0.0

1.4K 177 75
                                    

"Ağlama." diye homurdandı.

"Ağlamazsam geçmeyecek."

"Ağlama." dedi bir kez daha usulca.

"Geçmeyecek diyorum sana." sesim titredi. "Gelmeyecek."

"Gelmeyecek." sesi fısıltıya dönüşmüştü. Gözleri aynı yumrukları gibi kapalıydı.

Okyanus, dalgalarını günah işlemekten korkarcasına savurdu.
Okyanus, bir ruhu sarmak istercesine büyüdü.
Okyanus, bir kızın kalbinde daralırken,
Kırıntıları ancak yaralarına doldu.

------

(başlama tarihinizi buraya bırakır mısınız?)

Selam bu hikayeyi yazalı 3 yıl olacak sanırım (gerçi bir ara silip tekrar yüklemiştim belki daha fazla zaman olmuştur) şöyle bir baktığımda aşırı amatörde olsa çok eğlenerek yazdığım bir hikayeydi. 10k okunma olması bile benim için aşırı mutluluk verici bir olay.

Uzun zamandır yeni hiçbir şey yazmıyorum. Taslaklarım da birkaç şey var ama devam edersem yüklerim belki. (ship olarak değil kısa hikaye şeklinde)

Bu güncellemeyi 2022'den yapıyorum yeni okuyanlar var mıdır bilmiyorum ama bu hikayeyi eski yazdığımı bilin tamam mı bazı yerlerde anlam kopması çok yapmışım ama olacak o kadar fkjnfkfvfgv.

Evet bu kadardı.
Teşekkürler.

(Vize haftam bitince yeni bir kısa hikaye atmak gibi bir planım var tabi yazabilirsem, burada bir şeyler paylaşmayalı çok uzun zaman oldu.)

okyanus kırıntıları || bwooHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin