Pohled MaTTema ...
Já to udělal ?! Dal jsem jí pusu a ona odešla. Jedinej člověk co mi konečne otevřel oči a já ji nechám odejít?! Skazil jsem to?! Je naštvaná? Šel jsen zaní dolů a opýrala jse o lynku. Asi přemýšlela. Jako já. Přišel jsem k ní zezadu a chytil jí za ruku. " Nepustím " řekl jsem s ůšklebem. " Tak dobře teda " řekla a odskočila. " Chyť jsi mě ! " řekla a začala utíkat. Rozeběhl jsem se za ní. " Mám tě " řekl jsem a chytil jí za ruku. Přitáhl jsem si jí blíž a koukl jí do očí. " Tak jo. Dobře. Tahle hra mi moc nejde. " řekla a usmála se. " Dem koukat na telku?" zeptal jsem se. "Jo" odpovědela. " Seberu ješte popcorn " Doplnila. "Ty si sedni. Já ho vezmu." řekl jsem. " Dik no." řekla. Sedla jsi na gauč a zapla telku. Zatím co jsem dělal popcorn vybýrala Laura horror.
Počas koukání ...
Koukali jsme na horror kdyš v tom nám došel popcorn.
Horror nás už nebavyl a potom jsem se koukl na čas.
" To je už 21:17 ?! " zdesil jsem se. " Ja už musím Lauri. " řekl jsem. " V poho. Utíkej! " zasmála se. Dal jsem si na sebe budnu a utíkal. Autobus jsem stihnul takže jsen byl doma včas... No teda ani moc včas né ale hlavně jsem stihnul bus.Pohled Lauri ...
Sedela jsem a koukala do prázdna. Nudila jsem se a MaTTema jsem nechtěla otravovat. Kdyš jsem tak koukala tak jsem zaspala.
Kolem 02:00 ráno ...
Vzbudila jsem. Bylo však divný že né na gauči. Ale také né u mě doma! Strašne jsem se lekla a začala jsem křičet. Slyšela jsem jak někdo běžel po schodech a rovno ke mě. " Neboj se! Já ti neubížím Lauri! " řekl hlas toho člověka. Nic jsem nevidela protože tam byla hrozná tma. Začala jsem se nervózne ptát. " Kdo jsi?! Proč já?! Kde to jsem?!" byla jsem strašne vydešená! Až ke smrti!
" Jsem člověk kterýho bavý dělat to co dělá! " odpovědel na první otázku. " Proč ty?! Ach Lauriko... Výš tady ani nejde tak o tebe jako o nej. " odpovědel ne druhou otázku. " O koho?!!" rychle jsem se zeptala. "O nej. MaTTema . řekl. "Co chceš udělat?! Zeptala jsem se se strachem v hlasu. "Nic co by jsi měla vědet. A neodpovědel jsem na 3. otázku! Tak drž hubu!" naštval se. " Tak mluv!" řekla jsem.
" Víš teď jsi někde. Někde, na nějakým míste odsud není ůniku! Odsud se nedostaneš Lauri! Už nikdy! Zašeptal a já začala řvát! " Pusť mě!!! " hlasite jsem řvala. Ůsta mi přelepil! Sedela jsem tam spoutaná na židli A nevědela co se stane dál! Zázrak už se nestane. Teď je na řade smrt! To byla myšlenka která se mi honila hlavou!Pohled MaTTema ...
Jen tak si hraju a v tom mi příde video na neznámí kontakt! Bál ksem se ho kliknout ale kdyš se mi ukázala miniatura tušil jsem že bude neco špatně! Na miniatuře byl název "die or die".
Klikl jsem ma to video. Asi minutu černá obrazovka ale pak... Vydel jsem tam nějakě devče. Přišla mi povědomá. Koukal ksem dál. Byla tam tna a kamera měla asi noční videní ( jako nastavení. Samozřejmě!) a byl tam chlápek. Chlápek co se bavil s holkou. Začala křičet a pak mluvit. Ptala jsem nejčestejší otázky při ůnosu atd... Kdyš jsem zazlechl slovo MaTTem pochopil jsem že mě tím chce dostat ale pak ... Odešel. Já si tu holku pořádne přiblížil. Byla to Laura! Hned jsem to video chtel poslat policiji ale po videní se smazalo. Chlápek to měl přemyslený. Ja nevědel co mám dělat! V tě chvíli mě dostal!Pozdeji ...
Neměl jsem tušení co dělat. Laura už mohla být dávno mrtvá. Sedel jsem a snažil jse neco vymyslet!
Pohled Lauri ...
Bála jsem se! A moc! Plakala jsem. Bála jsem se protože každou chvíli jsem mohla umřít!
Tu dobu jse mi honilo hlavou hodně věcí ale zarazila mě myšlenka že mě unesl aby přilákal jeho.
Za 1. Proč chce "zabít" nebo ja nevím co ale proč chce MaTTema?!
Za 2. Proč si nato vybral mě?!
Za 3. Co si teďka MaTTem mylsý nebo co delá?!
Nevědela jsem na co mám myslet dřív. Je jasný že je to člověk který MaTTema nenávidí. Hele hele!!! Jakto že vůbec vědel že si s MaTTemem píšu?! Tohle je mega divný!Pohled MaTTema ...
Jakto že chlápek vědel že se bavím s Laurou?! Proč mě nenávidí?! Říkal jsem si a přemýšlel co dál. Poslal další video?! Koukl jsem na nej. Laura sedela na židli a asi přemýšlela. Přišel k ní a řekl "Pozdrav do videa pro MaTTema!" A odtrhnul jí z ůst lepící pásku. Ani Nepípla! Muselo to hodně bolet ale nevidala ani hlásku! " MaTTeme?!" řekla a koukla se do mobilu. Proboha!!! Vypadala jakoby týden nespala. Byla určite hladová a unavená. Taky na smrt vydešená! Začala na tom videu brečet. Pořádne jsem si okoukal prostředí v kterém byla. Připomínalo mi to půdu. Už jsem fakt nevědel co dál a musel jsem něco udelat! Zavolal jsem Moonovi.
Moon: Čau MaTTem čo je?
Mattem: Moone potřebuju pomoc!
Moon: Čo sa stalo?!
Vysvětlil jsem mu to a řekl aď přijede co nejdřív to půjde.
Byl u mě o hodinu ...Pohled Lauri ...
Chlápek ke mě přišel s kapucí, brílemi a šatkou. Neměla jsem tušení kdo to byl! Začal točit a já se rozbrečela. Měl to poslat Mattemovi tak jsem se snažila taky zýskat čas aby si koukl prostředí kolem mě. Pak odešel ale nechal mi tam zasvíceno. Koukala jsem pořád jinde a nevědela co dál. Jediná možná věc kterou jsem mohla udělat bylo umřít. Měla jsem na to hodně příležitostí - hlad, dehydratace, samovražda, vražda ale každopádne se mi zdalo že jediným východiskem byla smrt!
Pohled MaTTema ...
Moon konečne přišel a koukli jsme se na další video co poslal. " Zrúda! " zařval jsem. " Toto čo je do riti?! To je gentleman jak nič!" řekl moon.
"Skusíme tam zavolat!" Napadlo mě a hned jsme to i udělali.
( P - ten chlálek, M - Mattem a Moon je moon )M: Haló?!
P: Ahoj Matteme. Čekal jsem kdy mi zavoláš.
M: Kdo jsi?!
P: Laura se mě to taky ptala.
M: A kde je?!
P: Pod mím dozorem.
Moon: Kde si?!
P: Tak ty tan teďka máš i kamaráda jo?
Moon : Problem?!
M: Jo?
P: Jsem na konci Prahy směrem na východ.
M: Podle toho tě nenajdu!
P: Kdyš budeš na konci prahy zavolej a já ti dám další souřadnice tedy spíš nápovědu.řekl a típnul to.Pohled Moona ...
"Do piče jak ho mame najsť podľa toho?!!" zavrieskal som. Mattem ma zavolal a ja som videl aj počul dosť. Toto je veľa. Ten človek si ani nezaslúži žiť!
Pohled Lauri ...
Já jsem už dál nemohla. Chtela jsem umřít!
ČTEŠ
MaTTem & Me [ lovestory ] { DOKONČENO }
RomanceKdyš to čtete tak je možný že jsi myslýte že jsem " zamilovaná " do MaTTema nebo že se mi líbí. Pravda je že nápad na to psát příbeh na wattpad mi přišel v SOBOTU o 01:00 v noci. Neříkam přesne. Je to proste něco co mě napadlo úplne náhodne a kdyš t...