ?"

"Kau tunggu je la ." Aku tak suka la secret2 nih .

"Bagi tahu je la ."

"Tak boleh ." Hish , aku pun buat la muke merajuk , supaya dia bagi tahu aku , aku rasa tak berhasil and aku harap bende yang dia nak buat tuh tak teruk .

"Ha ! Jangan buat muke comel tuh kat orang lain , aku je yg boleh tengok ." Lepas tu jungkook

Cium aku kat dahi .

Thanks ! Kepada sesiapa yang vote and baca cerita ni 💕💙

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


Thanks ! Kepada sesiapa yang vote and baca cerita ni 💕💙

Bantal Busuk | J.jk Where stories live. Discover now