PERFECT ! ♥

335 10 2
                                    

au stat îmbrățişați până când .. cineva a bătut la uşă ..

Andrew : stai aici, mă duc să văd cine e

Kate : ok ..

  * la uşă *

Hilly : unde e ? UNDE E ?! unde e nenorocita aia?! unde e ?!

Andrew : Hilly stai, despre ce vorbeşti ? nu înțeleg nimic ..

  * în cameră la Andrew *

Hilly : cum ai putut să-mi faci aşa ceva? cum ?! te credeam prietena mea cea mai bună ! ..

  Kate : Hilly, despre ce tot vorbeşti acolo? nu înțeleg nimic ..

  H : nu te fă că nu ştii .. Jake mi-a zis tot ! mi-a zis că l-ai agresat. cum ai putut să-mi faci asta ?!

   Jake zâmbea malefic în spatele lui Hilly ..A mințit-o pe Hilly, şi ea a crezut ..

* după ce au plecat cei doi *

  A : scumpo, a trrecut acum .. nu trebuie să plângi, o să afle ea adevărul mai târziu..

K : Andrew, nu înțelegi .. eu şi Hilly ne-am certat rău de tot.. era cea mai bună prietenă a mea .. cine mă mai înțelege pe mine acum? cine ?!

A : eu .. eu sunt aici pentru tine, scumpo .. si o sărută uşor, dar pasional .

OMFG, cel mai hot băiat din şcoala m-a sărutat ! pe mine .. ! chiar dacă mi-a plăcut şi aş vrea să stau de dimineață până seara în brațele lui, acum nu am timp .. ce mă fac eu cu Hilly ? .. am stat îmbrățişați până dimineața, dar ne-am trrezit şi a trebuit să plec acasă, să mă schimb şi să mă pregătesc de şcoală . .

* acasă la Kate * 

intru pe uşă uşor, ca o felină, încercând să nu trezesc pe nimeni, însă mama stătea pe fotoliu cu o revistă în mână, aşteptându-mă ..

Mom : CATALEYA ANDERSON ! UNDE AI FOST TOATĂ NOAPTEA ?! TE-AM SUNAT DE 20 DE ORI, UNDE ÎȚI PUI TELEFONUL ?!

K : mom, ți-am zis ieri că rămân la Hilly să facem un proiect .. ai uitat ?

Mom : uhm, poate am uitat .. iartă-mă dragă, dar te rog să nu se mai întâmple ..

K : ok, mom ..

  Am avut un noroc chior .. mama e cam uitucă .. are prea multe pe cap, acum şi cu despărțirea .. mă mir că a ținut .. chiar nu puteam să îi spun adevărul .. cel puțin nu acum ..

în 20 de minute am fost gata :3. eram îmbrăcată cu nişte blugi şi hanoracul lui Andrew pe care mi l-a dat acum câteva zile .. ohh, miroase aşa frumos . băiatul ăla e awesome, îl ador !

K : mom, am plecat la şcoală. mă duc nişte colegi. paaaa !

I know, I know .. am mințit-o pe mama, dar chiar nu am chef să mă ducă ea .. trebuie să mă liniştesc, să îmi dau seama ce s-a întâmplat, să îmi pun ordine în gânduri ...

Am ieşit pe uşa şi l-am văzut pe Andrew care mă aştepta..  am tresărit când l-am văzut, dar m-am bucurat că îi păsa de mine .. era aşa dulce . .

K : heii, ce faci aici ?

A : am venit să îți dau ceva ..

   eu îl întreb ce e şi mă apropi uşor de el, în timp ce mă omora curiozitatea ..

el vine către mine, mă ia în brațe şi mă sărută uşor, spunând " asta .. "

Eu am roşit toată .. cum să nu îmi doresc asta? .. m-a lăsat jos, mi-a zâmbit, m-a luat de mână şi mi-a zis " hai să mergem la şcoală " . Tot drumul până la şcoala ne-am ținut de mână .. şi nici unul din noi n-a zis nimic .. nici atunci când ne-au transpirat palmele ..

* la şcoală *

A : ce oră ai ?  

K : biologie, tu ? .. spun eu puțin timidă..       

A : şi eu .. hai, stai lângă mine, spune el luându-mă de mână să mergem spre clasă..

Efectiv era perfect .. el, şi tot ce se întâmpla .. mai puțin partea cu Hilly .. nu ştiu cum pot să-i explic tot ce s-a întâmplat .. sper să afle adevărul şi să înțeleagă ..

Bleah, nimic interesant până acum  :-j .. sper că va plăcut :**

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Feb 01, 2014 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Cataleya ♥Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum