Sabah olduğunda masada annem ve babam bile demek istemedigim pislik iğrenç insan beni bekliyordu gidip yanlarına oturdum.
Kızım seninle konuşmamız gereken bir konu var dediler.
Sizi dinliyorum dedim.
Biz....
----------------------------------------------------------
Kızım biz babanla ayrılıyoruz!!Baban burada yaşayacak biz seninle antalyaya taşınacağız ama okulunu arkadaşlarını kaybetmek istemezsen babanda da kalabilirsin demişti annem.
Iyy ben bu adamla 1 dakika bile yaşayamazdım aklıma o görüntü geldikçe midem bulanıyordu ondan.
"Hayır anne ben seninle gelmek istiyorum" dedim
"Tamam ozaman odana çıkıp alacağın eşyalarını toplamaya başla bizde okul işini halledeceğiz dedi
Odama çıkıp eşyalarımı toplamaya başladım nekadar çok eşyam varmış ya topla topla bitmiyor.
En sonunda bitmişti okula gidip kaydımı aldırmam gerekiyordu
Aşağı inip tam evden çıkıcakken annem "okula gitmene gerek yok ben müdürünü arayıp konuştum kaydın direk olarak antalyada ki okuluna gönderilecek " dedi
Peki anne deyip tekrar odama çıktım
( Senemlerin evi )
Hiçbirşey yememistim bugün keyfim yoktu odamda oturuyordum sonunda yeni eve yerleşmiştik hersey benim için çok zor olacaktı ama hayata sıfırdan başlıyorum"BANA KARŞI GELEMEYECEKSIN HAYAT ÜZGÜNÜM BEN GÜÇLÜ BİRİYİM VE NE OLURSA OLSUN PES ETMICEM"
Deyip kendimi güçlendirdikten sonra uyudum malum yarın okul var.
SABAH..
-Günaydın Antalya, günaydın yeni hayat, günaydın yeni ev, günaydın yeni arkadaşlıklar, günaydın yeni okul ve diğer herşey GÜNAYDIN.
Evettt beklenen an gelmişti sonunda okuldaydım.
AKSOY Koleji!
Merhaba yeni okul yeni maceralar deyip kapının önünde etrafıma göz gezdirdim.
İyiki sınıfımı daha önceden oğrenmiştim 11/F sınıfı!
Sınıfımı aramaya koyuldum.
Sınıfımı ararken mert ve berilsiz burada ne yapacağımı başım sıkıştığında kimin beni teselli edeceğini düşünüyordum.
"Senemm kendine gel sen herzaman herşeye herkese karşı tek başına mücadele edebilirsin." Dediğimde kendime gelmiştim ve sonunda sınıfımı bulmuştum.
Tabiki içeri bodoslama dalarsam bu olacaktı herkes dersteydi hoca sınıftaydı ve ben o şekilde sınıfa girdiğimde yerin dibine girecektim.
Herkes bana uzaylı görmüş masum köylü gibi bakıyordu
"Merhaba ben yeni öğrenci" deyip cici kız gülümsemesi attıktan sonra hoca kahkaha atmaya başlamıştı. Komik olan neydi? Üstüme baktım üstümde de hicbirsey yoktu..
"Sen evet sen yeni öğrenci bir sınıfa nasıl girileceğini bilmiyorsun herhalde şimdi dışarı çıkıp kapıyı tıklayıp kibar bir şekilde geliyorsun anladın mı ufaklık?" dedi
Kafasında iki tane kalem koca yuvarlak gözlükleri olan hocaya gözlerimi dikmiş anlamsız bir şekilde bakıyordum kısa bir süre ses vermeyince:
-Hey sen beni duymadın herhalde? diye tekrarladı.
Kafamı ne diyor bu kadın diye salladım ve gozlerimi devirdikten sonra dışarı çıkmıştım.
Kapıyı tıkladım içeri girdim tekrardan:
-Merhaba ben yeni öğrenci dedim
-Evet, şimdi kendini tanıtabilirsin ufaklık dedi sevimsiz ne hocası olduğunu bilmediğim gereksiz hoca.
-Ben Senem Acar İstanbul'dan buraya yeni taşındık dedim.
Pekâlâ.. Berk'in yanına otur dedi.
Berk kim diye bakınırken yanı boş olan kendini beğenmiş birini gördüm odur herhalde deyip yanına geçtim.
-Selam! Dedim
Ses vermedi..
Allah'ın selamını da mı almıyor artık insanlar kendini herkesten üstün gören insanlardan nefret ederim dedim.
Biraz sustuktan sonra..
Hiç tanımadığım bir kıza kendimi beğendirme ihtiyacı duymuyorum dedi sevgili sıra arkadaşım.
Tabiki bana kendini beğendirmen gerekmiyor sadece arkadaş edinmeye çalışıyorum dedikten sonra.
Sanada selam İstanbullu! Dedi
Al işte kendini beğenmiş diye mırıldanırken.
Efendim dedi.
Bende memnun oldum Berk diyorum dedim.
Hoca bize dönüp:
-Biraz daha konuşursanız ikinizi de ilk günden müdürün odasına göndericem ufaklıklar dedi.Bu kadının ufaklık lafınla zoru neydi bir dakika bir dakika "Yeni Ögrenciler" derken Berkte mi yeni gelmişti? Ayy kendini beğenmiş pis ukala yeni geldiği halde kendini okulun ağası sanıyor herhalde sanırsın 40 yıldır bu okulda.
Neyse çok konuştum yine zil çalmıştı tek başıma okulun yemekhanesine indim
Yemeğimi yedim yanıma tanımadığım bir kızın oturduğunu gördüm.
Pozisyonumu bozmadan yemeğimi yemeye devam ettim.
"Merhaba ben Pelin" dedi.
"Merhaba" dedim
Takılalım mı bende bu okulda yeniyim ve gerçekten tek takılmak çok sıkıcı dedi.
Olur dedim.
Okul çıkışı pelin beni tekrar bulup peşime takıldı acaba başıma dert olmaya mı çalışıyordu.
Kafeye gidelim mi dedi başta pek bi istekli olmasamda ısrarları üzerine peki dedim.
Taksiye binip bilmem neresi dedi anlamamıştım dediğini bu taksici değişik yerlere gidiyordu bu dağlık tenha yerler de neresi
Pelin nereye gidiyoruz? Dedim
Buralarda bi yerde çok güzel açık hava kafe var dedi
Sesimi çıkarmadım.
Inmistik ortalık gerçekten çok tenhaydı korkmaya başlamıştım
Karşımda biri dikilip bana:
Oo bizim güzellik gelmiş dedi.
Se-sen...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sen Bana Aitsin
ChickLitİnsan bazen kalbinin değilde oyuncagının kırılmasını ister... Gözünden akan yaşın üzüntüden değil de mutluluktan akmasını ister... Yağmur çamur demeden dışarda arkadaşlarınla oynamak ister... Annesinden dayak yediğinde annesine tekrar sevgi dolu mas...