Capitolul V

286 16 17
                                    

Am pasit in casa si am ramas sincer impresionata. Ma asteptam sa gasesc un apartament luxos avand in vedere averea familiei Tudor, dar apartamentul era foarte modest. Era varuit in culori calde si avea foarte putina mobila. In schimb in living tronau foarte multe sisteme audio si video, o plasma imensa, doua laptopuri.

Livingul era foarte spatios si primitor. Dupa ce m-am descaltat si mi-am lasat geaca in cuierul de pe hol m-am trantit pe canapeaua portocalie din living. Corina se aseza pe un fotoliu in dreapta mea, iar Vladimir se tolani pe canapea alaturi de mine.

-Bogdan! Adu si tu ceva de baut! Miruna ce bei? Suc sau ceva mai tare?

Vazand ca nu raspund o intreba pe Corina iar aceasta raspunse imediat.

-Gin tonic, te rog daca ai...

-Bogdan adu'i Corinei gin, iar mie o doza de Cola.Miruna tu ce vrei?

-Boogdan adu-mi si mie o Cola te rog!

-Ba da ce sunt eu? Ia luati-va si singuri si venind in mana cu doua pahare de gin, ii oferii Corinei unu apoi el se aseza pe celalalt fotoliu.

Vladimir se uita urat la el si pufni in timp ce se ridica si ma trase dupa el. Corina imi facea semne disperate sa nu o las singura , dar Vladimir ii facu cu ochiul si ma trase mai repede langa el pe hol.

Am auzit-o in fundal cum a marait.

Vladimir ma prinse de mijoc si ma trase in fata lui. Erau atat de aproape incat ii simteam rasuflarea pe obraji. Am simtit cum sangele imi inunda tot corupul si l-am privit. Ranjea imgrozitor de apetisant. Dar intr-o clipa isi duse mana la tampla ca si cum l-ar durea.

-Hei... esti bine?l-am intrebat punandu-i mana pe frunte. Arzi Vladimir.. ai febra... . Hai sa iti fac un ceai si sa iei o pastila.

-Cred ca ar trebui sa ma odihnesc. Uf... nu stiu. De o luna cam asa ma doare ingrozitor capul si sunt foarte obosit.

-Stresu! Crede-ma! Eu sunt toata ziua un zombi. Dar tu esti bolnav Vladimir.Hai sa-ti fac un ceai si am dat sa intru in bucatarie cand am auzit un tipat.

Intr-o clipa am alergat in camera unde ii lasasem pe cei doi si i-am vazut stand turceste jucandu-se pe laptopuri. M-am uitat la Corina urat si ea ranji la mine.

-Ceee? Am mancat baiatie de trei ori pana acuma si tocmai am reusit sa-l bat.

-Nu stii sa pierzi, ii zise Bogdan si scoase limba la ea.

-E nu? Tu vorbesti? Uita-te la tine cum te oftici ca te-am batut! Sac!!

M-am intors sa ii spun ceva lui Vladimir, dar acesta nu era in saptele meu. Am intrat in bucatarie, in baie si in cele din urma am batut la usa unde trebuia sa fie dormitorul.

-Intra!

Am deschis usa incet de parca intram intr-o casa bantuita. M-am uitat rapid prin camera. Zugravita in portocaliu si cam cu toata mobila preponderent in tonuri de oranj, era o camera foarte draguta.  Lumina intra prin jaluzelele trase foarte putin si parca particulele din aer fiind luminate brodau pe dulapul din perete desene armonioase. Vladimir statea intins pe spate lungit in tot patul cu mainile sub cap. Mi-a zambit si vazand ca ma apropii spre el se stranse un pic.

M-am asezat pe marginea patului si m-am sprijinit in coate. M-am uitat la el, iar Vladimir inchise ochii. S-a intors pe partea mea si pur si simplu se uita la mine. Imi trecu mana prin par incercand sa-l ciufuleasca. M-am intors si eu spre el si m-am cuibarit langa el. Vaand ca imi e frig se ridica si lua din dulap o patura moale si o intinse peste mine, apoi se aseza langa mine. IMi puse o mana sub cap, iar cu cealalta ma cuprinse in brate. Sincer ma simteam atat de bine.Era o senzatie placuta felul in care ma tinea in brate.

Din zori si pana-n noapteUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum