MACERA KUTUM GÜNLÜĞÜM

109 2 1
  • İtfaf edildi Ece Dila Hekim
                                    

Evet bu kadar macera yetti belki bir kaç ay sonra devam ederiz maceralara bu sefe New York olabilir.Ama bize yetti, yani artık sıfır m acera ilk önce kendime günlük almayı düşündüm babamdan para istedim , babam saolsun parayı verdi . En güzel malzemeler olan kırtasiyeye gittim.Ordan tüylü günlük aldım bunun takımı olan kalemide tabii bir not defteri de alakasız ama canım istedi artan parayı kumbarama attım . Annem meraklı melehat :) geldi ; - Kızım yine nasıl bşi aldın dedi . Ben de gösterdim tabi , sonra odama girdim kapıyı kapattım rahatlamak istiyordum sıcak duşa girdim.Sonra pijamalarımı giyip yatağıma oturdum, telefonumun kulaklığını çekmecemden aldım saat geç olmuştu annem ve babam uyuyordu. 

Ben mutfakta sessiz bir şekilde sıcak çikolata yaptım. Oda da kulaklarımı taktım . Sonra yeni aldığım günlüğünü açtım yeni bir şey bi his içime birden bir heyecan geldi . Kalemimi aldım , sonra ilk ve hiç u unutamayacağım Paris gezisi diye bir başlık attım. Sonra siyah tükenmez kalemimi alıp yazmaya başladım. Ilk önce o yolculuğu bekleyenleri sonrada gittiğimiz yerleri yazmaya başladım. Eee tabi arkadaslarimin ve benim de vesikalık fotoğrafmi yapistırdım. Sonra sıcak çikolatadan bir yudum aldım, yarın da moda ile ilgili her şey diye bir başlık atıp devam edecektim ki. Uykuya dalmısim. Sonrası ne oldu bilmiyorum, uyandığımda. Bambaşka bir. Hava vardı ,orta derece yani ılık gibi. Sabah kahvalti ettim sonra sacimi at kuyruğu yaptım sonra da tos pembe eşofmanlarımı giydim . Mp 4 umü aldım . Ve sahile indim canim sıkılınca Fiona yi aradım nerede olduğunu sordum, sahildeki Soppy pizaci da olduğunu söyledi bende oraya gittim tıkanmasına oturuyordu. Yanına gittim bir pizza alıp oturdum . Nasil olduğunu sordum o da bana spor icin çıktığını söyledi dinlenmek ve karnını doyurmak için. Bu yere gelmiş. Sonra 2 saat oldu eve döndüm odama geçtim . Üstümü değiştirip yeni günlüğünü açtım ve başlığı attım yazmaya başladım. Annem yemeğe çağırdı gittim yemeğimi bitince odama girdim. Güzel günlüğüme. Yazdım kamp korkusu sonra o hakaretlerin korku dolu hikayesini yazdım hala da o maçlardaki gizli geçitin. Ne kadar güzel olduğunu heyecan verici bir kamp olduğunu yazıyorum. Bu güzeldi.sonrası  yok  . Çünkü başka macera yoktu,bu kadardı günlüğümü kilitledim ve sonra da dolabıma kaldırdım böylece küçük bir maceranın sonuna geldik :)) ........

MACERA KUTUM GÜNLÜĞÜMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin