Tegnap este megnéztem a filmet😍AND....OMMMGs!😥
Először is mikor leszálltam a vonatról azon görcsöltem,hogy beengednek majd a vetítésre,de végül úgy adták oda a mozijegyemet mintha csak a bizonyitványom lett volna.
Végül mikor a terembe léptem hosszú keresgélés után és kéregetés utan,hogy elvegyék a cuccaikat helyet foglaltam és az előzetesek között ott volt a Logan amit akkor ott megimádtam és úram isten megakarom nézzni😍A film kezdete szerintem elég jó ötletet volt,mert így beleláthatunk Mr.Grey gyerekorába és amiből kiderül,hogy ez az álma egy jelenet kulcsszerepe.
A saundtracok valami eszméletlenek voltak csak sajnos néhányat kihagytak😢.
Például Tove Lo dalát eltudtam volna képzelni egy sötétebb jelenetben nem pedig egy fodrász szalon hangszorójából bömbölve.
A báli jelenet nekem nagyon tetszet...inkább jobbat mondok..IMÁDTAM.😍😍
A sexjelenetek pedig pont annyit mutattak szerintem amennyit kellet,mondjuk a két "fontosabb" jelenet saundtrackjét felcseréltem volna(Halsey és Nick Jonas&Nicky Minaj)
A film felén vagy megszepenve nézztem vagy a dalt halkan énekeltem vagy felnevettem.
An könyves jelenetei nekem nagyon tetszetek(mit is hittem volna...könyvmoly vagyok😂),az egyik legaranyosabb jelenet volt számomra mikor egy kulcstartóval mondta el a válaszát Ann Greynek.
A legfurább pedig mikoris Grey annyira magáénak akarta Steelt,hogy be hodólt neki.😶
A legütősebb mikor Ann leöntötte azt a fasz nőt az italával és Grey anyja úgy pofon csapta,hogy még haladszodot 2 percig.😂
A vége pedig a keserű felismerés.....
ВЫ ЧИТАЕТЕ
üzenem neked : fangörcsöm van!#11
Чиклит2017-2019 Fangörcseim ebben a könyvben nyilvánítanám ki :D #11. cover by @blanchei