《Νέλλη μου, αγάπη μου, μωρό μου, καρδιά μου, φως μου... εμμ...》έκανε μία παύση.
《Ήλιε μου, φεγγάρι μου, αστέρι μου...》πάλι κάτι ξέχασε.
《ΨΥΧΗ ΜΟΥ》αναφώνησε.《Δεν πρωτοτυπείς, Chris》είπα υπεροπτικά.
Γύρισα άλλη μία σελίδα από το λεπτό ενημερωτικό βιβλίο-περιοδικό φυσικής, αν και δεν είχα τελειώσει τα αποτελέσματα του πολλοστού πειράματος για το σωματίδιο του Higs.
Έχουν κάνει πολύ ενδιαφέρουσα δουλειά!
Το παράτησα ψωνίστικα στο λευκό τραπεζάκι, που... Oh my goodness! Τώρα πρόσεξα ότι ο Chris το κράτησε, μετά τη μετακόμιση.
Πήρα ένα άλλο επώνυμο περιοδικό... που ούτε κοίταξα πιο είναι. Άνοιξα περίπου στη μέση και... πώς βρέθηκε αυτό εδώ μέσα; Κάποια γκόμενα θα το ξέχασε. Του Chris αποκλείεται, εγώ δε διαβάζω Boston Common Magazine... αλλά σίγουρα είναι το μόνο πράγμα που διαβάζει όλη η κιτσαρία και το τσουλαριό που μπαινόβγαινε τα βράδια, μέχρι πριν μερικές μέρες. Έκανα πως ενδιαφέρθηκα να ενημερωθώ, αλλά μαλακίες. Ταυτόχρονα, γύρισα, ώστε να βρίσκομαι ξάπλα στον καναπέ, έβαλα το ένα πόδι πάνω στην πλάτη και το άλλο το άφησα να κρεμαστεί, δημιουργώντας μπροστά στον ολίγον αγάμητο ένα μεγάλο, πρόστυχο άνοιγμα.
Χωρίς να δίνω σημασία για επικοινωνία με το γύρω περιβάλλον και χωρίς, φυσικά, να προσπαθήσω να κάνω κάτι τέτοιο, ένιωσα τα τρυφερά, σέξυ, γυμνασμένα, γεμάτα φλέβες, που θα 'θελα πολύ να με γαμήσουν τώρα, αλλά κάνω κράτη, δάχτυλα του Chris, να με ακουμπάνε ελαφρά στους μηρούς μου, χαιδέυοντας προς τα πάνω.
《Απομακρύνσου》σχεδόν γάβγισα, κοιτώντας τον εχθρικά και τον έσπρωξε με το πέλμα μου.
《Έλα ρε Νέλλη, γαμώτο. Δεν κρατιέμαι άλλο, θέλω να κάνω σεξ》
《Κάνε》απάντησα αδιάφορα
《Μαζί σου. Θέλω να σου κάνω έρωτα, να φιλήσω κάθε εκατοστό από το κορμάκι σου, να σε νιώσω πάλι. Είναι ό,τι πιο δυνατό, ό,τι πιο ζωντανό για 'μένα.》
《Δε με ρίχνεις έτσι》το διαβεβαίωσα.
Με το χέρι του, χτύπησε το πόδι του, ξεψυσώντας και βγάζοντας ένα περίεργο ήχο θυμού.
《Ξέρεις πόσο καιρό έχουμε να το κάνουμε;》προσπάθησε να μου θυμίσει κι εγώ γύρισα άλλη μία σελίδα.
《Εννοείς εγώ, ή εσύ;》ρώτησα αδιάφορα.
《Τι εννοείς;》
《Τι κατάλαβες;》
Κατέβασα λίγο πιο κάτω το περιοδικό, κοιτώντας τον καλά στα μάτια, αυτό που λέμε με νόημα.
YOU ARE READING
Only With Him
Romance-ΔΕΥΤΕΡΟ ΒΙΒΛΙΟ- Sequel to: •Me? With whom from all of them?• -Πρέπει να διαβάσετε πρώτα την προηγούμενη ιστορία για να κατατοπιστείτε σε αυτή.- Όλα κυλάνε ομαλά μετά από σχεδόν ένα χρόνο. Μόνο που στο πέρασμα του έχουν έρθει τα πάνω κάτω. Το Big Ba...