Chanyeol'lar gelince hemen evden çıktım. Kai'nın teklifini kabul falan etmedim. Edemem sevmediğim biriyle sevgili olamam onun kalbini kırmaya hakkım yok o beni severken ben başkasına bakamam.
Eve girip hızlıca odama çıktım. Üzerimi değiştirip yatağa yatıp uyudum.
Jiyeon
Eve gelince direk odama çıktım ailem koreye geliyordu ve ben onları görmek dahi istemiyorum. Ailemin büyük bir şirketi var ve beni yine şirketin başına geçmem için zorluyacaklar ben doktor olmak isterken onlar benim işimim patronu olmamı istiyorlar. Üzerimi çıkartıp yatağa yattım bakalım geldiklerinde beni nasıl ikna etme çabalarına sokacaklar.Ne kadar uyumak için çabalasamda bir türlü olmuyor. Yataktan kalkıp aşağıya indim Minah ve Suzy ortalıklarda yoktu sadece krystal vardı yanına gidip oturdum başımıda onun omzuna koydum.
"Neden düşüncelisin?" diye sordum kendi sorunumu unutup.
"Kai bana çıkma teklifi etti."
"Ne. Kızım bu kendini ne sanıyor"
"Off jiyeon bana aşık olduğunu söyledi. Ona inanmak istiyorum taemin'i unutmak ve mutlu olmak istiyorum"
"O zaman Kai ile sevgili ol ve o mankafayı unut"
"Boşver şimdi bizi. Sana ne oldu?"
"Annemler çinden geri dönüyor. Beni yine zorluyacaklar ve ben bunu istemiyorum. Bir kere olsun benim ne istediğimi sorsunlar istiyorum. "
Ikimizde aynı anda birbirimize sarıldı. Bizim hayatımı kötüydü yaa gerçekten hepimizin ailesi kötüydü. Mesela benim ailem bir kere bile ne istediğimi sornamış insanlar doğum günümde bile bir kere gelip iyiki doğdun dememiş insanlar bu yüzden kimsenin benim doğum günümü kutlamasını istemem. Sahi doğum günüm'de yaklaşıyordu. Diğer kızlar'da gelince mutfağa girip yemek yapmaya başladık. O iğrenç günün üstünden 3 hafta geçmişti. Suzy'nin bu aralar mideside bulanıyordu. Umarım tahmin ettiğim şey olmaz yoksa ailesi onu zorla başkasıyla evlendirirdi. Her neyse akşam yemeği için makarna köfte patates ve salata yapmıştık. Minah sofrayı kurarken bende yardım ediyordum. Kapı çalınaca Suzy kapıyı açmaya gitti. Içeriye giren Exo ile gözlerimi devirdim.
"Yine mi siz yaw. Bir rahat bırakın bizi"
"İnsan misafirlerine böyle mi davranır?" (Sehun) TeAllahım Yarabbim şeytan diyor eşşek sudan gelinceye kadar döv.
"Ne istiyorsunuz yine"
"Karnım acıktı ibnelik değil mi bende size geldim Chanyeol'da beni durdurmaya geldi Kris izlemeye geldi Kai'de zorla getirdim. " bu ne biçim çocuk yaw evlat olsa sevilmez (tövbe yarabbim çarbılcam en sonunda)
"İyi. Otur ozaman" başka türlü gitmeyecek ne yapayım ayrıca çok yapmışız yemeği asla bitiremezdik. Yemek bittikten sonra oturduk tv izlemeye başladık. Weekly idol vardı ayrıca konuklarıda süper junior'dı bu kaçar mı tabiki hayır.
Kapı tekrar çalınca minah kalkıp kapı açmaya gitti. Içeriye girince
"Kimmiş? " diye sordum
"Biziz Park Jiyeon" bunlar ailem burdaydı. Hemen ayağa kalktım. Tabi diğerleride.
"Hani haftaya gelecektiniz?"
"Bize hesap mı soruyorsun?" (Annem)
"Bu Kız çok değişmiş baksana çenesi düşmüş. Yürü hadi evimize gidiyoruz!"(Babam)
"Gelmiyorum BABA!"
"sana gelirmisin demedim gel! dedim"
Tam ağzımı açıp konuşacakken araya Sehun girdi.
"Gelmek istemiyor işte zorlamaya hakkınız yok!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Erkek Lisesi
FanfictionOkullarında yangın çıkan ve başka bir okula gönderilen 4 yakın arkadaş bakalım erkek lisesinde neler yaşayacak. [01.02.2017]