JAMES
Odnesl jsem Lily do naší ložnice. Nebyl tam zrovna největší pořádek. Po zemi se válelo špinavé oblečení a láhve od chlastu. Já jsem byl zvyklý a co se týče Lil, o pořádek jí teď rozhodně nešlo. Zamkl jsem dveře a položil ji na svou, jakž takž ustlanou postel. Ta však jako pravá laň hbitě vyskočila a začala se předvádět. Dělala všelijaké modelkovské pózy a vrtěla svým dokonalým zadkem. Byla k nakousnutí. Po chvilce blbnutí a laškování jsme se oba svalili na postel a já začal to, na co jsem se tak těšil. Začal jsem jí rozepínat knoflíčky bílé košile, která byla součástí školní uniformy. Ona mě však zarazila, což se mi ani trochu nezamlouvalo. ,,Co je?" zeptal jsem se celý nedočkavý. ,,Nedáme si sprchu?" zašvitořila a vykulila na mě ty její dokonalý, velký oči. Kdo by jí odmítl? Vždyť to ani nejde! ,,Skvělý nápad miláčku, jsi fakt hlavička." složil jsem jí kompliment a vzal opět do náručí. Při pohledu na ní jsem usoudil, že se výborně bavila. Byla tak roztomilá. Napůl rozepnutá košile, rozcuchaný vlasy...Fakt krása!
Donesl jsem jí do koupelny kde jsem jí začal okamžitě svlékat. Když zbývalo jen spodní prádlo, přestal jsem a naznačil jí, aby udělala to samé mě. Věděl jsem, že skoro o dvacet centimetrů menší, proto jí to dalo značnou námahu. Schválně jsem si stoupal na špičky, aby na mě nedosáhla. Když se jí to po asi pěti minutách podařilo, začal jsem jí zahrnovat žhavými polibky. Snažil jsem se být co nejněžnější, což se mi ale po pár minutách trochu vymklo kontrole. Hladově jsem jí líbal na každý centimetr jejího dokonalého těla a začal sundávat poslední zbytky oděvu, které na ní zbyly. Očividně si to užívala stejně jako já a poddávala se každému polibku. Když jsme byli v nejlepším, se smíchem mě zarazila. ,,A co ta sprcha?" smála se a já jí nepřestával lechtat. ,,Noo, až za chvilku." ušklíbl jsem se pokračoval v načatém. Zhruba po deseti minutách jsem přestal. Pustil jsem vodu a vtáhl dívku svých snů dovnitř sprchového koutu. Jemně jsem myl každou část jejího těla, stejně jako ona mě.
LILY
James byl tak pozorný. Dělal přesně to, co se mi líbilo, jako by mi četl myšlenky. Asi po patnácti minutách jsem se smíchem vyběhla z koupelny a James se řítil za mnou. Honili jsme se po pokoji jako malé děcka na hřišti. Oba jsme byli nazí, takže jsem se modlila, aby někdo neotevřel dveře nebo se nešel jen tak čirou náhodou proletět na koštěti. Oba jsme se smáli a užívali si přítomnosti toho druhého. Pak jsme se oba svalili na postel a stále se udýchaně smáli.
,,Jamesi?" zeptala jsem se udýchaně. ,,Hmm?" ,,Myslíš, že jednou vážně budeme mít syna Harryho?" ,,Myslím, že určitě!" řekl přesvědčeně a otočil se ke mě. ,,Miluju tě květinko moje." řekl a políbil mě na čelo. ,,Slib mi, že nás nic nerozdělí...Nikdy." špitla jsem a chytla Jamese za ruku. ,,Slibuji!"
JAMES
Po chvilce ticha jsem to už nevydržel a vrhl si na Lily. Vášnivě mě líbala a projížděla mi vlasy svýma dokonalýma, hebkýma rukama. Miloval jsem její vůni. Tak čerstvou a svěží. Jako letní vánek. Vůni lilií a levandule. Laskal jsem každý kousek jejího těla a jemně masíroval její dokonalá prsa. Čechral jsem jí vlasy a bříšky prstů přejížděl po jejím sametovém obličeji. Byla jako anděl. Můj strážný anděl. Nikoho jsem nikdy nemiloval tak, jako Lily. Lily Evansovou. Tu, která mě od začátku druháku stále odmítala a dělala nedostupnou mi podlehla a teď jí tady mám v posteli pod svou ochranou. Nejhezčí pocit, jaký jsem kdy zažil.
Jemnýma rukama mě hladila po holých zádech nepřestávajíc se oddávat mým polibkům.
,,Už jste skončili?" hulákal Sirius bušící pěstmi na dveře a Kate se zpoza dveří smála jak praštěná. ,,Ještě chvíli brácho!" zavolal jsem a dál se věnoval své dívce.
ČTEŠ
•Love you Evans, love you too Potter•
FanfictionTenhle příběh bude z úplně jiného šálku než jste zvyklí. Nebude o tom, jak Lily Evansová stále nadává Jamesovi Potterovi a brání se jakéhokoliv kontaktu s jeho osobou...Tihle dva už spolu nějaký ten pátek tvoří pár a řeší problémy spojené s láskou...