~Kai~
Krystal'in sevgilisi yoktu. Sevgilisi olduğuna inanmiştim o yüzden ona kötü davrandım çünkü onu ilk gördüğüm an hayran kalmıştım kızıl saçları o kadar güzeldiki şu an kahve rengi ama olsundu. Ben onu her türlü severim. Krystal'i kolundan tuttuğum gibi dışarı çıkardım. Biraz uzaklıştıktan sonra ona dönüp konuşmaya başladım."Hani sevgilin vardı. Niye yalan söylüyorsun?"
"Birincisi sevgilimin olup olmaması seni ilgilendirmez. İkincisi ben sevgilim var demedim jiyeon onun sevgilisi var dedi teknik olarak ben öyle bir şey demedin. Ve üçüncüsu bana karışma."
"Ne demek bana karışma lan?"
"Yaa sen kimsin ki bana karışıp hesap soruyorsun?"
"Ben kim miyim seni seven adam anladın mı? Ben seni seven adamım" gözleri dolmuştu ama bana bakmıyordu bile.
"Seviyorum diyenleri çok duydum!" dedi baktığı yere bakınca bir kız karşısındaki adamı öpüyordu. Iyide bundan ona ne ki?
Gözünden yaş akınca; "ağlama" dedim çaresizce kızların ağlamasına dayanamazdım.
"Ben gidiyorum" dedi ve arkasına döndü o sırada kız ve adam birbirinden ayrılmıştı. Ama bu adam taemin değil mi? Suzy kaçırıldığında o da bulmaya çalışıyordu. Krystal'i kolundan tuttum ve kendime döndürdüm.
"Bu herif için mi ağlıyorsun? " yüzüme donukça baktı.
"Bu adam dediğin benim kalbime sahip olan adam!" diyip gitti. O başkasına aşıktı. Sevgilisi yoktu ama kalbi başkasına aitdi. Lanet olsun bir kez sadece bir kez sevilmek sevmek istedim sadece bir kez ama bana bu bile çok.
Eve geldiğimde direk duş aldım soğuk duş iyi gelmişti. Üzerime bir şeyler giyip yatağa yatıp uyudum.
Sabah kalktıgımda çok halsizdim. Boğazım ağrıyordu ve ateşim vardı zar zor ayağa kalkıp çocukların yanına gittim.
"Günaydın! "
"Günaydın sehun"
"Omo senin neyin var böyle yüzün kıpkırmızı olmuş"(Chanyeol)
Kris yanıma gelip ateşime baktı.
"Yuh! Oğlum yanıyorsun. Bugün okula gitme"
"Tamam"
Yatağıma yatıp tekrar uyudum.
~Krystal~
Sanırım dün kai'nin üzerine çok gittim galiba okulada gelmemiş off tam bir aptalim. Chanyeol'ün yanına gittim."Şey jong in neden gelmedi acaba?"
"Niye? Bir sorun mu var?" (Sehun)
"Hayır. Bir sorun yok. Neyse ben gideyim"
"Kai evde hasta yatıyor. " (Chanyeol)
"Hasta mı? "
"Evet"
Yerime geçip oturdum o sırada kyungsoo'nun chanyeol'ün sırasına gittiğini gördüm.
Kai aklıma takılmıştı. Off. Suzy yanımda yoktu arkama dönüp minah'a baktım.
"Minah ben erken çıkıyorum. "
"Neden?"
"Aklım kai'de kaldı ona bakicam"
"Ne alaka yaa."
"Sonra anlatırım. "
"İyi. "
Tekrar yeol'ün yanına gittim.
"Şey..."
"Ne var yine?"(Kris)
"Chanyeol bir şey sorabilir miyim"
"T-tabi ki"
"Şey acaba Kai'nin yanına gitsem sorun olur mu? "
"Hayır. Git tabi. Sana anahtarida vereyim. " cebinden anahtar çıkartıp uzattı. Çantamıda alıp sınıftan çıktım.
Eve gelince anahtarla kapıyı açıp içeriye girdim. Kai'nin odasını bulduğumda uyuyordu. Mutfağa inip hamur çorbası yaptım. Tepsiye güzelce koyup yukarıya çıktım kai yeni uyanmış etrafa bakıyordu.
"Senin ne işin var burada"
"Hasta olduğunu öğrendim bende geldim."
Yanına iyice yaklaşıp çorbayı içermeye başladım.
"Neden bana ümit veriyorsun?"
"Jong in. Ben başkasını seviyorum ama o beni sevmiyor. Inanki unutmayı çok denedim ama olmuyor tam unuttum diyorum yine karşıma çıkıyor. "
"O herif tam bir mal karşısında ki güzel kızı görmüyor. Ama bana bir şans verirsen onu unutmana yardım edebilirim. "
"Nasıl?"
"Sevgilim ol! Sana söz beni sevene kadar sana dokunmam bile"
"Saçmalama jong in. Seninle oynayamam"
"Buna oynamak denmez. Sadece bana şans ver! Onu unutup bana aşık olacaksın emin ol. "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Erkek Lisesi
FanfictionOkullarında yangın çıkan ve başka bir okula gönderilen 4 yakın arkadaş bakalım erkek lisesinde neler yaşayacak. [01.02.2017]