Den gang...

4 0 0
                                    

Jeg åbner mine øjne, men kan ikke holde dem åbne længe. Jeg lukker dem igen, lige da jeg lukkede dem kom der et sus i mit hoved.
Det eneste jeg så var bilen der drejede rundt og og mine forældre og søster skreg.
Jeg så min søster vælte rundt i bilen, hun havde ikke sele på. Og vi allesammen dunkede hovederne i ruderne og i hinanden.
Jeg blev ved man at tænke hvad der nu skulle ske, men der var helt sort,
Jeg prøvede at åbne mine øjne igen, det lykkedes jeg begynde at kunne se lys.
Lige pludselig hørte jeg en spørge mig hvad jeg hed. Jeg kunne ikke svare, men hun kunne se at jeg havde åbne øjne.
Jeg så der kom 2 andre sygeplejesker ind af døren.
De spurgte mig hele tiden om hvad der var sket og hvad jeg hed, for at holde mig vågen.
Men problemet var at jeg ikke selv vidste det, så jeg lukkede mine øjne.
Der var nogle der ruskede i mig, jeg hørte ikke helt efter, men jeg hørte noget med operation så jeg nikkede bare forsigtig.

***

Jeg vågnede lige så stile og de fortalte at jeg var færdig med operationen.

"Hvor er mine forældre" spurgte jeg.

"Vi er stadig igang med at rede deres liv"
sagde en af lægerne, jeg syntes at han var lidt mærkelig og uhyggelig.

"Må jeg se mine søster og mor og far"  spurgte jeg.

Min rejseWhere stories live. Discover now