⊰❣⊱ WSTĘP / REGULAMIN ⊰❣⊱

2.6K 143 49
                                    


----------------------------⋅∙∘⊰❣⊱∘⋅∙-----------------------------

⊰❣⊱ WSTĘP ⊰❣⊱

----------------------------⋅∙∘⊰❣⊱∘⋅∙-----------------------------


1) Witaj w Kropli Sztuki!

Bardzo miło mi, że wciąż jesteś ze mną, a jeśli przybywasz tu pierwszy raz, to witam serdecznie. :) By zbyt mocno nie przedłużać wstępu, przekażę kilka informacji wstępnych.

 Moje nowe i stare prace dzielą je lata świetlne, jeśli chodzi o technikę i umiejętności. W czasie działania okładkowni skończyłam dwa kierunki studiów graficznych i obecnie mam tytuł magistra sztuki. Nie to, że się chwalę — mówię po to, by uwiarygodnić swoje umiejętności. Chociaż mam nadzieję, że prace bronią się same. :)

 W ciągu tych kilku lat wyrobiłam w swoich pracach konkretny styl, jeśli chodzi o tworzenie okładek. Sami możecie zauważyć, że używam dużo światłocienia, gry kolorów, efektów, łączenia tekstur, jak i foto manipulację. Próbuję też w minimal i mam nadzieję, że nowe efekty też przypadną do gustu. Jednym efekty się podobają, innym nie, ale taka już dola życia grafika. Staram się sprostać oczekiwaniom. Luzik!

  Więcej o samych zamówieniach i regulaminie jest niżej.



----------------------------⋅∙∘⊰❣⊱∘⋅∙-----------------------------

⊰❣⊱ REGULAMIN ⊰❣⊱

----------------------------⋅∙∘⊰❣⊱∘⋅∙-----------------------------


1) UWAGA

✧ Zamówienia można składać wyłącznie w rozdziałach, gdzie o tym poinformuję, bądź w wiadomości prywatnej. Zawsze z zastosowaniem formularza. Zamówienia złożone w innych miejscach będą usuwane.

✧ Złożenie zamówienia nie gwarantuje jego wykonania. O ewentualnym przyjęciu zamówienia na pewno poinformuję.

✧ Wykonuję okładki na Wattpada, blogi, do ebooków, audiobooków i na social media.

✧ Zastrzegam sobie nieograniczony czas na wykonanie okładki. Najczęściej jest to jednak ok. tydzień roboczy.

✧ Wykonane prace będą opatrzone moim logo.

✧ Opowiadanie musi być opublikowane i mieć co najmniej 2 rozdziały (prolog też się liczy). Naturalnie nie dotyczy to one-shotów.

✧ Zamówienia można składać tylko pod rozdziałem, na koniec którego ogłoszę otwartą kolejkę. Informacja będzie podana w tytule takiego rozdziału.


⋅∙∘⊰❣⊱∘⋅∙


2) GWARANCJE

✧ Nie mogę zagwarantować, że na okładce pojawią się wszystkie elementy, które wymienisz. Stawiam na jakość i estetykę, więc jeśli coś mam wklejać na siłę, to wolę to ominąć. Postaraj się zaznaczyć najważniejszą postać i najbardziej istotny dla opowieści obiekt.

Kropla Sztuki [ GRAFIKA ]Where stories live. Discover now