Era seara, stateam rezemata de gemul din camera si ma uitam pe fereastra,totul era pustiu, uram tot ce se intampla , nimeni nu ma intelegea, de ce trebuia sa traiesti intr-o tara fara nici un rost? Fara nici un prieten, fara nimeni care sa te inteleaga, oare de ce trebuia sa fiu atat de singura?
Chiar atat de mult am cerut sa pot vorbi cu cineva care sa ma inteleaga si sa ma sprijine si pe mine?
Ma asez pe pat si observ ca primisem o notificare pe twitter, cateodata ma gandeam sa inchid acest twitter oricum nu scriam nimic pe el si nici urmaritori nu aveam, dar intr-un fel imi placea sa vad diverse noutati noi.
Vad ca un baiat cu numele de @NiallOfficial imi daduse follow pe twitter, cine mai este si asta? Ma ruga sa ii dau follow back pentru a vorbi pe privat, hmmm, nu am nimic de pierdut nu?
Intru la el pe pagina si ii dau follow, insa mare imi este uimirea cand vad la urmaritori ca are 17 mil? Mil nu inseamna milioane? O doamne de unde are atati urmaritori? Hmmm dar ce conteaza? nu am nimic de pierdut, oricum de parca mi-ar pasa.
Vad ca imi da mesaj pe privat, dar inca ma intreb ce o vrea de la mine acest baiat sau mai bine spus barbat?
@NiallOfficial: Hey buna!
Hmmm ciudat tipul, ce o vrea de la mine?
@Lucymary9: Buna!
@NiallOfficial: Ce faci?
@Lucymary9: Mmmmm bine? Da scuza-ma ca te intreb, cine esti?
@NiallOfficial: Scuze am uitat sa ma prezint, sunt Niall, am 20 de ani si stau in Londra, am dat de tine pe twitter si am vazut ca esti cam retrasa si am vrut sa vad ce faci, ce ai, simt ca nu e ceva ineregula cu tine!
Wow tipul asta ma sperie din ce in ce mai mult, de unde poate sa isi dea seama ca nu este ceva inregula cu mine? Poate vrea sa ma ajute? Nu Lucy, pe tine nu vrea sa te ajute nimeni, vor doar sa te faca sa suferi.
@Lucymary9: Uite nu stiu cine esti dar ma cam sperii!
@NiallOfficial: Scuze dar nu vreau sa fac asta, vreau doar sa te ajut!
@Lucymary9: De ce ai vrea sa faci asta?
@NiallOfficial: Pentru ca vad ca esti singura si ai nevoie de cineva care sa te sprijine sa te ajute!
@Lucymary9: Cum ma poti ajuta tu pe mine din Londra?
@NiallOfficial: Crede-ma ca nici nu iti poti da seama cand pot ajunge acolo unde esti tu!
@Lucymary9: De unde stii unde stau eu?
@NiallOfficial: Secretele mele !
@Lucymary9:: Esti ciudat stiai?
@NiallOfficial: Cred ca esti prima persoana care imi spune asta dupa atati ani !
@Lucymary9: De ce, nu ti-a mai spus nimeni chestia asta pana acum?
@NiallOfficial: Aaaaa nu!
@Lucymary9: Ooooook, pai hai sa incepem totusi daca vrei sa fim prieteni sa ne cunoastem nu?
@NiallOfficial: Sigur, doar cu o singura conditie!
@Lucymary9: Ce conditie?
@NiallOfficial: Stergeti acel status pe care il ai la stare, nu te caracterizeaza, te crede lumea o ciudata!
@Lucymary9: Oricum ma crede!
@NiallOfficial: Uite ca eu nu te cred, niciodata nu judeca o carte dupa coperta poate fi frumoasa in interior cu tot ca acea coperta este urata sa stii!
Waw baiatul asta ma uimeste cu fiecare minut cat vorbesc cu el!
@Lucymary9: Am sa o scot dar cu ce ma va ajuta pe mine acest lucru ca nu inteleg?
@NiallOfficial: Ai sa vezi, ai incredere in mine. Ai incredere in mine da?
@Lucymary9@ Am sa incerc, nu promit nimic!
@NiallOfficial: Ok, deci zimi despre tine!
@Lucymary9: Pai in primul rand ma cheama Lucy Mary, am 18 ani si stau in Romania mai exact Bucuresti, capitala acesteia, parintii nu mai am si locuiesc cu bunica....
@NiallOfficial: Ooooouuuu, acum inteleg de ce te simti tu asa, chiar imi pare rau!
@Lucymary9: Uite nu stiu cum o iei tu dar nu vreau ca cineva sa ii se faca mila de mine serios, urasc acest lucru, niciodata sa nu mai spui ca iti para rau!
@NiallOfficial: Ok, scuze!
@Lucymary9: Nu are nimic, hai sa o lasam balta. Mai zimi despre tine!
@NiallOfficial: Pai eu sunt de origine irlandeza, m-am nascut in Irlanda si am crescut acolo pana la varsta de 16 ani, pana cand m-am mutat in Londra!
@Lucymary9: Aaaaa dragut, dar de ce te-ai mutat in Londra?
@NiallOfficial: Parintii!
@Lucymary9: Aaaaa am inteles...
@NiallOfficial: Momentan sunt mobilizat la pat !
@Lucymary9: De ce?
@NiallOfficial: Pai m-am operta acum 10 zile la picior si trebuie sa stau in pat pentru a ma reface cat mai repede cu putinta, crede-ma este foarte enervant .
@Lucymary9: Te cred, dar de ce te-ai operat la picior?
@NiallOfficial: Stii cand am timp liber mai joc fotbal si m-am lovit foarte rau ultima oara la el si a trebuit sa ma operez !
@Lucymary9: Auchi, ce nasol, pai atunci insanatosire grabnica sau cum s-o spune stii tu la ce ma refer!
@NiallOfficial: Da stiu la ce te referi stai linistita si merci.
@Lucymary9: Nu ai pentru ce ! Si cu ce te ocupi, ce te pasioneaza?
@NiallOfficial: Uite scuze dar trebuie sa plec, mai vorbim ok?
@Lucymary9: Da sigur, nici o problema! Mai vorbim!
in secunda urmatoare am inchis leptopul si am iesit pe balcon gandindu-ma oare de ce a ezitat sa imi spuna despre asta? Ce ascunde? Sau chiar trebuia sa plece undeva?
Stau pe balcon cam 30 de minute unde intru in casa si imi deschid leptopul si intru pe profilul lui pentru a vedea pozele lui, hmmm ciudat avea poze cu diferite vedete, doar sta in Londa nu?
Oooo doamne cat de frumos era, blond, ochi albastrii, corp bine facut, oare ce isi mai putea dori o fata? Insa cate sanse am eu la el ? El sta in Londra iar eu in Romania!
Sa fim seriosi, nu o sa ajung niciodata in Londra, nu am banii necesari de asa ceva, daca nu ar fi bunica sa ma sprijine cred ca as fi pe strazi in momentul de fata.
Niall, acest baiat ascunde un secret in spatele lui, in spatele acelei fetisoare atat de adorabile, frumoase si nevinovata, dar oare ce secret?
Simt acest lucru ca ascunde ceva de mine, ceva mare care poate stie ca o sa ma supere, sau poate nu? Hmmm, nu mai conteaza cel mai bine ar fi sa il las pe el sa imi spuna acest lucru , am si eu un prieten cu care pot vorbi in sfarsit si nu ma crede o ciudata si sa dau cu piciorul, nu merci!
Vad ca se facuse ora 10 sera si mie imi picau ochii in ecranul leptopului , il inchid dupa care ma bag in pat unde cad intr-un somn foarte adanc.
CITEȘTI
Vorbind pe twitter cu un necunoscut faimos // N.H.
FanfictionOare ce se inatmpla cand lume din jurul ei o crede o ciudata si un necunoscut de pe twitter o crede o fata interesanta? Oare ce se intampla cand dragostea intervine la ea si doreaste sa afla mai multe despre el? Oare va rezista ea informatiilor afl...