11. část

26 4 2
                                    

Šla jsem za nimi zavřít. Ostatní seděli a kluci říkali Lili na co se jich ještě ptali. Když jsem zavírala, všimla jsem si nějakých papírků na zemi před domem. Šla jsem pro ně. Byli to ty malůvky od toho policajta. Dala jsem se do kapsy a šla jsem za ostatníma.

Lili uklidňovala Johna a já si řekla, že jim uvařím něco k večeři. Nachystala jsem si věci na špagety, ale nejsem moc dobrý kuchař. Takže jak můžete ode mě čekat. Když jsem cedila špagety tak jsem se opařila. Pustila jsem hrnec do dřezu. Samozřejmě rána a do kuchyně hned přiletěl James. John a Lili zůstali sedět v obýváku.

,,Ty trdlo moje.‘‘ -James

… -Lisa

,,Měla jsi říct bych ti pomohl. Teď mám popálenou holku.‘‘ -James

,,Promiň… příště řeknu.‘‘ -Lisa

,,To budu rád.‘‘ řekl James  políbil mě. Juuuuj. Okamžitě jsem zapomněla na popálenou ruku. Pak mi pomohl dodělat špagety a všichni jsme šli jíst. Pak jsme si pustili nějakou komedii a všichni koukali. Lili u ní usla a když byli James a John do toho zabraní, tak jsem vytáhla ty obrázky. V tom se vysílání komedie přerušilo a zase jeli zprávy. Znělka probudila i Lili.

Zprávy: Jak už jistě všichni víte, včera utekl vrah Paul Black. Dnes jsme našli jeho první oběť. Thomas Harinson byl nalezen oběšený na větvi ve své zahradě se zavázanýma očima. Byla u něj nalezena bílá židle, na které asi před smrtí stál. Našel se u něj v kapsi lísteček se vzkazem. ‘‘Ať se mi omluví nebo zabiju dalšího.‘‘ Kdyby jste někde Blacka viděli dejte nám vědět.

Pak zase začala hrát komedie. Koukali jsme jak opaření a já v ruce držela ten obrázek.

,,Co to tma máš?‘‘ -John

,,Tohle si maloval ten jeden policajt. Pak mu to vypadlo z kapsy na chodník, když odjížděli.‘‘ -Lisa

,,Vždyť je to ten chlap i s tím šátkem.‘‘ -John

…………………………………………..

Doufám, že se zatím líbí. VOTE + KOMENT potěší. S láskou vaše TereZz :*

BullshitKde žijí příběhy. Začni objevovat