Nominował mnie Piotrek
1. Czy chciałbyś żyć w Erthland?
A kto by nie chciał mieć magicznych mocy? Albo chociaż żyć w tak wesołej miejscowości jaką jest Magnolia? Oczywiście, że bym chciała i gdybym mogła wybrać to posługiwałabym się magią ziemi, tak ja Jura, no i jeszcze umiejętność zmiany grawitacji mi się podoba.
2. Jaki byłby twój exceed?
Frosch jest najbardziej uroczym stworzeniem pod słońcem :3 Wybrałabym taką śliczną różową żabke-kota.
3. Czy uważasz, że umiesz rysować?
Coś tam potrafię, ale nadal się uczę. Nie mogę przecież stać w miejscu. Rozwijać się trzeba moi państwo! Dlatego wolę nie określać, że coś „umiem" bo to tak jakbym już wszystko opanowała, a poziom na którym aktualnie się znajduję mnie jeszcze nie satysfakcjonuje w stu procentach.
4. Jak oceniasz samego siebie?
Hmmm... Myślę, że jestem dość pozytywną osobą, która raczej niczym specjalnym z tłumu się nie wyróżnia. Nie powiem, że mi to nie odpowiada, bo nie przepadam być zawsze w centrum uwagi, ale też nie chcę być takim szarzakiem z samego końca... No jestem po prostu „kimś". Żyję, mam znajomych, swoje zainteresowania i autorytety, których zdanie jest dla mnie najważniejsze. To chyba cechy najzwyklejszego Homo Sapiens pod słońcem.
5. Czy masz wrogów?
Mam nadzieję, że nie. Chociaż przez pewien czas miałam głupi konflikt z jednym kolegą, ale teraz to raczej jego stosunek jest do mnie typu „jak jesteś to już bądź", więc cieszę się (?).
6. Znienawidzony przedmiot?
Dobrze Piciu wiesz, że historia. Już raz to opisywałam, dlatego żeby ni zanudzać to powiem, że nie lubię jeszcze WOSu i geografii. Przy wiedzy o społeczeństwie akurat to może przez nauczycielkę, ale geografia... szkoda gadać xD. Mam słabą (tak to delikatnie określmy) orientację w terenie.
7. Ulubiona książka/film?
Ulubiony film to „Mama Mia!", a książki wybrać nie potrafię. Za to mam duży sentyment do lektury „Spotkanie nad morzem" i „Sposób na Elfa" pana Marcina Pałasza (mam egzemplarz z autografem). Chyba nigdy w życiu nie spotkałam bardziej pozytywnego człowieka od tego pana.
8. Czy lubisz ćwiczyć podczas wychowania fizycznego?
UWIELBIAM WF! Tym bardziej z moją ekipą dziewczyn (kochane jesteście najlepsze :*).
9. Jak trafiłaś na Wattpada?
Zośka mnie tu zaciągnęła. No i tak zostałam przez co teraz niektórzy może oczy sobie wypłakują nad moimi opowiadaniami, ale mimo to nie zamierzam na razie stąd znikać.
10. Jakiś fakt o tobie
Boję się świerszczy. Tak... Te zwierzęta mnie prześladują.
No i teraz tutaj pora na moje pytania! A co! Mam okazję to czemu z niej nie skorystać? A więc szykujcie się
A oto pytania (mam cichą nadzieję, że trochę się rozpiszecie):
1. Czym według ciebie jest szczęście?
2. Co sprawia ci radość?
3. Najlepszy dzień, który dotychczas przeżyłaś/przeżyłeś i dlaczego tak uważasz?
4. Jakie dostrzegasz u siebie pozytywne cechy? (jak ktoś mi napisze, że żadnych to się do niego przejdę i wybije takie idiotyzmy z łba)
5. Masz jakieś motto? Podziel się ulubionymi cytatami
6. Bez czego nie wyobrażasz sobie życia? (uzasadnij)
7. Opisz jakąś komiczną sytuację, która się tobie przytrafiła (jak chcecie możecie oczywiście więcej, zachęcam)
8. Twoi ulubieńcy – jakich autorów książek i artystów muzycznych polecasz?
9. Napisz o swoim hobby (cało stronicowe rozprawki na ten temat miło widziane, spróbuje zarazić tym innych przez tekst!)
10. Nie nominuj nikogo
To uczucie, gdy najchętniej sama byś odpowiedziała na swoje pytania xD
Dziękuję za uwagę i życzę wszystkim miłego dnia!