Chapter 14

33 3 0
                                    

" kom op schat je moet uitrusten  je hebt morgen school  Imad heeft de dokter al gesproken over je ma en morgen na school breng ik je gelijk hierheen" zij farid lief. " saffi maar uhm heel erg bedankt wlh  zonder jou was ik waarschijnlijk gek geworden heel erg bedankt wlh " antwoordde ik." luister ik doe dit met plezier ik zie je als me zusje   ik moet je helpen in moeilijke tijden kom kom ik breng jullie naar huis kunnen jullie gaan slapen". "saffi shokran"  als zusje? heel stiekem  voelde ik die wel maar ik schudde de gedachte van me af en liep achter  farid en me zusje aan.  

We stonden nu voor me huis geparkeerd ik graaide trillend naar me huissleutels ,  me zusje is inslaap gevallen dus Farid droeg haar naar boven  en stopte haar in en liep naar me toe. "bahia het lijkt me beter als je een dagje thuis blijft met je zusje bovendien heb je na morgen een week vakantie dan kunnen jullie dit verwerken"  zij hij toen . " ja je hebt gelijk uhmm farid ik schaam me om dit te zeggen maar ik ben bang ik durf hier niet alleen in dit huis te blijven met me zusje ben bang dat ik weer ga falen om mijn familie te beschermen" terwijl ik dit zij stroomde er tranen over me wangen heen . Stel dit gebeurt weer  stel  hij zit helemaal niet vast en is opzoek naar ons  ik kreeg er een rilling van. " lieverd kom hier , het komt allemaal goed ik blijf wel een tijdje bij jullie tot het geregeld is, ik zal mu ff me zusje appen om het te vertellen dat ik niet thuis slaap en als je wil breng ik haar morgen na school hier heen  dan kan ze jou ook vergezellen" zij hij. "saffi heel erg bedankt farid je bent een schat " nooit is iemand er zo voor me geweest ik heb er altijd alleen voor gestaan maar nu .....

farid : heb je slaap ? 

Bahia: nee en jij ?

farid: nee ook niet zullen we film kijken? maar ik wil eerst ff naar de appie het is half tien hij sluit zo en  ik heb honger ik zweer ik zal snel doen. 

Bahia: saffi is goed dan zoek ik snel een film uit, maar ajb doe snel.

Ik zag hoe hij snel zijn schoenen aan deed en snel  naar buiten liep, ik deed de deur achter heb dicht. En ik draaide me om ik ruimde de woonkamer een beetje op  en klapte de bank uit zo dat het net een bed was.Ik stofzuigde ook ff snel en ging naar me kamer ik  maakte me bed op en , en trok een onesie aan  en checkte of me zusje goed gedekt was en liep weer naar de woonkamer. Het is al 10 uur waar blijft hij de appie is mijn straat  Ik pakte nog wat dekens en kussens  en legde ze netjes neer , Ik deed de tv aan en zette de film 22 jumpstreet. daarna werd er opeens aangebeld  ik schrok me de tering ik keek uit het raam en zag dat het farid was met drie grote volle zakken. Ik rende naar de voor deur en deed hem snel open. 

farid: lieverd, er is niks gebeurt toch? 

bahia: nee niks, kom binnen . wajowww wat dacht jij hahahahah die zakken.

farid : ewa jah , maar uhh waar kan ik dit leggen want me armen worden moe. 

ik nam de zakken aan en bracht ze naar de keuken,  ik liep weer snel terug naar hem en nam de zakken aan, ik liep daarna snel terug naar hem  en hing zijn jas voor hem op .  Ik leidde hem naar de woonkamer waar ik alles had klaar gezegd  en ging weer terug naar de keuken waar ik de  pizza in de oven deed en  de chips, snoep,koek in bakjes deed ik bracht alles naar de tafel en vroeg of hij  wat warms wou drinken in plaats daarvan. Ik maakte snel ne3ne3 thee en plofte naast hem neer. " dankjewel schat  , kom je er nu  eindelijk bij zitten " ik ging naast hem zitten en hij dekte ons goed met de deken die ik daar had neergelegd.  

pp farid 

We zaten  nu al een paar  uur filmt te kijken, ze was de hele tijd aan het gapen ze hield vol  dat ze niet  moe was . Ik zag dat ze nu in slaap gevallen was ik tilde haar op en droeg haar naar haar kamer , ik dekte  haar toe en  gaf haar nog een kus op haar voorhoofd.Ik ging naar de woonkamer en zette de tv uit  en legde de bakken neer in de keuken . Het was een gezellige avond vond het leuk met haar kan het echt goed met haar vinden we hebben dezelfde humor vond het echt vreselijk wat er was gebeurt .Ze heeft zo een schoon hart  waarom zijn mensen zo wreed tegen hun ik begrijp het echt niet, nu haar moeder er niet is hebben ze ook totaal geen inkomen en Bahia werkt al veel te hard meskina. Ik ga dit gezin onderhouden ik kan ze toch  niet zo laten , ik verdien meer dan genoeg, dat is het minste wat ik kan doen.Bovendien ik denk dat ik een oogje op haar heb maar ik laat het daarbij ik wil niet dat deze vriendschap kapot gaat ze heeft me nu nodig als een beste vriend/ als een broer. En haar zusje ook ze moeten dit verwerken  het is nogal wat , ik denk dat ik ook helemaal gek zou worden in zo een situatie. Ik  deed nog een dua voor de moeder van bahia en voor  deze wrede  maar ook oh zo prachtige wereld .Ik probeerde te slapen maar ik had het te heet ik deed me shirt uit en probeerde te slapen, maar ik bleef maar heen en weer draaien en het begon ook te regenen en te stormen dus de druppeltjes tikte tegen het raam.

Het lukte me maar niet om te slapen  ik keek om me heen en zag bahia  huilend in de woonkamer staan ze trilde helemaal" far rr idd mmag ik bbbij jouu blijvven ikk ben baang stel me vaddeer r k k komt  en doett me w aa tt" zij ze snikkend  . Ze leek net een klein kind zo kwetsbaar en  bang  het deed me pijn om haar zo te zien. Ik stond op en trok haar in me armen  en begon haar te troosten ze was nog helemaal aan het trillen maar het werd steeds minder.  Ik trok haar mee naar de bank/bed en dekte haar toe  ik ging naast haar liggen en trok haar naar me toe  en deed me armen beschermend om haar  heen. Ze klapte zich aan me vast en  ik hoorde dat haar ademhaling steeds rustiger werd dat betekend  dus dat ze in slaap was gevallen.Ik kreeg het nog warmer van haar en voelde dat me mannelijkheid dat ook door had. En ik gaf haar nog een   kus op haar voorhoofd en viel in slaap met haar in me gedachte.

The truth behind my mask...Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu