1. Bölüm: Sınıflar Değişiyor

46 6 2
                                    

Sinirle ayağımı yere vurdum. Ne demek sınıflar değişiyor? Ya aslında neden bu kadar sinirlendim ben de anlamadım. Bu sınıfta tek arkadaşım Arın, onunla da zaten her türlü görüşürüz. Okul da bir çok kişi beni tanıyor, ama ben onları tanımıyorum. Beni tanıma sebepleri zaten basketbol ve yaptığım pislikler. Yeni asılan listede ismimi aradım, iki harfli bir ismi bulmak çok kolay değil. Aslında boşluğu yakalarsan tak fite bulursun. İz, evet ismim İz. Kendim'den çok bahsedemem. Basketbolcuyum, psikopat ve manyak bir kişiliğim var. Mavi gözler ve siyah saçlar. Okulda en çok gittiğin yer müdür'ün odası, ve disiplin kurulu. Ben'den bıkmış olsalar bile ailem okula yüklü bir miktar bağış yaptığı için hâlâ atamadılar. Listede ismimi gördüğüm zaman çok sevindim, ama bu sevinç sınfımı görene kadar sürdü. Çünkü okulun belâ çetesiyle aynı sınıfa düşmüşüm. İlginç olan ama sorgulamayacağım şeyse hepsi aynı sınıfta. İki tehdit her şeyi çözer diyor ve geçiyorum. Sınıfa doğru yürümeye başladım, kapı'nın önüne vardığın zaman derin bir nefes aldım ve kapıyı açtım. İçeriye göz gezdirdiğim zaman Arka Belalar'ın evet onlara böyle diyeceğim artık neyse en arkada oturduğunu ve konuştuğunu gördüm. Cam kenarındaki boş sıralar'dan birine oturdum ve kafamı sıraya koydum. Yanımda bir hareketlilik hissettiğim zaman hiç başımı kaldırma gibi bir iş yapmadım şahsen ona bike üşeniyorum. "Merhaba!" diyen ince bir kız sesi duyduğum zaman başımı kaldırıp boş gözlerle baktım. "Merhaba" dedim soğuk bir şekilde. Ben neden arkadaş edinemiyorum şimdi anladım. "Ben Asya. Sende İzsin değil mi?" Kıza tuhaf tuhaf bakınca "medyum değilim sadece bu okulda seni tanımamak tuhaf olurdu müdür bir çok kez sen'in ismini anons etmişti" dediğinde rahat bir tavır takındım. "İyi anlaşıyoruz" dediğimde güldü bende güldüm. O sırada Arka Bela çetesi bize baktı. Tabii sınıftaki birçok kişiyle birlikte. "Ne var?dönün önünüze"  dediğim zaman herkes yüzünü Arka Belaya çevirdi. Hay aksi onlarda bize bakıyordu al başına belayı. "Ay şuna bak kahvaltıda yürek mi yedin kızam" dedi çete'nin kızı yani Almina. "Keşke sende beyin yeseydin" diye mırıldandım. Almina ve diğerleri duymadı ama arkamda oturan iki erkek, önümde oturan bir kız ve Asya duydu. Biz gülünce anlamamış bir yüz hali aldılar ve biz daha çok gülmeye başladık. "Neye gülüyorsunuz söyleyin bizde gülelim" dedi Buğra, o çetenin başı. "Keşke sende beyin yeseydin dedim" dedim. Kız hemen timsah gözyaşlarını dökerek sınıftan çıktı. Buğra ayaklanınca bende ayaklandım. "Sen kimsin de bizim kızımızı anlatıyorsun?" Diye kükredi. "Bu gruptaki tek kız o gay misiniz?" Dediğim zaman galiba daha da sinirlendi. "Ne diyorsun lan sen?" Diye sordu. Ses tonun'dan anladığım kadarıyla kendini sakinleştirmeye çalışıyordu. "Anlama kıtlığın falan mı var?" Arka Belalar'dan Alper konuşunca herkes ona döndü. "Bu ne cesarettir Yarabbi" "Kızım harbi sen yürek falan mı yedin?" "Hee sabah,öğle,akşam yürek yerim. Çok lezzetli tavsiye ederim." "Sen'den daha iyi laflar beklerdim İz" gelen sesle o tarafa döndüm. Arın bana doğru yaklaştı ve kolunu omzuma attı. "Beyni anca bu kadarına yetiyor" diyen Buğraya dönüp "En azından benim beynim var" dedim. Asya, yanında ki kız ve iki erkek aynı anda "İz vurdu gol oldu Buğra laf yedi göt oldu"diye bağırdı.

Sevgili Öğretmenim; Çalışmaya ÇalışıyorumHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin