"Jungkook kan aku tak nak ." Haih aku dah penat .
"Kenape kau ni susah sangat nak jadi girlfriend aku !" Dia , dia jerit kat aku , yes , dia jerit , aku rase nak nangis sbb ni adalah first time dia jerit kat aku , tapi aku tahan .
"Kau faham tak , aku tak nak , sbb aku tahu kau nak mainkan perasaan aku je , kau tak pernah setia !" Aku jerit balik , mata air aku dah jatuh , macam hujan turun dengan lebat .
"Kau nak aku buktikan ? "Apa yang dia nak buktikan .
"Buktikan la ."
"Okay , aku buktikan , tapi kau jangan menyesal , and ingat lepas aku buktikan kat kau , aku takkan pandang kau !" Bagus hana , bagus , tapi lagi elok dia tak kacau aku
Bye jungkook.
*AFTER SCHOOL*
"Wei hana , aku dengar kan bora , luahkan perasaan dia kat jungkook !" Gosip yang agak menyakitkan hati , dah la aku tengah takde mood ni .
"Jadi ape kene mengene ngan aku."
"Memang la ade kene mengene , selama ni kan dia terkejar2 kau , and dia terima bora jadi girlfriend dia ." Great aku rase cam nak nangis . Aku terus lari balik rumah , malas nak dengar ape2 news pasal jungkook .
"Hana dah balik ." Aku masuk rumah , aku hiraukan mak aku yang tanya banyak bende , and aku terus masuk bilik .
"Kenape ah jungkook , kenape kau buat aku macam nih , kau buat aku nak peluk kau , kau buat aku nak panggil kau ni aku punye ." Lagi sekali aku nangis sbb jungkook .
Boleh tak air mata stop , nangis sbb laki tak gune tuh , just stop !!
*KNOCK KNOCK*
Aku terus capai tisu , lap air mata aku , hingus aku .
"Hana okay ? Mak nak hanta hana nih kat rumah jungkook ." Alamak aku lupe aku kene pegi rumah jungkook .
Dah la baru lepas gado , kenape la life ni benci aku sangat , ape salah aku ?
"Ye nanti hana turun ."
*AFTER 30 MINIT*
Aku dah sampai depan rumah jungkook. Aku tarik nafas dalam2.
"Hana mak hanta , hana sampai sini je nanti mrs jeon layan hana okay ?" Mak aku cium pipi aku and mak aku pegi .
Aku pun ketuk pintu , pintu pun buka , tapi tuh bukan mrs jeon tapi
Bora .
Aku rase jungkook bawak , girlfriend baru dia datang .
"Ouh , kau buat ape kat sini ."
"Aku kene duduk sementara kat sini ." Aku nampak si bora ni , jeling kat aku .
"Kau dah sampai ?" Aku terkejut , so aku toleh belakang nampak jungkook .
"Mmm , ye ." Ish mamat ni dah nampak aku kat depan ni , tanye lagi .
"Mama aku takde , dia pegi luar negara ade urusan , bilik kau kat tepi aku." Aku pun pegi , tapi aku sempat toleh belakang , aku nampak jungkook dengan bora , jungkook lentak tangan dia kat bahu bora .
Stop pikir pasal dia hana .
Aku pun naik masuk bilik aku , kemaskan apa2 yang patut .
*KNOCK KNOCK*
Aku pun bukak pintu and aku nampak bora .
"Apa kau nak , aku nak kemas ni." Malas nak layan .
"Aku nak kau jangan dekat ngan jungkook , kalau tak kau mati ."
Tuh je utk harinih
Thanks 💙💕
Vote and comment 🌙😘
Love u guys 😍😊
YOU ARE READING
Bantal Busuk | J.jk
FanfictionBantal tu bantal Busuk tu bau Sebab bende alah tu aku suke dia . -Hana . Jk bantal busuk