YENİ BÖLÜM İLE KARŞINIZDAYIM... SİZDEN TEK İSTEĞİM YORUM YAPMANIZ VE VOTE O KADAR...
İYİ OKUMALAR...
AŞK ACISI
31.BÖLÜM [Sınav Sonuçları….]
4 AY SONRA
- HERKES ÇOK DEĞİŞTİ BUNU FARKINDAYIM AMA EN ÇOK BEN DEĞİŞTİM. NEDEN Mİ? ESKİDEN HEP NEFRETİMİ DIŞA VURURDUM BENİ DEĞİŞTİREN ZEYNEP OLMUŞTU AYRILDIK 3 – 4 YIL BİRBİRİMİZİ GÖRMEDİK ESKİ HALİME DÖNMEDİN AŞKIMDAN DOLAYI AMA ŞİMDİ DÖNDÜM ÇÜNKÜ SEVİNCİM VE NEŞEM YOK MUTLULUK YOK. ÇÜNKÜ ÖYLE BİRŞEY OLDU Kİ BEN ZEYNEP’İ ÖYLE BİR HAYAL KIRIKLIĞINA UĞRATTIM Kİ BUNUN ACISINI HERGÜN BANA KARŞI GELEN BİRİNDEN ÇIKARIYORUM ….
Melis: Barış neden böyle oldu sence? 3 haftadır niye ? Fikrin var mı?
Barış: Gerçekten söylüyorum benimle 3 haftadır konuşmuyor, tek kelime etmiyor sabahtan 4e kadar burada evde bir şeyler yapıyor saat 9da gidiyor sonra ne zaman geliyor bilmiyorum. Ama sanırım Zeynep ile ayrıldıklarından beri böyle….
Melis: tamam anlıyorum ama bu kadar da olmaz. Bu nasıl bir değişim bu hallerinden ve tavırlarından ben bile korkuyorum ama Zeynep şu anda burada olsaydı nefret bile ederdi… bundan eminim….
Barış: ben de katılıyorum dediğin olabilir….
Can: naber ?
Barış: idare eder durumu biliyorsun.
Melis: benimkini zaten biliyorsun.
Can: sen Kerem sen de Zeynep için endişeleniyorsun… hiç kimse bugün Yağmur’un yokluğunu fark etmedi değil mi?
Melis: fark ettim ama gelir diye bekliyordum bir şey mi oldu?
Can: Sanırım hasta olmuş 2 gün gelemeyecekmiş. Yani ben yalnızım 2 gün….
Melis: Bir ara ziyaretine gidelim hep beraber….
Barış: Olur. Gideriz… Ama Zeynep’te gelebilirse onu da götürelim. Olur mu?
Melis: Olur…
Kerem: Selam.
Can: selam abicim ne oldu neyin var yine?
Kerem: Biri canımı sıktı da ne yapacağımı düşünüyorum….
Barış: Kerem! Eski haline dönüş mü yaptın sen ne bu halin ya kendine gel!
Kerem: Barış lütfen yalvarırım bana karışmayın halim ortada. Can yardımın gerek.
Can: hangi konuda ?
Kerem: spor salonun arkası hala eskisi gibi değil mi değişmedi?
Can: abi öylede kusura bakma ama benden yardım isteme artık bıraktım o işleri sana kolay gelsin….
Kerem: tamam sorun yok ben sorumun cevabını 2 dakika önce aldım zaten hadi ben gittim..
Barış: ben de geliyorum. Melis iyi dersler.
Melis: sanada. Can sınıflara çıkalım mı bizimkiler orda Meltem, Savaş, Dilan falan.
Can: tamam çıkalım…. Sizin ilk ders ne?
Melis: Edebiyat blok ders sizin?
Can: Matematik ve Fizik sanırım.
Melis: ders başlayana kadar gel yalnız kalma.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AŞK ACISI
Storie d'amoreKONU ; Bazen aşık olduğun insanı bırakmak zorunda kalırsın ve ömrünün sonuna kadar acı çekersin. Ama tek düşündüğün şey onu bir daha görebilecek misin ? yoksa göremeyecek misin ? ve o öyle bir zaman gelir ki o karşına çıkar... Karşına çıktığında sev...