ÖLÜMCÜL ÇİLE

212 13 9
                                    

1.BÖLÜM

Kızın annesi ve babası. Kızı hiç sevmiyolar cunku ikiz varmış.annesının karnında ölüyor. Annesı ve babası yaşayan kızın yaptığını duşunuyolar.Kızın şeytan olduğunu duşunuyolar. Bır zaman sonra evlerine komser geliyor annesı hıç bişey bılmıyormuş gibi her soruya hayır diyor.

Komser Katıe şüphelenip babasını istıyor.Kızın babası komserle  konuşmak istemediğini soyluyor.

Komser Katıe evlerıne kartını bırakıp gidıyor.Kız annesınden ve babasınsan gizlice alıp arıyor.

Komser Katıe açıyor telefonu.

Kız:

-Bizim eve gelmıştınız hatırladınız  demi.

Komser Katıe:  

-Evet hatırladım adınız neydi.

-Adım Harlyn.

Komser Katıe:

-Evet hatirladim bir sorunmu oldu.

Harlyn.

-Evet oldu .

Katie:

-Ne oldu .

Harlyn :

- Annem ve babam beni hic sevmediklerini soyluyolar ve bni oöldürmek için bişeyler planlıyorlar; der.

O anda kiz uyur.

Katie yüksek bir sesle kıza bağrır.

- Harlyn uyan sakın uyuma Harlyn uyuma sakın Harlyn; der.

Komser katıe hızlı bir şekilde evden çıkar ve yanına ekip isteyerek Harlyn'nın evine gider ve yanına ekip cağrır.

Eve geldiklerinde Harly'nın annesi  Parise kızını   fırına atmış ateşi yakmıştı. Komser Katıe  kızı kurtarmaya çalışır.O anda annesi Parise  eline pıcağı alarak komser Katieye saplamaya çalişirken içeri ekip girer ve elindeki pıcağı alarak annesi Parıse'yi ve babasi John'ı alarak nezarete goturur.Harlyn komser Katıe'nın yanında kalmak ister. Komser Katıe bunun mumkun olmadığını ve kendinin 3 gün yurtta kalacağının soyler.Bu duruma çok uzulen Harlyn bu durumu kabul eder.

Harlyn bir gün okula gider gelir.

Komser Katıe bu durumu düşünür ve kararını vererek  Harlyn'ı yanına alır.Harlyn bu duruma çok sevinir, eve geldiklerinde, Katıe evi Harlyn'a gezdirerek çok mutlu yaşarlar.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Mar 02, 2014 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Ölümcül ÇileHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin