Nine.

225 19 5
                                    

-Labas, Dari,-šyptelėjo ir pasitaisė garbanas Harry.

Vėl girdėjau jo pasitikėjimą savimi.

-Ko tau čia?

-Tikrai ne dėl tavęs,-pamerkė akį.

-Praitas dienas liežuviu malei, kad bet kokiu atveju mane gausi,-pašaipiai pasakiau.-Nauja taktika?

Jis sugniaužė kumščius ir nieko nesakęs pasuko prie gėrimų. Jis pagriebė šampano butelį ir priėjęs prie prekystalio paprašė:

-Prezervatyvų.

Prunkštelėjau.

-Kokių?,-kažkodėl man buvo labai juokinga, bet pagal jo išraišką, jį tai erzino.

-Troyan,-jis kalbėjo labai rimtai.

Nusisukusi paėmiau dėžutę prezervatyvų. Atsisukusi, pastebėjau, kad Harry žiūrėjo man į subinę ir to neslepė.

-Gal malonėtum nespoksoti į mano subinę?

-Negaliu. Ji tokia maža ir miela,-šyptelėjo.

-Nežinau ar tai laikyti komplimentu ar įžeidimu,-nusijuokiau.

-Norėtum juos išbandyti su manimi?,-šelmiškai šyptelėjo, paiimdamas prezervatyvų dėžutę į rankas ir pamojuodamas jais man prieš akis.

-Kol nematei, su adata juos pradūriau,-pamerkiau akį.-Tai atsakymas ne. Iš vis. Nie-ka-daaa,-padėjau čekį ant prekystalio.

Jis nusijuokė iš mano "juokelio" ir uždėjo savo šiltą ranką ant mano vėsios rankos, padėtos ant stalviršio.

Mano ranka palyginus su jo, buvo mažytė ir gležna. Atrodo lyg sukniaužęs ją, jis lengvai galėtų ją sutraiškyti.

Jis švelniai paglostė ją ir mano oda pašiurpo.

-Žinau, kad nori manęs. Jaučiu tai,-šyptelėjo ir aš patraukiau savo ranką.-Turėtum daugiau laiko praleisti su manim, o ne su Niall...

Nuo šio sakinio pajaučiau kažkokią šilumą ir nuoširdumą sklindantį nuo jo.

-Pateik argumentus,-pasipriešinau.

-Jų nėra. Tiesiog turėtum pavakarieniauti su manimi,-pasitaisė savo garbanas ir tikrai atrodė mielas ir malonus.

Sutrikau. Pala ką? Aš? Harry? Malonus Harry? Vakarienė? Absurdas.

-Ką čia kalbi? Kviesk Kate ar Caroline ar kas ten per tokia,-pavarčiau akimis.

-Jos neprilygsta tau,-jis kalbėjo ramiai ir užtikrintai. Mane tai trigdė ir nervino.

-Tai kam sušiktai su jom duodiesi?,-gan piktai išpyškinau.-Kam po velnių triniesi prie jų kai esu šalia?,-žodžiai liejosi savaime.

Gailėjausi ką pasakiau. Jis kaip visada šyptelėjo, bet nieko neatsakė. Po nejaukios tylos Harry pagaliau prabilo:

-Rytoj. 19 valandą paiimsiu tave nuo namų. Nieko nesakyk Kate,-mirktelėjo ir nusisukęs išėjo.

Vis dar neatsigavau kas kątik įvyko.
Susprendžiau nevarginti savęs ir viską apmąstyti rytoj.

...

-Kas čia taip skaniai kvepia?,-tik įžengus į namus paklausiau.

-Kepu pyragą su obuoliais,-sušuko Tiff iš virtuvės.-Jau baigia iškepti.

-Uoj kaip man gerai, kai jūs pas mane,-nusijuokiau ir parkritau ant sofutės.

Kate skaitė žurnalą ir gėrė kažkokį, Tiff nupirktą kokteilį.

Summer job •h.s;n.h• ✔Where stories live. Discover now