Dle1 (packning)

39 1 1
                                    

Jag vaknade 11:03 jag gick ner till köket de låg en lapp på bordet de va från min faster Annika, de stod att hon skulle till centrum och köpa lite saker inför flytten,ugh hon och hennes pojkvän. Min faster vill inte att jag ska flytta med henne till sin pojkvän som bor i Skåne. Hon tycker att jag bara kommer va i vägen för henne och hennes pojkvän fan va löjlig, men ändå ska de bli skönt att slippa allt hennes tjat. Jag ska flytta till en familj som bor i Göteborg med en mamma som heter Kajsa och en pappa som heter Anders och en son som heter Lucas han är lika gammal som mig 15 år. Vi ska gå i samma klass också.
-
Jag satt uppe på mitt rum och packade ner kläder i min resväska eftersom att jag skulle flytta imorgon så måste jag va klar ikväll med all packning. Efter några timmar Kom min faster hem "jippi" hon satt som vanligt i soffan och kollade på tv. Jag gick in till köket och tog ett äpple.
-Sabina glöm inte att din nya familj kommer och hämtar dig 12:00 imorgon!
"Din nya familj" hur många familjer ska man behöva byta till?... 
Min Riktiga Mamma och pappa dig när jag va 5 år. Dom var med om en bilolycka, jag fick flytta till min faster men jag har aldrig varit så himla nära min faster så vi har inte sagt så mycket till varan på 10 år. Jag har bara vart här hos henne och bara känt mig i vägen, så nu ska de bli skönt att slippa va i vägen och att min faster ska få leva sitt liv och jag mitt.
-
Jag har inte så mycke kompisar här faktiskt. Eller jo jag har en min Allra bästavän Oscar, vi har känt varandra sen vi va 4 år, han är den ända som faktiskt betyder något för mig. Han känner mig bättre än någon annan.
-
Klockan va 20:17 .
Jag bor längst upp i huset. De finns en stege som är precis utanför mitt fönster, Oscar brukar alltid klättra upp för den trappan. Jag satt och packade de sista och lyssnade. Efter en stund hörde jag nån knacka på mitt fönster och jag visste att de va Oscar. Jag fick ett leende på läpparna när jag såg han hoppa in genom fönstret, han hade ett leende på läpparna sen kolla han sig omkring då försvann leendet. Jag gick fram till han och kramade han.
-Jag vill inte att du ska flytta Sabine.
-Jag vill att du ska flytta med mig.
-haha ja de vore kul bästisar fore ever liksom.
Jag skrattade åt han och drog ifrån kramen. Vi satt och prata lite sen gick han.
Klockan va typ 22:30 så jag skulle gå och sova för imorgon flyttar jag.
-
HOPPAS NI GILLADE DENNA DELEN!!! Rösta och kommentera så är du bäst!!

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Feb 18, 2017 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

~Marcus Gunnarsen~Where stories live. Discover now