a

57 5 4
                                    

                                                                                  FlashBack

Baekhyun yanındaki Luhan ve diğer birinci sınıflar ile salona girince ağızı şaşkınlıkla açıldı.Böyle garip böyle görkemli bir yeri hayal bile etmemişti. Diğer öğrencilerin oturduğu dört uzun masanın üstünde yani havada odayı aydınlatan binlerce mum bulunuyordu. 

Tekrardan şaşkınlıkla iç geçirdi Baekhyun hayatında hiç böyle bir manzara görmemişti. 

                                                                             ******

Prof. BoA birinci sınıfları bina seçimleri için salonun ortasına götürürken trende tanıştığı Chen adlı çocuk ''Mumların havada gözükmesi için büyü kullanmışlar Hogwarts bir tarihte okumuştum!'' dediğini duyduktan hemen sonra Prof. BoA elinde eski püskü bir şapka ve yanında bir sandalyeyle olduğunu gördü. 

Profesör elindeki şapkayı sakince sandalyenin üstüne koyduktan sonra şapkanın kenarında bir yarık belirdi. Ve seçmen şapkanın tiz sesi doldurdu salonu 

Bu şapka, dersiniz, çirkin mi çirkin! 

 Ama öyle hemen karar vermeyin.
Toz olurum varsa benden güzeli,
Eşsizim kendimi bildim bileli.
Ne kasket dinlerim ne de silindir,
Şampiyonluk kaçmaz, hep bana gelir.
Hogwarts okulunda Seçmen Şapka'yım,
Her gün, her ay, her yıl başka başkayım.
Karşımda şöyle bir ürperin biraz
Dünyada hiçbir şey gözümden kaçmaz.
Eğer geçirirsen beni başına
Gideceğin yen söylerim sana.
Seni Gryffindor'a yollarım belki,
Zamanla olursun aslanın teki,
Yiğittir orada kalan çocuklar,
Hepsinin yüreği, nah, mangal kadar.
Belki de düşersin Hufflepuff'a
Haksızlığı hemen kaldırıp rafa
Adalet uğruna savaş verirsin
Her yere mutluluk götürmek için.
Ravenclaw kısmetin belki,
Oradakilerin hiç çıkmaz sesi,
Mantıktır onlarca önemli olan,
Öyle kurtulurlar tüm sorunlardan.
Düşersin belki de Slytherin'e sen,
Bir başkadır sanki oraya giden,
Amaçları için neler yapmazlar
Açıklasam bitmez sabaha kadar.
Giy kafana beni! Çekinme sakın!
Birinci koşul bu: Korkmayacaksın!
Hiç kimseye gelmez kötülük benden,
Şapkalar içinde en uysalım ben.  

 Seçmen şapka şarkısını bitirdikten sonra Prof. BoA elindeki listeden öğrencileri çağırmaya başladı.

''Kim Suho'' Baekhyun Suho adlı çocuğun derin bir nefes alıp sandalyeye oturmasını dikkatle izledi. Seçmen şapka Suho adlı çocuğun yüzünün yarısına kadar inince tiz sesiyle tekrardan konuşmaya başladı. '' Annen gibi Slytherin mi istersin yoksa baban gibi Hufflepuff mu?'' diye sorunca tirek ve neredeyse duyulmayacak kısık ses ''Slytherin olmasın!'' diye kısa bir cevap verdi. ''O zaman Hufflepuff!'' diye haykırdı seçmen şapka. Huffelpuff binasından büyük bir alkış koptu.Ve profesör listeyi okumaya devam etti.

''Lee Sunny.'' ''Gryffindor!''

''Kim Taemin.'' ''Gryffindor!''

''OH Sehun.'' ''Slytherin!''

''D.O Kyungsoo.'' ''Rawenclaw!''

''Jessica Jung.'' ''Slytherin!''

 ''Park Chanyeol.'' ''Slytherin!''


Ve isimler böyle devam ettikçe etti.Son üç kişi kaldığında seçmen şapka ''Byun Baekhyun!'' diye bağırdı. Baekhyun titrek bir nefes alıp heyecanlı adımlarla sandalyeye gidip oturdu.

Seçmen şapka birkaç şey mırıldanıyordu fakat Baekhyun neredeyse heyecandan hiçbirşey duyamıyordu.En sonunda şapka ''Gryffindor!'' diye bağırınca Baekhyun heyecanla bina masasına doğru ilerledi.

                                                                 FlashBack And

Baekhyun seçmen şapkanın cırtlak sesiyle eski anılarından kurtulup önüne döndü.Birinci sınıf seçmeleri başlamıştı bile.

''Lee Taeyong'' ''Slytherin!'' Beyaz saçlı çocuk hınzır bir gülümsemeyle bina masasına gidip bölüm başkanı Choi Minho'nun elini sıkıp yerine oturdu.

''Kim Yeri'' ''Hufflepuff!'' kahverengi saçlı kız ceylan gibi sekerek binasına doğru ilerledi.

''Nakamoto Yuta'' ''Gryfındor!'' Japon çocuk Slytherindeki arkadaşına sırıtarak cesur adımlarla bina başkanı Henry Lau'nun elini sıkarak yerine oturdu.

''Son Wendy'' ''Rawenclaw!''

Seçmen şapka birkaç (aslında baya isim söylemişti fakat Baekhyun bir zaman sonra dinlemeyi bırakmıştı.) isim söyledikten sonra Lee Soo Man ziyafeti başlatmıştı.

) isim söyledikten sonra Lee Soo Man ziyafeti başlatmıştı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Feb 18, 2017 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Magicae//SMtownHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin