Part 5

8 2 1
                                    

15 oktober 2016

Lief dagboek,

de laatste tijd ga ik weer met Kylian om m'n ex, maar iedereen denkt nu dus dat we weer iets zullen krijgen. like wtf kunnen een jongen en meisje geen vrienden meer zijn in 2016. Maar goed. Even tussen ons ik vind Kylian totaal niet leuk! hij was echt een klootzak tegen mij de laatste 2 jaar op de basisschool, ook al is dat nu alweer 4/5 jaar geleden, ik vergeet het nooit! Het zal ook gewoon niks worden, hij vindt al iemand anders leuk. Vanavond kwam hij de pizza's bezorgen voor mij en Liam. Hij had zo'n grappig petje op. Liam wou natuurlijk weer de deur open doen en deed nogal bot tegen hem, alsof hij een dief was. Ik vond het eigenlijk niet leuk maar ik zei d'r maar niks over anders gaat Liam me helemaal ondervragen over Kylian, en daar heb ik totaal geen zin in. Ik ga slapen truste

x Christall

de volgende ochtend werd Christall wakker gemaakt door Liam. 'hey zussie wakker worden het is bijna 8 uur' Christall kijkt naar haar wekker waar 8:00 op staat komt met een ruk omhoog en begint zich helemaal te haasten: ZE KOMT TE LAAT OP SCHOOL!!! als ze beneden komt ziet ze dat het nog pikke donker is buiten. huh da's gek normaal is het allang licht om 8 uur. 'HA PRENK' roept Liam ineens die achter een muurtje vandaan komt. 'LIAM MEEN JE DEZE' Liam komt niet meer bij van het lachen en ligt op de grond. Ik loop naar hem toe en geef hem een schop. 'hé dat doet zeer!' roept hij 'ja weet je wat nog meer zeer doet?' 'Om naar jou te kijken' ik geef hem nog een schop 'hé kappen nou!' roept Papa ineens die nu ook wakker is. 'Papa Liam heeft me wakker gemaakt en zei dat het 8 uur was' 'Liam niet aardig!' Papa lacht want hij vindt het ook grappig 'nou zeg!' 'Nou kom het is 5 uur 's ochtends, dus laten we ontbijten' lacht m'n vader. M'n vader bakt American Pancakes voor ons, we hebben toch alle tijd (thanks to Liam mijn allerliefste *kots* broer)

Als het dan eindelijk half 8 is pak ik alles in en fiets ik weer naar Kylian. Ik fiets de straat in en zie hem al voor z'n huis staan. Ik kijk hem vragend aan: 'Mila' ik lach en we fietsen samen weg. 'Hoe gaat het?, je broer leek een beetje pist op me gister avond' 'ja hij mag je niet' lach ik 'ja dat weet ik dat heeft hij allang duidelijk gemaakt' lacht Kylian. 'Maar je hebt m'n vraag nog niet beantwoord' 'oh sorry ehm.... ja het gaat goed!' 'Mooizo....heb jij verder nog iets te vertellen?' 'Nee eigenlijk niet' lach ik 'okey ik ook niet'

Akward moments of life

'Hoe gaat het met Joy en je broer eigenlijk?' Vraagt Kylian als we halverwege zijn 'eh...slecht het is uit' 'o' 'ja mn broer was er kapot van' 'ha niet de enigste met liefdesverdriet in de familie' 'hoeze dat nou weer?!' 'Jij was er ook kapot van toen het tussen ons uit ging!' 'Ja omdat je het uitmaakte via een sms van iemands anders nummer, ik eerst allemaal nadenken wie het zou kunnen zijn en dan denken of het een grap is of echt was. En dan weet ik na 6 jaar nog steeds niet waarom je het uitgemaakt heb' 'o......ehm, tja ik had een soort van weddenschap met Victor en..' 'wat voor'n weddenschap?' Vraag ik nogal beledigd 'ehm...fack hoe zeg ik dit!' 'Gewoon zeggen' 'tja..het was dus zo: als ik binnen 2 dagen met iemand zou hebben zou ik 5 euro van hem krijgen en toen begon ik met jou te appen enzo en tja...' 'DUS JE HEBT ALLEEN MET MIJ GEHAD VOOR 5 EURO!' 'Eh ja eigenlijk wel, sorry ik had er spijt van en toen heb ik het uitgemaakt voordat je erachter kon komen. Ik had het nooit zo bedoeld' 'ja vast klootzak!' Ik sta op het punt om te huilen dus ik fiets snel door, gelukkig zijn we bijna bij het huis van Lynne en ik weet dat ze eerste 2 uur vrij heeft dus ik fiets daar maar heen.

Al voordat ik afgestapt ben staat Lynne al aan de voordeur en rent naar me toe 'ik zag je aankomen en ik wist dat er iets mis was, wat is er gebeurd schat?' 'Kylian' ze kijkt me aan en weet gelijk wat er is en loopt met mij mee naar binnen. Ze belt eerst school voor ons bijde af want daar hebben we al helemaal geen zin in vandaag en daarna gaan we netflixen. 'En dus heeft hij eindelijk uitgelegd waarom..' 'ja waarom hij het heeft uitgemaakt en het was allemaal een grote grap. Hij had een weddenschap met Victor' 'ho wow wacht ff! Wie de fack is Victor?'

Victor Gleiens
16 jaar
DE grootste klootzak die hier op deze aarde bestaat. Heeft ook in mijn klas gezeten gelukkig zit hij nu op een andere school in een ander dorp. HALLELUJA!

Als het half 6 is vraag ik of ik bij Lynne mag blijven slapen 'ja hoor gezellig!' Als het half 10 is gaan we naar bed en vallen we direct in slaap. Ik kijk eerst nog even op mn telefoon:

Kylian: Hey Chris ik heb het echt niet zo bedoeld vergeef met alsjeblieft
Kylian: chris plz ik hield echt van je het was niet allemaal nep!

Ik sluit m'n telefoon af en ga ook slapen morgen weer een leuke dag (voel je de sarcasme?)

Moet je naagaan. Ik heb dit hoofdstuk op 15 oktober geschreven en nu (7 April) maak ik het af okey😂😂
Ik ga weer bye

7 years Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu