1.9

12 0 3
                                    

     -Ji neturi nieko prieš tave, nes viskas galų gale atsisuks prieš ją, o tą ugnį užplieksiu aš su savo neapykanta ir nevaldomais pykčio protrūkiais.-po kelių sekundžių tylos pasakiau ir užgesinau variklį mums įvažiavus į motinos kiemą. -Tegul žaidimas prasideda.-nusijuokiau ir išlipau iš automobilio.

   Su Finn patraukėme durų link ir man paskambinus į jas, jos greit atsivėrė. Ten stovėjo Cristian.

     -Sveikas, broliuk, atėjau aplankyti motinos.-nusišypsojau ir nustūmusi jį nuo durų užėjau į vidų. -Kartu su manimi yra ir svečias, užeik Finn.-pakviečiau jį. Cristian negalėjo jo matyti, nes liepiau jam likti nuošalyje ir stengtis, kad jo nepamatytų.

     -Kaip?-paklausė negalėdamas patikėti brolis.

     -Kerštas vienija žmones.-nusišypsojau nieko nežadančia šypsena Finn įėjus į vidų. -Malonu, kad pasiilgai Finn, tačiau manau laikas pakviesti tavo motiną, Cristian.

     -Elaine, ji ir tavo motina. Šioje šeimoje aš visada buvau klastingasis brolis, tačiau matau užklupai mane visai nepasirengūsį.-atsisuko laiptų pusės link. -Mama, pas mus atėjo svečių.-sušuko.

     -Ji jau seniai man ne motina.-pasakiau ir atsisukusi į Finn tyliai jam sušnabždėjau. -Žinute atsiųsi man Joshua numerį ir aš susitarsiu dėl susitikimo su juo. Privalai nesugadinti šiandienos spektaklio, Finn, nes kitaip mūsų sutartis nebegalios.-perspėjau jį.

     -Juk žinai, kad dėl tavęs mylimoji viską padaryčiau.-nusišypsojo man.

     -Užteks šitų dramų, nesiruošiu išsiduoti, jog tavęs nekenčiu prie Cristian ir motinos, nes viskas žlugs, todėl tiesiog užčiaupk savo šlykščią burną.-sušnypščiau. -Negaliu patikėti, jog kažkada tave bučiavau.-nusipurčiau ir nusisukau laiptų link, nes pamačiau motiną lipančią žemyn.

     -Elaine?-paklausė nesupratusi, bet kai pamatė Finn jos akys dar labiau išsipūtė.

     -Sveika mama, turbūt pameni Finn.-pristačiau jai svečią. -Turime labai rimtai pasikalbėti.

     -Aš jį labai gerai pamenu. Prancūzų aristokratas iš kilmingos šeimos, kuris leido laiką su mano dukra kuri už jį jaunesnė 5 ar 6 metais. Ką jis čia veikia?-piktai paklausė.

     -Pasakiau, kad mes turime pasikalbėti, todėl tai nėra tavo reikalas ką jis čia veikia.-žiūrėjau į motiną šaltu žvilgsniu.

     -Visada laužai šeimos taisykles, kai tuo tarpu Cristian yra gerasis brolis, kuris pasirinko būti teisybės pusėje, o ne bendrauti su išdavike.-pasišlykštėjusi ištarė.

     -Matai, Finn, sakiau, kad ji manęs nekenčia, o tu dar bandei įrodyti, kad ji mane myli.-melavau ir atsisukau į Finn kuris tylėjo visą šį laiką.

     -Kaip tavo motina sakė esu iš aristokratų šeimos, taigi man šie namai yra per prasti atsiprašau, bet nenoriu apsikrėsti kokia nors liga.-pasišaipė Finn. 

     -Palauk, Finn, mes dar nebaigėme.-nusijuokiau. -Matai, Cristian, tau dar nėra vėlu pereiti į nugalėtojų pusę.-ištiesiau savo ranką jam. -Imk mano ranką ir įrodyk, kad gali pasipriešinti motinai, aš tave apipilsiu tokiais turtais kokių dar nematei, mano broli.-paskutinį sakinį pasakiau prancūziškai.

     -Ne, nesiruošiu eiti į tavo pusę ir būti šantažuojamas bei nenoriu, kad manim manipuliuotum bei meluotum.-papurtė galvą. -Mama man viską papasakojo apie tave ir kas vyko kol manęs čia nebuvo.

     -Ir tu tiki ja kai matai kaip ji manęs nekenčia?-nusijuokiau. -Finn pažįsta mane vos ne visą gyvenimą ir dabar aš pasiruošiau skelbti karą motinos pusei, nes noriu atsisveikinti su tėvu. Žinai kur yra jo kapas, Cristian? Ar bent žinojai, kad jis miręs jau 5 metai?-paklausiau.

EverythingOù les histoires vivent. Découvrez maintenant