Видях съобщението и се потресох от написаното.Беше майка ми...каза ми,че леля ми са я приели в болница.Отдръпнах се от Георги отидох в тоалетната заключих и започнах да плача.
Георги тръгна след мен и започна да чука на вратата.
-Хей...как си?..Какво беше това което получи?Отключих вратата на тоалетната и излязох. След като видях Георги веднага се хвърлих в прегръдките му. Той ме целуна по челото. Когато се отделихме мисля,че той чакаше да му кажа какво става.
-Леля е влязла в болница..
Той ме прегърна силно а аз се разплаках. Тя ми беше като втора майка. Винаги ми е помагала и е била до мен в трудни периоди. Не знам какво ще правя без нея.
-Спокойно беб... тя ще е добре.
-Надявам се да е...
Тръгнахме към хола където беше КФС-то. Седнахме на масата и довършихме започнатата храна. Не след дълго вече бяхме свършили с храната и аз отсервирах. Георги дойде при мен в кухнята и ми се нахвърли.
Започнада ме целува навсякъде и не след дълго вече бяхме в стаята ми. Той свали тениската ми и като че ли не беше уверен за сутиена,но аз му кимнах и той го премахна бързо. Започна да си играе с гърдите ми. Няколко стона излязоха от устата ми когато той си пъхна ръката в гащите ми. Не след дълго вече усештах бъбуната,която се надигаше от панталоните му. Това беше знак ме трябва да действам. Откопчах колана на панталоните му и свалих боксерките набързо. Поех члена му и започнах да права бавни движения. Няколко стоно се изпуснаха от устата му. Не след дълго той ни преобърна и бързо вкара члена си в мен,аз започнах да издавам стонове постоянно.-Да, Георги да.
Забих ноктите си в гърба му. Това беше краят. И двамата свършихме едновременно. Това беше най-хубавия Свети Валентин до сега.
Авторска бележка:
Знам че не съм публикувала от много време и съжалявам. Надявам се да ви хареса главата. Ако все още следите книгата естествено. Аа и междодругото добавете Unckover10 и прочетете книгата "Kidnapped" наистина е много добра! Ако ви хареса главата харесайте и оставяйте мнения. Чао.🌸
CZYTASZ
Невината
RomansЕе тук ще ви разкажа зоча една връзкачкоято доста пъти ще се обърка. Може би ще влезе и някое друго момче. И може би ще промени момичето на което не му пука за нищо. Но дали това ще е така..мисля че първо трябва дапрочетете и ще разберете