İLK GÖREVİM DOĞRUYLA YANLIŞI AYIRT ETMEK

56 2 2
                                    

Bugün benim için çok özeldi.Yani ilk kez bir okulda gerçek bir uyum sağlamıştım.Asla yaşamadığım bu arkadaş ortamını burada buldum.AAAaa çok unutkanım!!Annemi aramam lazım beni arıyor olmalılar.Hemen onları aradım.Ama telefonda annem "Neredesin sen yaramaz çocuk bir de not bırakmış ukela.Neredeysen çabuk gel yoksa ben seni bulurum." "Şey anne anlıyorum ama ben artık sizinle yaşayamam." "Niyeymiş o ?" "Anne yeter üzgünüm ama istemiyorum sizi anlıyor musun?" Annemin sesi biraz ağamalı çıkarak "Üzgünüm oğlum ne yaptıysam.." "Anne siz bir şey yapmadınız benim problemlerim vardı.Ve sizi seviyorum..Tekrar üzgünüm.." bunları deyip kapattım.

Aslında bu birazda onlar için iyi oldu.Ama kalbimde büyük bir yumru oluşmadı değil.Ama güçlü olmalıyım.

Bugün Erikle biz ilk dersimiz olan Vampir Güçlerine girdik.Aslında şunu okuduğum kitaplardan biliyodum vampirler biçim değiştirebiliyor.Yani kendi biçimimi görmek isterdim ama biz genç vampirlere yasakmış.Yani zaten normal bir şey biçim değiştirmek için çok kan içmek lazımmış ve bu yüzdende zaten biçim değiştirenler görürsek intikam anlamı çıkarırmışız.Bu ders bitiminde Erik ve ben diğer derse gidecektik ki bana bir kız çarptı.Aslında kasten yaptı diyebilirim ama öyle olmadı yanındaki bir kız itti.Alicia.Adı buymuş.Zaten tipinden de belli havalı,popüler ve yanındaki yardakçılarıyla tam bir çete misali bütün herkesi ezen tipler.O anda o kıza gıcık oldum.Ama Erik fena halde kızmış bir şekilde kendini kontrol etme çabalarındaydı ben ise centilmen biri misali kızı yerden kaldırdım.Aslında evet kız güzel kumral bir renge ve saçları hafif kumral renkli ve gözleri yeşil ve tabi ki güzeldi.Ama biliyorsunuz benim kehaneti yani bir asır sonraki sevgilime ben seni şu kızlarla aldattım diyemem Değil mi? Aman neyse kızın kalkmasına yardımcı oldum.O da bana üzgün olduğunu söyleyip yanımdan hızla uzaklaştı.Sonra baktım ki yanımda Erik yok.Bende derse geç kalmamak için hızlı adımlarla sınıfa gittim.Şansa bakın ki Alicia'nın yanı boş.Mecbur oturdum.Ha bu arada Erik'e de kaçamak "SANA BUNU ÖDETİCEM" bakışı attım.Ve sonra sanki dersi dinliyormuş numarası yaptı ama herzaman ki gibi aklım erkekçe çalışıyor.Ne bekliyorsunuz ki! Kızda salak değil herhalde bana kağıtla "Galiba güzelliğim seni de cezbetti ha" yazmış.(Gerçekten şimdi çok gıcık oldum.)Ben de hemen cevap olarak "Galiba benim de yakışıklılığım seni bana itiyor ha ne dersin?" deyip kağıdı verdim ve zil çaldı.Hızlıca sınıftan çıktım.Ve yemekhanenin yolunu tuttum.Aslına bakarsanız kız güzeldi ama fazla ımm nasıl desem ha evet sürtükçe davranmıyor mu?Bence biz bu kızda ne buluyoruz...Neyse yemekhanedeki bu düşümden beni uyandıran aaa Eri.. aa şey şu bana çarpan kızmış."Şey tekrar özür dilemek için geldim  ve özür dilerim." deyip hızlıca gitti.Sonra kim geldi tahmin edin:ALİCİA.Yanıma oturdu ve bana "Galiba haklısın ha..Tamam ilk bakışta çok sürtük gibi gözükebilirim ama aslında öyle değilim.Bak gerçekten buraya geleli bir ay oldu ve neyse sen zaten beni dinlemezsin." "Niye dinlemeyeyim? Sen insan yani vampir değil misin?Tamam benimle aynı zamanda geldin güzelsin ama biraz abartılı davranışlarda bulunuyorsun ve bu itici olmanı sağlıyor ama emin ol ben eski okulumda hep itici kızlarla çıktım..." daha ben ne dediğimi anlayamadan o bana "Hımm öyle mi iyi o zaman bu akşam saat beşte okul kapısında buluşalım." Erik koşarak yanıma ve biraz kızgın bir halde "Ooo kızaaa nee ddeeddin?Çççııkkkma mı teklif ettin?" Ben ise sadece omuz silkip "Tehlikeli kızlardan hoşlanırım ama her zaman bu onlar için ve benim için bir oyundur." deyip yemekhaneyi terk ettim.Aslında ne yaptığımın ben bile farkında değilim.Ama gerçekten bu bir oyun.Bana bu bir ay içinde yaşattığı onca şeyin hırsı sadece..

Saat beş..İnanılmaz saat ne kadar çok çabuk geçti.Ben kızlar yatakhanesinin önünde duruyorum ve ansızın çıktı."Seni korkuttuysam özür dilerim." "Aaa sorun değil." "Nereye gidiyoruz?" Bunu niye daha önce düşünmedim hemen her zamanki taklit "Sen nereye istersen." "Hımmm o zaman klasik sinemaya gidelim ve sonra belki bir yerde oturur konuşuruz falan işte..." "Aaa olur.." Ve biz sinemaya gittik filmimizi izledik ve adı KATY'NİN ÖZEL YERİ adlı bir yere gittik.VE konuşmayı başlattı "Biliyor musun aptal değilim.Ve beni kullandığını biliyorum eğer bu bir oyunsa ikimiz için eşit şartlar var ama eğer bu bir savaşsa her zaman kazanan tarafımdır emin ol."Kalkmaya yeltendi ama ben vampir reflekslerimle elini tutum."Senin göründüğü kadar aptal olmadığını biliyodum.Bunu anlıyacağını bu kadar kısa sürede aklını tebrik ederim.Galiba göründüğünden zekisin ve şuraya otur ki imajına zarar gelmesin.Artı okula dönemezsin." "Ben kendi başımın çaresine bakarım seeeeniii ukala." Sesi gerçekten ağlamaklıydı iyi bir kız olduğunu bilsem sanki beni gerçekten seviyor zannederdim.Hoopp durun bir dakika GERÇEKTEN SEVİYOR..Yooo olamaz ve o giderken bende peşinden gittim.Sonunda sanki gerçekten beni fark etmedi bir banka oturdu.Ve ağladı.Bende kalbim burkularak yanına oturdum.Ve yine ilk söze başlayan o oldu " Evet seni ahmak seni gerçekten sevdim hemde ilk günden beri hem o kızı itmemin tek nedeni seni fark etmekti." "Farkedilmeyecek biri değilsin.Ve seni her zaman fark ettim.Ayrıca bunları sana inat olsun diye yaptım.Çünkü bana başından beri gıcıksın zannettim." "Sana gıcık olmak ha bütün kızlar seni isterken ha gerçekten bu kadar saf olmamalısın." "Bak ne kadar her şey şu an tuhaf olsa da seninle yani şey..." "Sevgili olamazsın" deyip lafımı tamamladı.İkimiz aynı anda "Çünkü kehanet yüzünden." dedik ve güldük."Aslında bana kehanetim ne diye sormadın." "O zaman sorayım kehanetin ne ?" yine bir gülümsemeyle karşılık verdi "Seninle gelcek o okula sende bekliyceksin bir asır ta ki o senin olana kadar olduğundaysa o senin ne olduğunu anlayacak gidecek sonsuza kadar senin olan." "Acaba o ben miyim?" dedim alaylı bir sesle.." Galiba sensin ama gerçekten seni kaybedemem o yüzden sen değilsin dicem." "Tamam." deyip okula gittik.

Aslında şunu öğrendim düşman her zaman düşman değil dostta her zaman dost değil.Dostunuz sizi bir gün arkadan vurabilir.

GELECEK BÖLÜMDE GÖRÜŞMEK ÜZERE.HAA BU ARADA BÜTÜN HİKAYEMDEKİ YERLER UYDURMADIR SAKIN BAKMAYINIZ.

100 Yıl Sonra Tekrar Biz OlmakHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin