Bardzo ci (nie) dziękuje Lilianne_ za tą nominację.
Troche się stresuje, bo to moja pierwsza nominacja w życiu.
Nooooo dobsz:
1. Ulubiony owoc?
jabłko
2. Znienawidzona pora roku.
Zdecydowanie lato.
Za gorąco.3. Dwa miejsca, które chciałabyś odwiedzić.
Zdecydowanie Australia (Sydney) oraz Japonia (Tokio).
4. Ulubiony kolor.
Biały, szary, czarny oraz miętowy.
5. Góry czy morze i dlaczego?
I góry i morze lubie, lecz wybrałabym morze, bo tam można leżeć i nic nie robić, a po górach to trzeba łazić i łazić.
Jestem bardzo leniwa.. Tak wiem.
6. Twój numer z dziennika?
13-tka...
Pechowa.
7. Jak trafiłaś na Wattpada?
Moja koleżanka czytała sobie na Wattpadzie różne ff i wgl. I powiedziała mi pewnego dnia "Ej Patrycja! Ściągnij se Wattpada i zacznij czytać ff".
Z czego w tamtym okresie czasu w moim życiu nie było takiego słowa jak 'czytać' w różnych tego słowa znaczeniach.
I powiedziałam jej, że poprostu nie lubie czytać. Z czego dzień później zaczęłam sobie robić quizy na takiej jednej stronie samequizy i był tam "quiz opowiadanie" i sobie tak naprawde czytałaś i czytałaś, a na końcu sie okazało, że to poprostu opowiadanie, tyle że na końcu były dwie puste odpowiedzi, a w wyniku było "CDN".
Zaciekawiło mnie to opowiadanie, bo było naprawde fajne, więc weszłam w konto twórcy quizu i ogarnęłam, że ona pisze te całe opowiadanie na Wattpadzie i od tamtej pory sobie na nim czytam.
Ale sie rozpisałam
8. Ulubiona liczba i dlaczego?
To jakieś przeznaczenie, bo moją ulubioną liczbą jest 8.
Dla niekumatych chodzi o numer pytania
9. Najgłupsza przygoda z dzieciństwa.
A mianowicie chodzi o to, że jak miałam nie wiem... 8 lat? Nie ważne... To naszczałam kuzynowi na buta ;-;
Nie wnikajmy w szczegóły...
Proszę.
10. Najgorszy przedmiot w szkole i dlaczego?
Chyba to będzie biologia lub fizyka, bo totalnie nie ogarniam ;-;
11. Kolor oczu?
Zieeelone
No cóż to by było chyba tyle...
Nie chce mi się marnować czasu innych ludzi, więc nikogo nie nominuje.
Gówno prawda...
Tak naprawde nie chce ci się szukać osób, które możesz nominować oraz nie chce ci się tworzyć pytań.
Leniu śmierdzący.
*EKHEM*
To by było na tyle.
Dziękuje i przepraszam za marnowanie czasu ludzi, którzy to właśnie przeczytali
Do następnego razuuu <3
~Pata