27. rész

571 12 0
                                    

Minden szép és jó. Aha, na, nem. Az egyetemen az utolsó vizsga van hátra és diplomát szerzek. Justin újabb turnén van. Egyre kevesebbet látom és kevesebbet beszélünk. De ezt be tudtam annak, hogy nekem nagyon kell tanulnom ő meg egyre sűrűbben add koncerteket.

Apa talált magának egy normális nőt, aki tényleg szereti. Én is hamar megszerettem kedves és normális. Sokat beszélgettem velük telefonon. Chris és Ana összejöttek egy éve.

Ma van, a diploma osztom. Itt van apa Melanie (apa új barátnője) Chris Pattie Jaxon meg Jasmine is. Sőt a modell ügynököm is, aki meglepett, hogy eljött. Majd végül megpillantottam Justint is. Aki mosolyogva figyelt engem.

Anával egymásba karoltunk és így vártuk, hogy szólítsanak minket. Lassan minden lement. Apáék az iskola előtt vártak minket. Mikor kint voltunk azt éreztem, hogy nem bírok meg mozdulni. Lenéztem a lábaimra és a két kis Bieber gyerek mosolyogva ölelték át a lábaim. Mikor hajlandóak voltak elengedni akkor mindenkit végig öleltem. Justin nem érte be egy ölelésessel kicsit eltolt magától majd megcsókolt. Otthon nagy buli volt.

Reggel nagy fejfájással keltem. Azt se tudtam, hogy hol vagyok arccal. Körbe néztem és megpillantottam mellettem a békésen alvó Justint. Mivel nem akartam, hogy felkeljen ezért halkan kimásztam mellőle és akkor észrevettem, hogy teljesen meztelen vagyok. Remélem nem lesz ebből baj. Gyorsan felöltöztem és rendbe szedtem magam majd mentem is le a konyhába valami gyógyszer után kutatva. Lent megpillantottam a nappaliba Anát meg Christ, akik még mindig ki vannak ütve meg a két kis Bieber gyereket, akik énekelnek meg ugrándoznak a nappaliban ezzel is felkeltve őket. A konyhába érve megkerestem a gyógyszert majd be is vettem. Majd neki álltam a reggeli gyártásának. Gondoltam felkeltem a házban levőket így elővettem egy fakanalat meg egy lábast majd elkezdtem a fakanállal csapkodni a lábast közben kiabáltam.

-Jó reggelt emberek. Ideje felkelni hasatokra süt a nap. Kész a reggeli mindenki ideeeee.

A gyerekek berohantak és megrohamoztak az asztalt. Lassan mindenki lejött és együtt reggeliztünk.

Életem része Justin Bieber (F.f) /BEFEJEZETT/Donde viven las historias. Descúbrelo ahora